וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולה את הכנפיים

5.10.2010 / 9:03

היידי קלום, סופרמודל ואמא עסוקה, פורשת מוויקטוריה'ס סיקרט. לציון הארוע, מבט מחודש בכמה מרגעי הזוהר הבלתי נשכחים של המלאכית הכי מפורסמת של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית

הדוגמנית היידי קלום בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2005. Peter Kramer, GettyImages
בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2005/GettyImages, Peter Kramer

לאחר 13 שנים, היידי קלום הודיעה רשמית השבוע על פרישתה מויקטוריה סיקרט. הסופרמודל הגרמנייה לא פירטה את הסיבות מאחורי פרישתה, אבל מסרה לניו יורק פוסט במסגרת שבוע האופנה של פריז הנערך בימים אלו ש"כל דבר טוב בא אל סיומו". עוד הוסיפה הדוגמנית העסוקה: "תמיד אוהב את ויקטוריה סיקרט. זה היה זמן לגמריי מדהים".

קלום שימשה כמלאכית ויקטוריה סיקרט, מעין "דוברת" של המותג, לצד דוגמניות על אחרות כמו ג'יזל, אלסנדרה אמברוסיו, מירנדה קאר, טיירה בנקס ואדריאנה לימה. בשנה שעברה היא גנבה את המופע בתצוגה השנתית של 'ויקטוריה' לאחר שטופפה בלנז'רי חושפני רק חמישה שבועות לאחר לידה רביעית.

הדוגמנית היידי קלום בהשקת סיור המלאכיות של ויקטוריה סיקרט ברחבי אמריקה, ניו יורק 2004. Evan Agostini, GettyImages
בהשקת סיור מלאכיות ויקטוריה סיקרט באמריקה, ניו יורק, 2004/GettyImages, Evan Agostini
הדוגמנית היידי קלום בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2002. Matthew Peyto, GettyImages
בתצוגת ויקטוריה סיקרט בניו יורק, 2002/GettyImages, Matthew Peyto

ככל הנראה קלום תתמקד בתוכנית הריאליטי המצליחה בהפקתה והנחייתה "פרוייקט מסלול" שעונתה השמינית משודרת בימים אלו, כמו גם בהשקת קו בגדי התעמלות חדש המשותף לה ולחברת New Balanace. בעבר היא עיצבה ביגוד לקטלוג הגרמני "Otto", שאת פריטיו ניתן להזמין בדואר. כיום, היא מעצבת נעליים לבירקנשטוק, תכשיטים ל-Mouawad ובגדי ים אשר נמכרים באתר הבית שלה. היא גם ציירת חובבת וכמה מעבודותיה הופיעו בעיתוני אמנות שונים בארצות הברית. ב-2003 הוצג בגרמניה מולדתה "ורד היידי קלום", ורד מתורבת שהיא הייתה מעורבת בפיתוחו וניתן להשיג רק בגרמניה.

היידי קלום. Frazer Harrison, GettyImages
במסיבה לאחר תצוגת ויקטוריה סיקרט בהוליווד, 2007/GettyImages, Frazer Harrison
היידי קלום. Gabriela Maj, GettyImages
במסיבת קוקטייל להשקת חנות ויקטוריה סיקרט בשדרת לקסינגטון בניו יורק, 2008/GettyImages, Gabriela Maj

כוותיקה בחבורת המלאכיות היפיפיות של ויקטוריה, קלום שימשה כמעין מלאכית בכירה. משמעות פרישתה היא שמנהלי ויקטוריה סיקרט ייאלצו למנות מלאכית ראשית אחרת במקומה. כיוון שמירנדה קאר ודאוצן קרוס בהריון, התפקיד עשוי להגיע לאדריאנה לימה, אלסנדרה אמברוסיו או אל אחת ממלאכיות הדור הצעיר כמו רוזי הנטינגטון ווייטלי, שאנל אימאן או ארין הת'רטון.

קלום נשואה לזמר הבריטי סיל ולבני הזוג שלושה ילדים, הנרי בן ה-5, יוהן בן ה-4 ולו בת השנה. כמו כן, לקלום ילדה בת 6, לני, מיחסיה עם איש העסקים האיטלקי פלביו בריאטורה. לאחרונה היא הופיעה לצד סיל בוידאו-קליפ חדש לשירו "סוד".

הדוגמניות טיירה בנקס, אדריאנה לימה, היידי קלום, אלסנדרה אמברוסיו וג'יזל בונדשן בהשקת סיור מלאכיות ויקטוריה סיקרט ברחבי אמריקה, ניו יורק 2004. Evan Agostini, GettyImages
במרכז עם/GettyImages, Evan Agostini
הדוגמנית היידי קלום בהשקת קולקציית רוק אנג'ל של ויקטוריה סיקרט בחנות הדגל ברחוב 34 בניו יורק, 2003. Evan Agostini, GettyImages
בהשקת קולקציית "רוק אנג'ל" של ויקטוריה סיקרט בחנות הדגל ברחוב 34 בניו יורק, 2003/GettyImages, Evan Agostini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully