וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אי, בודד

ליה פן

8.10.2009 / 15:34

בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה הודיע כי עד סוף החודש ייסגרו כל חנויות המותג ביפן, לאחר צניחה גדולה ברווחים במדינה

בית האופנה האיטלקי ורס'צה הודיע היום (חמישי) כי לאחר פעילות של 30 שנה ביפן, בכוונתו לסגור את כל החנויות של המותג במדינה עד סוף החודש.

סגירת הבוטיקים של המותג האיטלקי במדינה, היא חלק מצניחה של אחד ממוקדי הכוח המרכזיים של שוק מותגי היוקרה בעולם – ומרמזת על כך שההתאוששות לא תהיה מהירה.

דוברת החברה מסרה כי "בעקבות הגעתו של המנכ"ל החדש ג'נג'קומו פראריס, האסטרטגיה העסקית של החברה כולה נבחנת מחדש". הדוברת לא הסכימה למסור פרטים נוספים בנוגע לעתיד של ורסצ'ה ביפן, למעט העובדה שכרגע אין חנויות של בית האופנה במדינה האסיאתית. העיתון "ניקיי" היפני דיווח כי הכנסותיו של בית האופנה רשמו צמיחה חזקה בסוף שנות השמונים, אך לפי ההערכות ספגו פגיעה קשה במהלך המיתון הנוכחי.

ורסצ'ה הוא לא מותג היוקרה היחיד שחווה על בשרו את הצניחה של השוק היפני. LVMH – הבעלים של המותגים הפופולאריים ביותר ביפן, ביניהם לואי ויטון, פנדי, סלין, ז'יבנשי, מארק ג'ייקובס וקנזו דיווח על ירידה של 20% במכירות במדינה בחצי שנה האחרונה. לואי ויטון ביטל תוכניות לפתוח חנות ענק במרכז טוקיו בשנה הבאה. המותג מארני סגר גם הוא חנות בעיר לאחר חמש שנים, וכך גם שאנל.

  • עוד באותו נושא:
  • ורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully