וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלאכיות של ויקטוריה'ס

אדר ריכטר

18.11.2007 / 6:10

תצוגת הלנז'רי של ויקטוריה'ס סיקרט היתה כה בומבסטית ומושקעת עד שהספייס גירלז הירשו לעצמן לפתוח בה את סיבוב ההופעות שלהן

תצוגת האופנה המדוברת והמתוקשרת של ויקטוריה'ס סיקרט שהתקיימה ביום חמישי בערב, בהוליווד, היתה שואו נוצץ מלוטש במיוחד בנוסח מופעי הראווה של לוס אנג'לס. הלנז'רי החדשים של המותג היו רק מרכיב קטן באירוע הבידור הגדול שהרימה החברה.

את הערב פתח וויליאמס אדמס, סולן 'בלאק אייד פיד' המכנה עצמו will.i.am, שפינה את הדרך למלאכיות של ויקטוריה'ס. אלה עלו למסלול בלנז'רי מטופלים בתוספת כנפי מלאכים מסוגים שונים. היו כנפיים פסיכדליות משנות ה-70, כנפי זהב וזוג כנפיים בדוגמת עננים. גם היידי קלום הגיחה לבמה עם כנפיים דמויי פתיתי שלג ושרה דואט יחד עם בעלה סיל. "זה מאוד רומנטי בשבילי", אמרה קלום לרשת CBS, "באותו רגע לא ראיתי אף אחד אחר, רק אותי ואותו". סיל מצידו הצהיר ש "אני מרגיש כמו הבחור הכי בר מזל בעולם. אני נשוי לאישה הכי יפה בעולם – פנימית וחיצונית. היא האדם הכי יוצא דופן שנתקלתי בו בחיי. היא האישה הישרה ביותר עם מוסר עבודה גבוה. אני בר מזל להיות חלק מחייה".

הספייס גירלז פתחו את סיבוב ההופעות שלהן בהופעה בתצוגה המונומנטלית (תארו לכם את המקבילה הישראלית - נינט פותחת סיבוב הופעות בתצוגה של דלתא) כשהן לבושות בחצאיות עיפרון וכובעי מלחים סמי-צבאיים בסגנון שנות ה-30 וה-40 .

את ההופעות ליוותה תצוגת הלנז'רי, שכללה דגמים עם הדפסים מעולם החי, כמו סט לנז'רי בהדפס עור ג'ירפה, ודגמים מוחצנים בהשראת עולם הנסיעות, החופש והסוריאליזם, כמו למשל מחוכי פלסטיק ורודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully