וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשרת אגמית

גלי רבינק

10.4.2009 / 9:23

100 מעצבים נבחרו על ידי ועדה מיוחדת, לעצב 100 פריטי אופנה לכבוד חגיגות ה-100 של תל אביב. הפתיחה: מחווה לאגם

לכבוד חגיגות המאה של תל אביב יזמה חברת "קרינולינה" בשיתוף מנהלת המאה ועיריית תל אביב פרוייקט ובחרה 100 מעצבים שיעצבו פריט במיוחד לעיר החוגגת. צוות השופטים מנה את היסטוריונית האופנה וראש החוג לעיצוב אופנה שעבר בשנקר איילה רז, עיתונאית האופנה המיתולוגית של "ידיעות אחרונות"-נורית בת יער ורן שבני, ראש המחלקה לעיצוב אופנה המרכז האקדמי ויצ"ו חיפה.

נטע ליבנה. לשעבר אירובי

במשך 15 שנה עבדה נטע ליבנה כמדריכת אירובי. בעקבות פציעה החליטה לעשות הסבה מקצועית, לחזור לאהבה ישנה ולעצב תכשיטים. לפני כ- 5 שנים פתחה את הסטודיו שלה והיא מעצבת בו תכשיטי אופנה מגולדפילד, כסף, קריסטלים , אבני חן ופנינים, בשילוב של טקסטיל ועורות.
"בהתחלה התייצבתי אחר הצהריים באזור כיכר דיזנגוף עם לוח עץ מצופה קטיפה שחורה שעליו תלויים התכשיטים. ביליתי יום יום בהתחמקות בלתי מוצלחת מפקחי העירייה והשוטרים. בסופו של דבר נאלצתי לשלם קנס ולחתום על הבטחה שלא לעסוק ברוכלות. כך קרה שפקחי עיריית תל אביב אילצו אותי לעסוק בעיצוב תכשיטים בצורה רצינית ומסודרת יותר".

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

"התכשיט שעיצבתי הוא מחווה ליצירות הצבעוניות של יעקב אגם. המזרקה שעיצב בכיכר דיזנגוף מסמלת עבורי את השינוי שעברה תל אביב מתחילת המאה ה-20. מעיר קטנה, אוריינטלית ומונו-כרומטית לכרך מערבי מודרני, צבעוני ורועש. מבחינתי, העיצוב המיוחד של אגם לחזיתו של מלון דן בטיילת מסמל יותר מהכל את החיבור של תל אביב לחוף הים הרועש ושטוף השמש, לאמנות הבינלאומית המודרנית והחדשנית, המאופיינת בקווים גיאומטריים ברורים וצבעוניות עשירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פז"מ בתל אביב

"התגוררתי בתל אביב כשש שנים במהלך בשנות השמונים, מאז גיל עשרים, עד שירשתי דירה ברמת השרון ועברתי לשם כדי לבנות משפחה".

שישי בבוקר

"נחלק לשניים. החלק הראשון מוקדש לסידורים של העסק, קניות משלוחים ומכירות. החלק השני מוקדש לגוף ולנפש - ארוחת בוקר מפנקת בבנדיקט או סתם נשנוש בשוק האוכל בדיזנגוף סנטר וביקור בגלריות או במוזיאון" .

חנות אופנה אהובה

"סיגל דקל. גם לקוחה, גם חברה וגם מעצבת בגדים מקסימים".

צריכת קפאין

"כל בית קפה שמגיש טארטלטים עם פירות. רצוי כזה שיש בו אוירה ביתית ומגזיני אופנה, כמו "נינה" בנווה צדק".

צריכת פחמימות

"המסעדה הטובה בעיר ובישראל - "כתית". אוכל מופלא המוגש באסתטיקה מושלמת, השף מאיר אדוני מרגש אותי בכל פעם מחדש. חבל שאני לא יכולה להרשות לעצמי לבוא בכל שבוע".

תל אביבית שאני מעריכה

"אילנה גור שהיא אמנית ייחודית - פסלת, מעצבת ריהוט, תכשיטים, בגדים ואביזרים, שהצליחה בעולם ויודעת לשלב את האמנות שלה עם סגנון חיים מרתק. אני תמיד נהנית לבקר במוזיאון שלה ביפו".

הפריטים של נטע ליבנה נמכרים בחנויות המעצבת סיגל דקל, ובחנות המעצב עידו רקנאטי בכיכר רבין 13 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully