וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גליאנו פוטר מדיור

לירוי שופן

1.3.2011 / 16:56

לאחר סוף שבוע סוער, בו נעצר ג'ון גליאנו בעקבות הערות אנטישמיות והושעה מתפקידו, פוטר המעצב מבית כריסטיאן דיור. "אני מגנה נחרצות את דבריו של גליאנו", אמר יו"ר בית האופנה

המעצב ג'ון גליאנו, המנהל הקריאטיבי של קו הנשים בבית האופנה כריסטיאן דיור ב-15 השנים האחרונות, פוטר מתפקידו. כך מסר משרד יחסי הציבור של דיור. בכך מגיעה באופן חלקי לסיומה פרשה שחלה בסוף השבוע האחרון. ביום שישי האחרון פורסם כי גליאנו נעצר ושוחרר לאחר שתקף זוג בבית קפה פריזאי בהערות אנטישמיות. כתגובה השעה בית האופנה את המעצב מתפקידו. אתמול (שני), פרסם הצהובון הבריטי הסאן, סרטון סלולרי בו מצהיר המעצב על אהבתו להיטלר. העניין עורר סערה עצומה בעולם האופנה, ואף הביא את נטלי פורטמן, המשמשת כפרזנטורית בבית האופנה, לצאת בהצהרה נגד המעצב.

דיור מוסרים כי ההחלטה לפטר את המעצב התקבלה לאחר שצפו בסרטון. "אני מגנה נחרצות את מה שנאמר על ידי ג'ון גליאנו", אמר סידני טולדנו, יו"ר בית האופנה. "האמירות עומדות בניגוד גמור לערכים שמאז ומעולם נשמרו בכריסטיאן דיור".

נכון לרגעים אלו, לא ידוע על מחליף למעצב. ניכר כי ההחלטה הנחרצת התקבלה לפני קביעות סופיות של המשטרה בנושא, משום הקרבה לתצוגת חורף 2012 של דיור, שתתקיים בפריז ביום שישי הקרוב. זו, מסתבר, תעלה ללא גליאנו.

ככה התחילה הפרשה - ג'ון גליאנו תוקף זוג בפריז
ג'ון גליאנו אוהב את היטלר
נטלי פורטמן יוצאת נגד גליאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully