וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת מנגו - כישלון

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

18.3.2007 / 12:14

בחירה מסחרית משעממת של טרנדים ומסיבה כפויה ארוכה מדי. דנה דרבינסקי-טיקולסקר שנאה את תצוגת מנגו

מזמן לא נראתה פה קולקציה מאכזבת כל כך. אם עד היום זארה ומנגו צעדו זו לצד זו כשתי חברות מתחרות שמעדכנות את הבנות המקומיות בסטייל מרגש של אופנת אירופה, הרי שתצוגת הקיץ של מנגו פותחת פער גדול בינה לבין המתחרה המקומית שלה.

בעוד שמחלונות הראווה הנוכחיים של זארה נשקפים מראות של שיק אמיתי, יצירתי ומתבלט, בגדי מנגו הנוכחיים כפי שנראו בתצוגה הם אוסף של צעקות טרנדיות בלתי מפתיעות שלא מייחדות את מנגו בשום אופן ודרך.

למעשה הקולקציה הנוכחית מתחלקת לשני קווים עיקריים: קו סולידי, שמרני ולא מעניין ומראות אופנתיים כמו של כולם.

מילה ג'ובוביץ' מצולמת בקטלוג כעלמה אירופאית הלבושה באופן מהוגן וחסר תעוזה, עם התסרוקות הכי חסרות מעוף, בצילום לא מחדש ובאיפור סתמי. חלק מהבגדים שהיא לובשת יכלו אולי להיראות מעניין עם הסטיילינג הנכון, אבל אין כזה בקטלוג. רוח של חוסר חדשנות וחוסר נועזות, שורה על הקולקציה, הקטלוג ועל התצוגה בישראל.

מבריק מדי

זה באשר לקבוצת הבגדים המחויטת. כשמנגו מביאים את הקו הטרנדי שלהם, זה כבר ממש מידרדר. הצבעוניות החזקה והשמחה של הקיץ הזה נראית רע מאד על בדים מבריקים. הצעקנות של הצבעים עם הצעקנות של הבד המבריק מתקבלת כזולה ודורשת קורבנות אופנה אמיתיים לניסוי הכלים הזה.

ולגזרות: אם כולם כבר עושים מסביב העונה, טוניקות וטייצים וטופים גדולים שחושפים כתף, למה צריך גם את מנגו שיעשו בדיוק את אותו הדבר? לא צריך.

הגימיקים האופנתיים הנדושים שצעדו זו אחר זו על המסלול, נראו כמו ניסיון פרקטי עד כאב, ללכת על כל הטרנדים העכשוויים ולא לקפח אף אחד מהם חלילה, כדי לא להחמיץ אף הזדמנות למכירה. יד גסה ומסחרית עיצבה ובחרה את הדגמים לתצוגה ואף דגם לא חידש או ריגש.

אם היתה איזו אשליה שמנגו היא חברה שעוזרת לך להביא שיק אירופאי עדכני ללבנט, הרי שהתצוגה הזאת חשפה פנים מסחריות של מנגו ותו לא. לפחות האיפור ועיצוב השיער בתצוגה היו מעניינים ויוצאי דופן.

ולאירוע

ובנוגע לארגון הערב. בתור אדם שאוהב לאכול את מה שהוא הזמין, קשה לי להתלהב ממארגנים שמבטיחים בהזמנה תצוגה שמתחילה בתשע, שולחים אס אמ אס בצהרי היום עם בקשה לדייק ואז גוררים קהל שחלקו עייף, אחרי יום עבודה או בהריון, בחלל בלי מספיק מקומות ישיבה, לתוך מעין קוקטייל-מסיבה שנוחתת לך על החיים בהפתעה.

תלונות על ארגון אירועים בלב תל אביב הנהנתנית הן עניין דוחה למדי ועדיין, אפשר לכתוב בהזמנה שיש קוקטייל מקדים ושהתצוגה מתחילה בעשר ולא לגנוב לאנשים שעות מהחיים. קסטרו כבר עשו את הטעויות הארגוניות האלה לפני שנתיים-שלוש, כשנהגו לערבב קהלים וליצור תצוגות אופנה ענקיות מדי. הם כבר למדו למתן את הבילד-אפ. לא האמנו שיבוא יום ונקטרג על מנגו ובאותה נשימה נשבח את קסטרו, אבל הנה זה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully