וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת

גלי סימן-טוב

8.9.2009 / 8:42

את פניכם יקדמו פרפרים, ציוץ ציפורים ונעליים לכל עונה בשנה - האתר של המעצבת צ'יאה מיהרה, במדור שממליץ לכם לאן לגלוש

צ'יאה מיהרה

לוקיישן: http://www.chiemihara.com/ing/general.asp?lang=ing

ז'אנר: אתר הבית של מעצבת הנעליים צ'יאה מיהרה הכולל גם אתר קניות אונליין.

כוכבת ראשית

צ'יאה מיהרה, ברזילאית ממוצא יפני החלה את המסע שלה בעולם האופנה בגיל 18, כשעזבה את ברזיל לטובת יפן, שם למדה עיצוב אופנה.

לאחר הלימודים עבדה כעוזרת של המעצב היפני המוערך ג'ונקו קושינו (Junko Koshino) במשך שנתיים. בגיל 22 היא עזבה לניו יורק ולמדה עיצוב אביזרים ב-FIT היוקרתי. לאחר הלימודים התמחתה בחברה המייצרת נעליים אורטופדיות, שם, היא מעידה על עצמה, למדה הרבה על כף הרגל והבעיות שמביאה איתה עמידה ממושכת על עקבים.

לאחר ההתמחות עבדה בחברת האביזרים "סאם וליבי" (Sam& Libby) ואז עברה עברה לעצב אצל מעצב הנעליים הספרדי צ'רלס ג'ורדן (Charles Jourdan). לקחה פסק זמן, הקימה משפחה וב-2001 השיקה את קו הנעליים הפרטי שלה.

מה בפנים

האתר כולל קצת היסטוריה על המעצבת ועל הדרך שלה לקו הפרטי המצליח, כולל סרטון וידאו קצר והצצה לסטודיו; רשימת תערוכות וירידי אופנה בהם היא השתתפה ומשתתפת בשנה הנוכחית וחנות לשופינג אונליין, המציגה את הקולקציה המלאה שלה.

מיהרה מציגה נעליים סגורות, מגפיים, סנדלים ותיקים. לכל פריט מצורף מפרט מלא הכולל את סוג החומר ממנו עשויה הנעל, גובה עקב, גובה פלטפורמה והמלצה למידה הנכונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עיצוב

פרפרים ופרחים מקבלים את הגולשים בליווי מוזיקת רקע מרגיעה. בכל אחד מהעמודים הראשיים מוצגות נעליים מעונה אחרת, בליווי גרפי של מאפייני עונות השנה ובעל חיים מצויר שמגיח לעמוד.

אקסטרה

לא תמצאו אצל מיהרה עקבי סיכה. העקבים הרחבים והסוליה הפנימית המספקת תמיכה לרגל, הם תוצר הניסיון של מיהרה עוד בימי ההתמחות שלה בחברה המייצרת נעלים אורטופדיות.

החוויה הישראלית

באתר האונליין אין משלוח לישראל, אבל את הנעליים של מיהרה אפשר למצוא גם בחנויות קום איל פו בטווח המחירים 1,250-1,750 (אוסישקין 44, רמת השרון; בית בנמל, הנגר 26 נמל תל אביב).


טיפים: אם יש לכם מכרים בחו"ל עם כותבת קבועה - קולקציית הקיץ עדיין נמכרת באתר בהנחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully