וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלבנות החדשות של דורין

גלי רבינק

26.5.2011 / 17:40

מתחתנת על החוף או בחצר של חמתך? שמלות הכלה של דורין פרנקפורט תתאים למי רוצה אירוע עדין שלא מצריך הלוואה. אבל קחי בחשבון שלא בדיוק מדובר בגרסאות מקומיות לשמלת קייט מידלטון

קסנדרה, קוזט, ריצ'י, קווין ורונדיז, אלו השמות שהעניקה דורין פרנקפורט לקולקציית שמלות הכלה הראשונה בעיצובה. שמות משובבי נפש לכלות שמדי פעם מתפלק להן איזה דילוג טוב.

"זו סדרה קטנה של חמש שמלות קלילות לליל הכלולות; שמלת תחרה ארוכה, שמלת רקדנית חובקת גוף ורומנטית מטול מנוקד, חצאית טאפט עם גופייה הדוקה, שמלת סאטן בגזרת קומבינזון ושמלת מעטפת ארוכה ורכה בלבן ושנהב בהיר. אבל, זו תהיה מסיבה משתנה ומדי פעם אשחק ואחליף את הדגמים". מבטיחה פרנקפורט.

על איזה צורך עונה אוסף השמלות שעיצבת?

"אני לא שייכת לשוק הכלות, אני לא שם ולא באה להתמרפק בזירה. אלא מציעה אלטרנטיבה קלילה ורגועה. ניסיתי ליצור אוסף מחמיא, נקי ואפילו אצילי. שכלה תהנה ללבוש את השמלה ולא שהשמלה תחנוט אותה. זה מתאים לקהל מסוים ומצומצם שרוצה משהו קליל גם מבחינת המראה וגם של כל הקונספט וההוויה של האירוע, שמלה לא כתיק כלכלי או עיסוק אובססיבי של חודשים מראש. השמלות הן רגועות, רומנטיות ובפרופורציה לחיים של הרבה אנשים".

יכולה לספר לנו מה לדעתך הן טעויות נפוצות שכלות ישראליות מועדות בהן?

"השמלה חייבת להחמיא. נשמע פשוט אבל יש שמלות כלה מבעיתות שעיקר הבעיה היא שהן מסלפות את הגוף. את לא באמת יכולה להיראות טוב בבגד שאת לא יכולה לבלות, לרקוד או לאכול בו. ולאכול במחוך הדוק זה כישרון שצריך ללמוד אותו."

איך ניתן להוסיף ייחוד לשמלת כלה מבלי לעייף או להעמיס?

"לא לפחד לשלב גוונים ולא לחשוש להיות נוכחת בחתונה שלך. זר ורוד פוקסיה, להעיז ולהשתולל בצבע של הנעליים בגווני צהוב, ורוד, תכלת, אפרפר ושחור. בלונדון ראיתי כלה שלבשה שמלה כתומה ונעליים מוזהבות ושבתה את ליבי."

איזו שמלה את לבשת בדרכך לחופה?

"שמלת קטיפה אדומה, עם עקבי סטילטו לק אדומות, הינומה אדומה וליפסטיק אדום. אם כי באופיי אני לוקחת את הכל יותר בצחוק מאנשים אחרים."

בעולם מעצבי הכלות הצפוף מי בולט בכישרונו?

"ויוי בלאיש, הילה גאון ואלון ליבנה מוכשרים ויוצרים שמלות אלילה נפלאות שמתאימות למי שרוצה שמלה לאירוע מוקפד. אני יצרתי שמלות לאירוע מסוג אחר. כזה שמתקיים על חוף הים, על הדשא או בפיקניק. אבל, יש לי כבוד גם למי שרוצה לחגוג באופן יותר דרמטי, החיים הם נפלאים אבל הרבה פעמים יש בהם גוונים של בז' ואני מבינה את הצורך לאירוע גדול יותר גם אם אני לא באה מהמקום הזה."

מחירי השמלות לקנייה: 1,280- 1,800 שקלים. השמלות ייתפרו לפי מידה עם אפשרות לשינויים והתאמות (הצרות,קיצורים, הוספת שרוולים).

את ההינומה (שמחירה 200 שקלים) ניתן להחזיר לחנות אחרי החופה ולקבל תמורתה שובר קנייה בחנות. את כל הדגמים ניתן להזמין בשחור ואת חלקם בצבעים נוספים כגון אדום, כחול וכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully