וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט דוהרטי יעצב ל-The Kooples

לירוי שופן

8.5.2011 / 8:33

האקס של קייט מוס והמוזה של הדי סלימן, פיט דוהרטי, חבר אל המותג הצרפתי The Kooples לטובת קולקציית קפסולה. יהיה רוק נ' רול

הרוקר הבריטי פיט דוהרטי, שתפקד למשך תקופה כמוזה של מעצב האופנה המשפיע הדי סלימן וגם כבן זוגה של דוגמנית העל קייט מוס, ממשיך במעורבותו בעולם האופנה. לאחר שעיצב קו תכשיטים יוקרתי בשנה החולפת עם 'האנה מרטין', נודע בסוף השבוע כי הוא יחבור אל לייבל הפאנק-אטיטיוד הצרפתי The Kooples, לטובת מיני קולקציה לגברים ונשים.

פיט דוהרטי. Simone Joyner, GettyImages
פיט דוהרטי/GettyImages, Simone Joyner

הקולקציה, שתיכנס לחנויות באוקטובר הקרוב, עתידה לכלול שורה של חולצות טי גראפיות, בלייזרים הדוקים עשויים פלאנל, ואף מעיל צמיר כבד המעוטר בפרווה. סגנון האופנה המוגדר של The kooples עומד על צומת של גזרות צרות, חייטות והשפעות מעולם הצבא, והולם את סגנון הופעתו של דוהרטי עצמו. מכאן ניתן לשער, שהתמהיל הכללי במיני הקולקציה החדשה לא יהיה שונה באופן רדיקלי מההיצע המוכר של הרשת. החיבור בינם לבין הסולן המופרע, אינו נעשה לשם האופנה, אלא נועד בעיקר כדי לחזק את החיבור הקיים שיש ל-The Kooples עם סצינת הרוק. לראייה, לאחרונה אף השיקו חברת הקלטות לאמנים היכולים לשמש פס קול קולע לבגדים בעיצובם.

The Kooples הוא אחד המותגים הפורחים בפריז בשנים האחרונות. צצו לו אין ספור בוטיקים ברחבי העיר, והוא החל להימכר גם בפלטפורמה אינטרנטית, כמו גם בבתי הכלבו הגדולים. בגדיו, כמו גם שורה של אביזרים משלימים, נמכרים בטווח מחיר הנחשב בינוני, והוא דבק בדרך כלל בסיפור עונתי מרכזי, ואינו שש לתרגם כל טרנד חולף. מכנסי ג'ינס צינוריים ומעליהם חולצה משובצת וטרנץ' גברי וקצר, המזכירים את 'דיור הום' או 'בלמאן', הם לב ליבו של המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין קיץ 2011 של The kooples/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully