וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקציה של מרי קטרנצו לטופשופ הוכרזה כסולד-אאוט

לירוי שופן

19.2.2012 / 14:02

מי שרצה הוכחה לעובדה שבסצינת האופנה הבריטית מרי קטרנצו רותחת יותר מהשם ברברי, קיבל אותה בסוף השבוע האחרון. קולקציית הקפסולה שלה לרשת טופשופ נמכרה תוך שעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בכ-2,000 שקלים. מתוך קולקציית הקפסולה של קטרנצו וטופשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדות נוספת להיסטריה המתגבשת סביב המעצבת מרי קטרנצו, שנודעת בצלליות בקבוק פנטסטיות ושימוש מרחיק לכת בצבע, התקבלה בסוף השבוע האחרון. בתיאום מושלם עם תחילתו של שבוע האופנה בלונדון, הושקה ביום שישי בבוקר קולקציית הקפסולה השלישית של קטרנצו עם מותג האופנה טופשופ. שעות ספורות לאחר מכן, כמעט כל הפריטים נמכרו לחלוטין, מציאות שהביאה את הרשת להכריז בגאון כי הקולקציה זכתה להצלחה גורפת. עם זאת, תושבי ארצות הברית יספיקו ככל הנראה לשים את ידם על לפחות פריט אחד, מתוקף העובדה ששם הקולקציה תיכנס לחנויות ולאתר האינטרנט של הרשת ב-29 בפברואר.

זה אינו הישג רגיל בהתחשב בהיצע הקולקציה עצמה. 10 דגמים בסך הכול, שכל אחד מהם עמוס בהדפסים דיגיטליים צפופים, המבטאים את חיבתה של המעצבת לאלמנטים ויזואליים הלקוחים מעולם עיצוב הפנים, הצילום ושאר ביטויים גראפיים שבדרך כלל נפקדים מפריטי לבוש. בנוסף, מחירי הפריטים גבוהים באופן ניכר הן ביחס למחירי טופשופ והן בהשוואה למחירים של פריטים בשיתופי פעולה אחרים. כך לדוגמא, אחת השמלות המדוברות בקולקציה, שמלת סאטן מפוסלת, תומחרה בכ-540 דולרים, שהם כ-2,000 שקלים, ואילו חולצת משי מעוטרת נמכרה בכ-280 דולרים, 1,000 שקלים בהתאמה.

מגזין האופנה והרכילות Grazia דיווח כי בסניף אוקספורד סירקס בלונדון נרשמה התנפלות גדולה על הפריטים, וכי לקוחות גרפו מכל הבא ליד. אחד ההסברים לכמויות הגדולות שנמכרו מתקבל בפלטפורמת הסחר המקוון Ebay. זמן קצר לאחר תחילת המכירה מצאו את דרכם לאתר עיצובים רבים, במחירים מופקעים.

קטרנצו (28), ילידת אתונה המבוססת בלונדון, תציג ביום שלישי הקרוב (22 בפברואר) את הקולקציה העצמאית שלה לחורף 2012-13 במסגרת שבוע האופנה בלונדון. בחמש העונות האחרונות, מהרגע בו החלה להציג את עבודותיה על מסלול, היא הפכה במהירות מבוגרת סנטרל סיינט מרטינ'ס בעלת זווית ראייה ייחודית לאחת היוצרות המבטיחות, אולי גם המבטיחה ביותר, של סצינת האופנה בבירה הבריטית. מלבד החיבור עם טופשופ, לאחרונה השיקה קולקציה קטנה עבור מותג התיקים הצרפתי Longchamps.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טופשופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully