וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלה לחוזרות בשאלה

1.12.2005 / 12:20

וילונות ומפות קרושה פולניות זכו לטיפול אצל המעצב צוריאל רן שהפך אותן לפריט חובה בארון של הג'ואיש פרינסס

יש אנשים, שהמחשבה על דוגמנית בשמלה חושפנית עם ספר תפילה ביד, מחרמן אותם ויש כאלה שיתמרמרו. המעצב צוריאל רן, רצה להציג את הקונספט הדתי בסגנון חילוני או מתקדם יותר, והוא זה שהלביש את הדס שחף בשמלה מחוררת, והשכיב אותה על הרצפה למרגלות ארון עם חפצי יודאיקה. רן, בן 27, סיים רק לפני כשנה וחצי את מגמת האופנה בבית הספר "תדמית" בראשון לציון, וכבר הוא מצליח, במודע או שלא, לייצר קונספטים בעלי פוטנציאל למהומה.

הקולקציה עוצבה במסגרת פרויקט גדול יותר, בו השתתפו אמנים נוספים, שכותרתו היתה "ג'ואיש פרינסס" (הנסיכה היהודיה). "במסגרת הבדיקה של החומרים לקראת הפרוייקט בחרתי בוילונות ומפות קרושה, ועליהם בניתי את הקולקציה", אומר רן. התוצאה היא שמלה עם חלק עליון מקרושה, שכל קשר בינה לבין המוצר המקורי - מפת השולחן הפולנייה – הוא מקרי בהחלט מבחינת הסקסיות וגם מבחינת האסוציאציה.

רן אומר, כי עיצוב אופנה עבורו הוא עוד אמצעי לשימוש בחומר והפיכתו למשהו לביש, כיפי ונוח. לחומרים יש משמעות רבה בעבודות שלו, מה שנותן לדעתו משמעות נוספת לכל גזרה. הדבר מתחבר לרקע של רן, שעוסק כבר שנים בפיסול, בעיקר בחימר ואיטונג ומצייר סקיצות אופנה מגיל צעיר. את הסטאז' הוא עשה אצל יובל רביד בהלבשת ערב ולאחר מכן שימש כמנהל בסטודיו ובחנות של טובה'לה. לדבריו, למרות הרצון להתבסס בשוק האופנה הישראלי, הוא מתכנן לנסוע בחודשים הקרובים להתמחות בחו"ל.

מחירים:
חולצות 150-250 ¤
מכנסיים: 300-400 ¤
שמלות ערב: 250-650 ¤

להשיג:
בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, קומת המרתף; סיסקה, רחוב בעלי מלאכה, ת"א; גמלא, רחוב דיזנגוף, ת"א; בולטס, רחוב שינקין, ת"א; פרקינג, ירושלים; שישה, בית שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully