וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמע כמו פרק מסקס והעיר

טלי שריזלי, ניו יורק

12.8.2008 / 18:06

שרלוט רונסון, אחותה של סמנתה, משיקה קולקציית קז'ואל ל'אורבן' וגורמת להתרגשות אופנתית בניו יורק ובלב של טלי שריזלי

רונסון, רונסון, רונסון. למה השם הזה נשמע לנו מוכר? אולי כי מרק רונסון הוא אחד השמות הכי חמים בעולם המוזיקה הבריטי ולא רק, ואולי בגלל שאחותו של אותו מרק, סמנתה רונסון היא דיג'י נחשבת בפני עצמה, חביבת סלבס ומכחישת רומן עם לינדסי לוהן. והנה עכשיו מגיעה האחות התאומה של סמנתה - שרלוט ומצדיקה את המוניטין השווים שיצאו לרונסונים.

בשונה מהתאומות אולסן, עוד צמד נוטף סטייל, לפנינו זוג תאומות שבחר ללכת דווקא בכיוונים מנוגדים לחלוטין. בעוד האחת מסובבת תקליטים, שרלוט טיפסה את דרכה אל תהילת הטקסטיל באופן שקט יחסי. הקריירה האופנתית של ש.רונסון התחילה בעיצוב מחודש של חולצות וינטג' בתחילת שנות ה-2000, שהתגלו כהצלחה בקרב חברי ברנז'ת הפופ, אליה היא משתייכת באופן טבעי עקב הייחוס המשפחתי שלה. החברים הבחינו בסטייל האישי של רונסון וביכולתה ליצור מראות יפים, פשוטים ונשיים ובשלב הבא נוצר ביקוש לחולצות שלה גם ביפן.

כיום נמכרים הפריטים של רונסון בעשרות חנויות ברחבי העולם ולפני כשנה נפתחה חנות מותג ראשונה ברחוב Mulberry בשכונת נוליטה, ניו יורק. אחרי שזכתה לתהילה כמעצבת אופנה שווה במיוחד, בעלת חנות אפופת אפיל שיקי מנצח, מסובבת רונסון עוד כמה ראשים אחריה, עם קולקציה שעיצבה במיוחד למכה של אופנת האינדי האמריקאית Urban Outifitters.

שמלת יום-לילה

אורבן כבר מזמן זיהתה את הפוטנציאל הקיים בשילוב בין מעצבי אופנה עצמאיים לקולבים בחנויות שלה והיא אוהבת שיתופי פעולה כאלה. הקולקציה של כל מעצב משת"פ, נושאת בד"כ שם מיוחד. המותג הצרפתי Paul and Joe Sister, למשל, עיצב קולקציה בשם Rendez-Vous ועכשיו רונסון משיקה את הקולקציה שלה לאורבן, תחת השם Played by C Ronson.

הקולקציה החדשה יצאה לחנויות לפני כחודש, נמכרת לאחרונה גם באתר הרשמי של אורבן ויצרה התרגשות ממשית בקרב הקונות חובבות מראה הבוהו-שיק. הבגדים נושאים את אותה רוח קזו'אל שאפשר למצוא בפריטים שמייצרת רונסון תחת המותג שלה, כולל חולצות קלילות ומרחפות פרחוניות ושמלות סופר קצרצרות, שיכולות בכיף לעבור איתך מהיום ללילה מבלי להחליף מלתחה.

הפריטים החביבים עלי הם קרדיגן בצבע ירוק "קרמיט" עם רכיסה כפולה, שיכול להיראות נפלא עם ג'ינס קצרים וסנדלי קיץ בעלי סוליה אימתנית (עוד סימן היכר של רונסון), או גופיית פסים פשוטה באפור וצהוב, בעלת גזרת כתפיות מחמיאה.

מחירי הקולקציה באתר אורבן: 68-118 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully