וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה פורמיקטי עוזב את מוגלר

לירוי שופן

2.4.2013 / 23:24

לאחר שנתיים בתפקיד המנהל האמנותי, הסטייליסט ניקולה פורמיקטי, שאחראי בין השאר לאימג' של ליידי גאגא, עוזב את בית האופנה מוגלר

לאחר שנתיים בתפקיד המנהל האמנותי של בית האופנה הצרפתי מוגלר, שנוסד על ידי ת'יירי מוגלר באמצע שנות ה-70 של המאה הקודמת, ניקולה פורמיקטי מסיים את תפקידו. הודעה קצרה מטעם בית האופנה קובעת כי הפרידה בין הצדדים היא הדדית.

פורמיקטי, שנחשב כאחד הסטייליסטים המפורסמים והפורים בעולם, ושאחראי בין היתר על התדמית האופנתית הפרובוקטיבית של ליידי גאגא, הובא אל בית האופנה, שבעשור האחרון נודע בעיקר בזכות קו בישום מצליח, כדי לשנות את אופיו ולהתאימו לסגנון העכשווי. בשנת 2010 מונה לתפקיד המדובר וכבר בשנת 2011 הציג את קולקציית הגברים הראשונה של הבית, ששינה את שמו ל-Mugler. תחת הסטייליסט עבדו המעצבים סבסטיאן פיינה בקו הנשים ורומן קרמר בקו הגברים.

למרות שהציג סגנון נועז, המשלב בין גחמות פוטוריסטיות ושימוש בחומרים טכנולוגיים חדשניים כמתבקש מכתב ידו של מייסד הבית, פורמיקטי התקשה להלהיב את המבקרים. יש שראו בקולקציות העונתיות, הן לנשים והן לגברים, עבודה שאינה מגובשת דיה, הנשענת על עבודת סטיילינג יוצאת דופן מאשר על עיצובים רדיקליים.

יומון האופנה WWD.COM ציין כי בקרוב תיחשף אסטרטגיה חדשה עבור מוגלר, אולם לא נמסרו פרטים נוספים לגבי אופיה.

ניקולה פורמיקטי. Gareth Cattermole, GettyImages
ניקולה פורמיקטי/GettyImages, Gareth Cattermole
תצוגת חורף 2012 של מוגלר בפריז. רויטרס
ליידי גאגא על מסלול תצוגת האופנה של מוגלר, חורף 2012-13/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully