וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאנו משיב מלחמה: הגיש תביעת דיבה

יממה לאחר שדווח כי הושעה מעבודתו בעקבות הערות אנטישמיות, משיב מעצב העל אש: היום הוא הגיש תביעת דיבה נגד הזוג הפריזאי שהאשים אותו בהערות הגזעניות

מעצב האופנה ג'ון גליאנו, אשר הושעה מתפקידו בבית האופנה של כריסטיאן דיור בעקבות הערות אנטישמיות שאמר לכאורה, הגיש אמש (שבת) תביעת דיבה נגד הזוג הצרפתי שהאשים אותו בהערות. שלשום דווח כי נפתחה חקירה נגד המעצב במשטרת פריז, בעקבותיה הודיע כאמור בית האופנה כי הוא מושעה זמנית מתפקידו כמנהל הקראטיבי של קו הנשים בחברה, בכפוף לחקירה.

שלשום דווח כי גליאנו תקף מילולית זוג שישב בבית קפה ברובע המארה, בלב פריז, לאחר שמצא כי הם מדברים בקול רם. על פי עדותה של המתלוננת לתקשורת הצרפתית, המעצב ציווה עליה 'לסתום את הפה', העיר הערות בוטות בקשר לסגנונה האישי, וכינה אותה Jewish Cunt (כ?ו?ס יהודי). כאשר בן לוויתה התערב, גליאנו קרא לעברו 'ממזר אסייתי מזויין'.

כמו כן, למשטרת פריז נמסרו עדויות נוספות הגורסות כי גליאנו נבדק ונמצא שיכור, וכי הוא לווה על ידי שוטרים לביתו לאחר המקרה. פרקליטיו של גליאנו דוחים את כל ההאשמות.

מנכ"ל דיור, סידני טולדנו, מסר בתגובה כי "המדיניות של דיור היא אפס סובלנות כלפי כל אמירה או התנהגות אנטישמית או גזענית". כל זאת מתרחש פחות משבועיים לפני שעתיד גליאנו, ובית האופנה דיור, להציג את קולקציית חורף 2012 במסגרת שבוע האופנה של פריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully