וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם אמנותי והקולקציה המדוברת של קנזו בבוטיק ורנר

10.9.2012 / 14:17

בוטיק ורנר בתל אביב מכריז על מיזם אמנותי בשיתוף בר בן וקיל, המנצחת בתוכנית המירוץ למיליון. בנוסף, בחודש נובמבר תנחת במקום הקולקציה המתוקשרת והלוהטת של קנזו

השבוע יושק שיתוף פעולה מעניין בין בוטיק ורנר לאמנית הצעירה בר בן וקיל, הזכורה בעיקר כווינרית של "המירוץ למיליון". בן וקיל עיצבה ואיירה על שקית-תיק מכותנה אשר תינתן לכל לקוח ולקוחה בעת הרכישה בבוטיק. כדי להמחיש את תהליך היצירה נוצר במסגרת המיזם גם סרטון וידאו עתיר התרחשות, אותו ערכה רומי אבולעפיה.

מתברר שההקשר הפריים-טיימי של בן וקיל, אינו דווקא זה שגירה את שירה דולינגר, בעלת הבוטיק. "ההיכרות עם בר התחילה מתוך זה שהיא לקוחה שלנו", דולינגר מספרת כיצד נרקם המיזם. "אנחנו מאוד אוהבים את הסגנון ואת המראה שלה ואת מה שהיא משדרת, פחות במובן של הריאליטי, אלא בסגנון שלה שמזוהה עם הבוטיק – נשי אבל עם זאת קשוח וחזק. כשהכרנו אותה יותר לעומק נחשפנו לצד האמנותי שלה שמאוד אהבנו. גילינו שהיא ציירת מאוד מצליחה, ושהציורים שלה נמכרים בהרבה מקומות בסכומים מאוד גבוהים. מהמקום הזה התחלנו לדבר עם שיתוף פעולה, על המפגש בין ורנר לאמנות ועל הערך המוסף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה בין בר בן וקיל לבוטיק ורנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיתוף הפעולה הוא לא הבשורה היחידה שמגיעה בימים אלה מכיוון הבוטיק. בחודש נובמבר תנחת בבוטיק קולקציית הביגוד החדשה של בית האופנה הצרפתי קנזו, שלפני כשנה עבר מתיחת פנים משמעותית עם מינויים של הומברטו ליאון וקרול לים לתפקיד המנהלים האמנותיים. ליאון ולים הם המייסדים של המותג ההיפסטרי הניו יורקי Opening Ceremony.

הקמבק המטורף של קנזו

דולינגר מבשרת כי גם במקום תמכר קולקציה לשני המינים. לעומת קולקציית הנשים שתימכר בשני סניפי הבוטיק, קולקציית הגברים תימכר בהתחלה רק בבוטיק הממוקם ברחוב אלפסי בדרום העיר. דולינגר מדגישה כי אכן מדובר בקולקציה, ולא בטפטוף של פריטים נבחרים, כאשר הפוקוס הוא על הבגדים ולא על אקססוריז נלווים ונעליים.

"אנחנו לא מביאות עוד סתם מותג יקר", מתייחסת דולינגר לסיכון הכלכלי הכרוך במהלך אופנתי שכזה, "אנחנו (דולינגר והשותפה דניאלה בן-טולילה – ר.ו) מסתכלות על הערך המוסף, מותג שיש לו את השוני ואת הייחוד, זה לא עוד סתם בייסיק שיעלה ללקוח אלפי שקלים. יש לנו גם הרבה בחורים חובבי אופנה שכמהים לאופנה טובה ויבואו לקנות את הפיס, וזה מה שאנחנו מתמקדים בו – להביא את הפיסים. הקולקציה כולה מאוד Jungle revival, עם פרינטים שלקוחים מעולם הג'ונגל אבל גם עם הרבה אלמנטים אורבניים. כל עונה אנחנו נוסעות לניו יורק ופריז, וכשנחשפנו לקולקציה הזו מאוד הסתקרנו – איך בית אופנה שנחשב פעם כל-כך ארכאי כביכול, נלקח לנקום חדש, רלוונטי, אקטואלי, מגניב ומסחרי בעקבות התהליך המבורך שהוא עבר מאז כניסתם של הומברטו וקרול".

המחירים צפויים להתמקד בטווח הביניים. כך למשל, חולצת טי-שירט לגברים עם הפרינטים היחודיים של קנזו תימכר בכ-400 שקלים ומכנסי כותנה ב-480 שקלים. בקולקציית הנשים חצאית משי ג'קארד בגוון ירוק מטאלי מתומחרת ב- 1,600 שקלים. יש גם טוניקת משי עם הדפסי נמרים, שכיכבה על מסלול תצוגת האופנה, ושתעלה 1,400 שקלים. בנוסף, תגיע קבוצה קטנה של סריגי קשמיר שעלותם גבוהה יותר, כ-3,000 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם לגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנזו לבוטיק ורנר. החל מחודש נובמבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדיט סרטון וידאו:
צילום וידאו: מירב בן לולו
עריכה: רומי אבולעפיה
אפטר אפקטס: אוריין ברקי
סטיילינג: עידן לרוס
איפור שיער: עומר אסף
מיקום: באדיבות האדריכל אופיר זנתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully