וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטיק שושו יסגר בחודש הבא

לירוי שופן

15.12.2011 / 14:45

אחרי בוטיק המחתרת, נודע כי גם בוטיק הנעליים התל אביבי שושו יסיים בקרוב את פעילותו. בצעד זה הוא מצטרף אל שורה של חנויות ובוטיקים מקומיים שנפלו קורבן למציאות כלכלית בלתי אפשרי

שנת 2011, שסופרת את ימיה האחרונים, מתבררת כעת כאחת מהשנים השחונות בגזרת האופנה הישראלית. בזמן שרשתות אופנה זרות נכנסות ללא הרף, כמו בנטון, פוראבר 21, אמריקן איגל אאוטפיטרס ואחרות, בתי העסק העצמאיים והמקומיים חווים קשיים עצומים המובילים לסגירתם. אל הרשימה הכוללת את מותג האופנה רוס אובטה, שעצר כליל את עבודתו לפני מספר חודשים, ואל חנויות כדוגמת זאת של המעצב יוסף במתחם התחנה או 'קפה ביזאר' בתל אביב, מצטרפות כעת שתיים נוספות. לאחר שנודע אמש (רביעי) כי בוטיק המחתרת, המתמחה באופנת יד שנייה, יסיים אף הוא את פעילותו בשבועות הקרובים, מתברר כעת כי גם בוטיק הנעליים 'שושו' יפרד מקהל לקוחותיו בחודש הבא.

בוטיק שושו, הנמצא בבעלותה של הגר ניסימוב, התחיל את דרכו כסוד ליודעי דבר. ניסימוב החלה לקראת שנת 2007 לייבא נעליים ייחודיות בכמויות קטנות, אותן מכרה מחדר קטן בביתה בתל אביב. שנתיים לאחר מכן, ולאחר שנצבר קהל לקוחות קבוע, פתחה חנות בוטיק קטנה ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב. לפני מספר חודשים, עיבתה ניסימוב את ההיצע גם לקולקציות גברים ואימצה פלטפורמה למכירה אינטרנטית.

"המצב הכללי והכלכלי הקשה ששורר בשוק, אבולוציית הצרכנות שלא ברורה עדיין והמשך התפתחותה, חוסר היכולת לגדול ולהתפתח במתכונת הקיימת ועוד סיבות רבות, הן אלו שהובילו אותי להחלטה לסגור דף וביום מן הימים לפתוח אחד חדש", מסרה ניסימוב בתגובה.

הבוטיק צפוי להיסגר ב-13.1.2012, וכעת הוא מקיים מכירת חיסול.

בוטיק שושו, טשרניחובסקי 15 תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה של בוטיק שושו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully