וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף של ניגודים

אדר ריכטר

11.9.2007 / 17:23

קולקציית התכשיטים החדשה של עירית גופר ששון עשויה מכסף או זהב, במראה רומנטי או פאנק ומיועדת לישראליים וגם יפנים

לרשימת החנויות של תכשיטי AMARO, המותג של עירית גופר ששון, הכוללת 5 סניפים בארץ ועוד 8 חנויות ביפן, 2 בהונג קונג, איטליה, סין וטיוואן, מצטרפת השבוע חנות חדשה גם בעיר הקודש ירושלים. את הרשת ייסדה גופר-ששון ב-1986 ונראה שהיא משתדלת לא להיבהל מהמפלצת שיצרה ולהתמקד בעיקר בעבודת היצירה ובעיצוב התכשיטים.

היא משיקה קולקציה חדשה פעמיים בשנה (קיץ וחורף), אשר נבנית בדרך כלל סביב צבע מרכזי אחד. מקור ההשראה לקולקציית החורף הזה, הוא דווקא מספר נושאים מרכזיים ופחות הצבע. אם תשימו לב היטב תבחינו שהיא מבוססת ניגודים, שיחד יוצרים תמונה שלמה. בין המוטיבים אפשר למשל למצוא את הנחשים, סמל אהוב מאוד על גופר-ששון. אייקון הנחש משולב בסדרת תכשיטים שלמה המורכבת מניגודים של עור, קטיפה אדומה, שרוכים אדומים ו'אם הפנינה', כשאת כל השילובים הללו תוכלו למצוא גם על תכשיט אחד בודד.

לצד תכשיטים משולבי נחשים, אפשר למצוא תכשיטים בשילוב מטבעות סמי-עתיקים, בגווני זהב וחום, כסף ולבן או אדום עם שחור, ליין של "שלום", הכולל תכשיטים עם סמלים יהודיים מהקבלה משולבים באלה של דתות אחרות וקולקציית פאנק רוקיסטית, המשלבת עורות עם אבני פנינה וסברובסקי. לנשים פחות אמיצות מוצעת קולקציה מעודנת במראה הרומנטי-קלאסי , בצבעוניות שקטה של פנינה.

לא תרבות רחוב יפנית

ששון-גופר מעידה כי זו חוויה לעבוד עם חומרים שונים כל כך, מה שמיד העלה את ההשערה שתרבות הרחוב היפנית בוודאי תתלהב משילובים מנוגדים שכאלה, אבל היא דווקא מתנגדת לרעיון: "היפנים דווקא אוהבים דברים רכים. בניגוד למה שנדמה לנו הם אנשים עדינים ושמרניים. נראה שהמשוגעים במיעוט".

לדבריה היפנים הם שדחפו אותה למצוינות, משום שמירב המכירות נעשות שם. "היפנים הם לקוחות נאמנים, וכשאני מגיעה לביקור בחנות שלי ביפן ההתרגשות בשיאה. הם מלאי הערכה, מבקשים ממני חתימות ולפעמים אפילו בוכים מהתרגשות", היא מתארת. "הלקוח היפני נאמן מאוד ויודע בדיוק מה הוא רוצה. הם מזהים מקוריות ואוספים דברים יפים מכל העולם. קשה יותר להצליח ביפן מאשר בארה"ב למשל", היא אומרת, "היפנים מחפשים דברים לטווח הרחוק, לא רק לכרגע".

למרות שבאופן יחסי סוברת גופר-ששון כי היפניות מרובעות יותר מהישראליות, היא צופה כי בכל זאת הלקוחה הישראלית הלא-נועזת, תחבב בעיקר את הליין הקלאסי בגווני הזהב, אולי גם בשילובים של אמאטיסט סגול.

מחירים:
שרשראות: 280-900 ש'
צמידים: 380-1,600 ש'
עגילים: 190-760 ש'

'אמארו', רח' דיזנגוף 226 ת"א; קניון ארנה, הרצליה פיתוח; קניון ערים, כ"ס; קניון גבעתיים; קניון ממילה, ירושלים; בורדו, קניון רמת אביב, רמת אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully