וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייסגר בוטיק אמפוריו ארמני בארץ

לירוי שופן

8.12.2010 / 21:18

החנות בכיכר המדינה צפויה להיסגר בעוד כחודשיים. בעלי רשת פקטורי 54 מתכוונים לפתוח בוטיק חדש למותג במקומו

בוטיק אמפוריו ארמני בישראל צפוי לסגור את שעריו בחודש פברואר הקרוב, כך מסרו שלא לציטוט, גורמים המקורבים לחברה. הבוטיק הממוקם בכיכר המדינה בתל אביב, הושק בשנת 2006 והוא למעשה חנות הדגל היחידה בישראל השייכת לקבוצת ארמני, מלבד חנות הרהיטים ארמני קאזה, גם היא בתל אביב.

החנות בת שתי הקומות משתרעת על פני 220 מ"ר והיא מחזיקה את קולקציית הנשים, הגברים והאקססוריז של המותג 'אמפוריו ארמני', הנחשב לקו המשני והעכשווי, של בית האופנה האיטלקי העילי ג'ורג'יו ארמני. בעוד שחלק נכבד מההיצע בחנות העתידה להיסגר היה ייחודי לה, קווים אחרים של בית האופנה, כארמני ג'ינס או קולקציית משקפי השמש, נמכרים בחנויות נוספות בארץ.

עוד נודע כי את מקומה של החנות, יתפוס בוטיק מקבוצת 'אמור', המפעילה כרגע בכיכר המדינה שלוש חנויות יוקרה: אחת לגברים ושתיים לנשים.

חנות אמפוריו ארמני צפויה להיפתח מחדש בעתיד על ידי בעלי רשת פקטורי 54 (קבוצת אירני), המחזיקה החדשה בזיכיון. יחסי הציבור של הרשת אישרו את הפרטים, אך לא נמסרו תאריך או מיקום מדוייקים. בכך, יצטרף הקו המשני של ארמני לקווים משניים נוספים המיובאים ארצה על ידי הקבוצה, כ-D&G ואחרים.

יחסי הציבור של אמור סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully