וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג בעיניים

נויה הלרמן

15.1.2007 / 13:27

טיול באתרים שרואים או קונים בהם אופנה שווה. מיפני עד ספרדי, דרך בגדים כמו של סטארים לחסרי אישיות

בתור פריקית של בגדים, אינטרנט ושילוב של שניהם (Ebay!), קיבצתי מספר אתרים שאפשר לראות או לקנות בהם אופנה שווה במיוחד. מראש אני אומרת לכל הטוקבקיסטים שברור שלא כל האתרים אותם אתם מחשיבים כמגניבים יופיעו פה. מדובר ברשימה אישית, אבל לא באחת שגובשה ביום. כבוד.

הלו אחותי קיטי

לכל הפריקים של הספר Fruits, האתר הנ"ל מביא שלל תמונות של אופנת הרחוב היפנית המאופיינת בערבוב אקלקטי של פריטים שכביכול לא קשורים אחד לשני ושהחיבור בינהם יוצר אנדרלמוסיה מרתקת.

מה גם שהיפניות מתות על הקטע של הלוק "החמוד" ובהרבה תמונות אפשר למצוא פריטים ילדותיים כמו בובות, תיקי גן, שמלות בובתיות ועוד. לגברים זה לא עושה את זה כנראה, לכן זהו טרנד שנשאר בגזרת הנערות, אבל עדיין הגברים לבושים במיטב ערבובי הצבעים, הבדים והסגנונות שיש.

כדי לראות את התמונות לחצו על PHOTOS&VIDEOS שבצד ימין, בחרו את אחת התיקיות שיופיעו על המסך כמו street fashion למשל, ואז בחרו את השנה הרצויה. בתוכה תמצאו שלל תמונות מהאופנה של אותה שנה.

מעבר לכך יש באתר הזה המון מידע שמתבטא בלינקים לאתרי אופנה ועיצוב שונים או לאתרים הקשורים ביפן. ניתן לקנות ספרים באתר (בגדים עדיין לא), להוריד תמונות או להתעדכן בטרנדים כמו הטרנד הפרסי.

ספרדי שאין לכם

אופנת רחוב ספורטיבית מייד אין ספרד המיועדת לגברים ולנשים ומאופיינת בהדפסים גרפיים לא שגרתיים. פשוט להסתכל ולקנא. חיפוש מידע על החברה הזו מעלה ענן של מסתורין. את דיזיגיואל מוכרים בהרבה מקומות בעולם, אך עדיין לא בארץ. באתר יש את האופציה לייבא את הקולקציות שלהם, אז קדימה סוכנים. להסתער!

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הכי מעודכן

מכירות את הבנות האלה שתמיד הכי מעודכנות בכל התיקים, הנעליים, הבגדים ואפילו במוצרי הקוסמטיקה הכי טרנדיים? אז כדי לתת להן קצת תחרות, כנסו לאתר הזה, שננו אותו ותפתיעו ברמת הידע. ידע זה כוח.

מועדון מעריצים

למעוניינות בשמלה של ביונסה או בצמיד הטניס של פריס הילטון. פריטים של כוכבים ניתן למצוא ובמחירים שפויים אפילו, באתר like.com. שני אתרים מרכזים לנו את האובססיה לחקות את הכוכבות הגדולות.
ניתן לחפש לפי טרנד או לפי שם הכוכב, ככה שאם חפצה נפשכם בטוטאל לוק של בראד פיט או של אופרה ווינפרי, האתר זה יוכל לעזור לכם (או פסיכולוג טוב).


אתר נוסף ש מביא בצורה מדויקת יותר את הפריטים של הכוכבים. הוא asos גם יותר נוח ויזואלית ויש לו אוסף תכשיטים שווה במיוחד, אם כי מעט קיטשי.

הכי זארה

בגדים לגברים, נשים, ילדים וכלבים. בקיצור לכל המשפחה ובסגנון קז'ואל עם טוויסט. מונסון היא זארה אבל גורמה. החברה הוקמה בשנת 1973 ע"י פיטר סיימון שבהתחלה מכר מעילים ומעט בגדים למי שרק הסכים לקנות. בתחילת שנות השמונים מונסון החלה למכור אקססוריז בצורה מסחרית חדשנית שעד מהרה כל העולם העתיק.

בגדי הילדים מקסימים ושובי לב ככה שקשה לעמוד בפיתוי ולא להזמין לפחות את נעלי הבובה עם הפפיונים. בקטגוריית הנשים חפשו את המהדורה המוגבלת שבה למשל שתי שמלות רומנטיות מחכות שם. והטופים, שוב בקטגוריית הנשים, נחשקים ביותר. אממה, המחיר קצת יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully