וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק המחתרת בתל אביב סוגר את שעריו

לירוי שופן

14.12.2011 / 23:27

אחרי למעלה מ-20 שנים של פעילות, בוטיק המחתרת בסמטה אלמונית בתל אביב סוגר את שעריו. טלי קושניר, הבעלים, הודיעה כי היא יוצאת לדרך חדשה

אחרי כ-20 שנים של פעילות בתל אביב, בוטיק בגדי הווינטג' 'המחתרת' סוגר את שעריו. המקום נחשב לאחת מאבני היסוד של אופנת היד שניה בישראל, ובניגוד למקומות אחרים דומים שהתמקדו באופנה נגישה, בוטיק המחתרת היה מאוכלס במצאי איכותי ונדיר ובפיסות אופנה אותנטיות מעשורים נשכחים, כולל בגדי מעצבים ישראלים כמו אלה מבית 'משכית'.

בהודעה שמסרה טלי קושניר, מבעלי המקום, במסגרת עמוד הפייסבוק הרשמי של החנות, ציינה כי "השנה האחרונה הייתה לנו קשה ועתה הגיעה העת לעבור הלאה, לצאת מגבולות החנות ולהתחיל דברים חדשים. להמשיך להתעסק וליצור בתחומים שקשורים להיסטוריה של האופנה באופן כזה שיאפשר גם לכם להרחיב אופקים וללמוד".

אחת התרומות הגדולות של הבוטיק הייתה ביכולת שלו לשרטט ולתרום לידע על ההיסטוריה של האופנה המקומית והזרה. מלבד הפקות אופנה, סרטים ושאר פעילויות, בוטיק המחתרת תרם משמעותית לסדרה 'צו האופנה' ששודרה השנה בערוץ הראשון, אשר בהנחייתה של קרן מור סיכמה את קורות יצירת הבגדים בארץ.

עוד נודע כי קושניר פונה אל עשייה חדשה בתחום האופנה ובמקביל תמשיך להתעסק בתחום בגדי יד שניה. "אני אמשיך לאסוף ולמכור בגדים עתיקים ווינטג' בתיאום מראש מהסטודיו החדש שלי... שיפתח בקרוב".

מכירת חיסול תתקיים במקום ביום שישי ה-16 בדצמבר.

בוטיק המחתרת, סמטה אלמונית 5, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הפקת אופנה של בוטיק המחתרת/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וינטג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully