וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלית בתחתית

אדר ריכטר

17.11.2005 / 9:31

אדר ריכטר נשלחה לחפש אוצרות עלומים בקומת המרתף של דיזנגוף סנטר וחזרה עם הקולקציה הצבעונית של אילנה ברונשטיין

בתחתיתו של דיזנגוף סנטר מתקיים מדי חמישי וששי בוטיק מעצבים, שטומן בחובו כשרונות מתחילים, שמנסים להתקדם מקומת המרתף אל החנויות שבקומות הגבוהות יותר.

אחת מהן היא אילנה ברונשטיין, מעצבת צעירה בת 28, שאוחזת במספר שנים לא מבוטל של לימודי עיצוב ובעלת נטיות אופנה נוסטלגיות. לפני כ-4 שנים חזרה משהות בת שנה וחצי בניו יורק, שם למדה אופנה בבית הספר 'פארסונס' והתנסתה בעיצוב חלונות ראווה, בהם החלון של בית הכלבו הנחשב 'ברגדורף גודמן' שבשדרה החמישית.

"משהו מניו יורק בטח השפיע על הטעם האישי שלי" אומרת ברונשטיין. "פתאום נחשפתי לאופנה שונה, במימדים מטורפים. לפני ניו יורק הייתי יותר צרת אופקים והיו לי הרבה חוקים לגבי מה כן ומה לא. אחרי ניו יורק הכל נפתח אצלי – הכל מותר והכל טוב". עם שובה לארץ, סיימה ברונשטיין את מגמת האופנה בבית הספר "אסכולה" והתמחתה אצל נעמה חסין בעלת המותג "טובהל'ס".

הקולקציה הראשונה שלה יצאה לפני כחודשיים, וברונשטיין מספרת כי ניסתה לקיים באמצעותה דיאלוג עם עולם דימויים צבעוני, נוסטלגי ותמים. "כמעט מבלי לשים לב יצאה לי קולקציה באווירה נוסטלגית עם נטייה לוינטאג'. כנראה שלכיוון הזה אני נמשכת". הקולקציה כוללת שמלות, חצאיות וחולצות, מסוגי טריקו שונים, כמו סימפוניה וטישיו, בשילובי תחרות. "היה חשוב לי לבחור בבדים נעימים לגוף" אומרת ברונשטיין.

לדבריה "ההשקפה שלי בנושא בגדים והלבשה בכלל, היא להיות כל מה שאתה רוצה להיות. לא להיתפס לקטגוריות ולא ללכת על סגנון אחד. בגדים זה כיף, זה לא מחייב, זה משחרר. בעיצובים שלי אני לא נכנסת לתכתיבים. אני נמשכת לצבעים ולבדים ומזה נולד הבגד. חשובה לי צבעוניות - אני לא יכולה לדמיין את עצמי עושה קולקציה שלמה בצבע שחור".

"כשהתחלתי ליצור את הקולקציה בניתי מטפורה של אשה: דמיינתי מישהי אינטלקטואלית, קצת מוזרה, קצת תקועה אבל עם הרבה צ'ארם. מישהי שמעוררת סקרנות, מישהי אמיתית. מתוך זה יצרתי בגדים שונים, בסגנון כללי של וינטאג', צבעוניים, אבל לא פרובוקטיביים, בגזרות נשיות ומחמיאות".

את הקולקציה הראשונה של אילנה ברונשטיין אפשר להשיג בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, קומת המרתף, ובסלון סלומה גורדון 25 תל אביב.

שעות פעילות של בוטיק המעצבים:
חמישי 16:00--9:00
שישי: 10:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully