H&M ממשיכה להכריח את הרשתות המקומיות לשנות הרגלי עבודה ומציגה את קולקציית החורף שלה הרבה לפני כולן. אחרי שבתחילת החודש נחשפו תמונות ראשונות, בסוף השבוע האחרון הציג בלוג האופנה Fashion bits and bobs חלקים נוספים מתוך קטלוג וקולקציית חורף 2010-11 של הרשת השבדית. תוך שעות מעטות החל הייפ תקשורתי מסיבי ברחבי האינטרנט שגרר את פרסומן של התמונות בבלוגים רבים אחרים, בעיקר משום שתמונות אלו לא הופיעו באתר הבית של הרשת.
לפי התרשמות ראשונית מן הקולקציה, המגמה שטבעה בעצמה H&M הולכת וצוברת תאוצה. הכוונה נראות של אופנה יוקרתית על חשבונה של פרקטיקה, ובהתאמה גם הקטלוג החדש מחצין בעיקר את עיצובי הקצה המושפעים מהמעצבים הגדולים, כמו שכמיית ענק סרוגה או מעיל שרלינג בגזרת A רחבה, הנחשבת פחות מסחרית. גם הגברים זוכים לדגש על היוצא דופן, כפי שממחישים היטב זוג מכנסיים בגזרת שרוואל קיצונית, המזכירים מאוד דגם מן העונה הנוכחית של בלנסיאגה. במילים אחרות, H&M עושים הכל כדי להפעיל אצלכם את בלוטות הרוק.
מעורר תאבון?
לירוי שופן
9.5.2010 / 13:13