וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנסה בפפיונים

אדר ריכטר

15.8.2006 / 7:54

המינימליזם הקלאסי של גלית זיתוני הולך איתה מחיפה לתל אביב ובקרוב גם לניו יורק. הצצה לקולקציה החדשה

הגישה המינימליסטית של המעצבת גלית זיתוני לחיים ולאופנה גרמה לה, מבלי לשים לב, לחשוף את הפרטים המעניינים דווקא בסוף השיחה שלנו. וככה התברר לי (כמעט בטעות) שבחור ישראלי, בעל חנות בניו יורק שנקלע במקרה לחנות החדשה שלה בתל אביב, אסף כמה משמלותיה כדי להכיר אותן לתושבות הסוהו בעיר. אבל זיתוני לא ממש מתרגשת ומצטנעת: "טוב, הוא לקח רק כמה פרטים", היא אומרת, "צריך לחכות ולראות מה יקרה".

זיתוני בת ה-34 החלה את דרכה האופנתית בעיר מולדתה, חיפה. היא סיימה את הלימודים בויצו חיפה ב-97'. שלא כמו מעצבים רבים אחרים שמתנפלים עם המספריים על הבדים בסיום הלימודים, זיתוני הרגישה שהיא כבר לא יכולה לשאת יותר אופנה ועבדה בעבודות מזדמנות, כדי להתרענן.

אבל העיצוב, כנראה, בוער מבפנים. לא עבר זמן רב עד שהיא הקימה יחד עם שותפה מותג אופנה וחנות חיפאית בשם 'טורסו'. הרומן האופנתי נמשך 6 שנים, עד שלפני שנה וחצי, הבינה זיתוני שהיא אמנם אוהבת את חיפה אבל היא גם לא ממש מתקדמת שם. היא החליטה לפתוח מותג עצמאי ולעבור לבירת האופנה הישראלית: "היום יש לי מותג משלי ואני בת"א. בהתחלה פתחתי סטודיו בבית ואז חנות במרכז בעלי מלאכה. מין הגשמת חלום", היא מספרת.

טקסטורות של בניינים

ההשראה לקולקציה הראשונה הגיעה בעיקר מטקסטורות של בניינים, מגמה שתפסה תאוצה בעולם בעונות האחרונות. הבדים המועדפים עליה לעבודה הם ויסקוזות לייקרה, דריל, כותנה-לייקרה ואריגי כותנה: "בדרך כלל כשאני קונה בד אני מוצאת את עצמי קודם כל מתלהבת מהבד ורק אחר כך חושבת מה לעשות איתו. לפעמים אני מדמיינת דגם גזור בראש ואז הולכת לחפש בד מתאים".

הקולקציה כוללת מכנסי ברמודה עם דיטיילים מגוונים, כמו נצנצים זהובים, כפתורי טיק-טק בצד הברך, פסים וכיסים, וגם מכנסיים ארוכים בגזרת צינור ישרה וקלאסית. השמלות בגזרות הקלאסיות מגיעות בדפוסים גיאומטריים, הדפסי פרחים ופפיונים לקישוט, ובחולצות אפשר למצוא גופיות סבא פשוטות או מקומטות לצד גופיות במראה רומנטי שבצד קשור לו סרט סאטן.


מחירים (לפני 30% הנחה):
חולצות: 200-380 ¤, גופיות: 150-190 ¤, ברמודות: 300-430 ש"ח, מכנסיים: 400 ¤, שמלות: 690-730 ¤

ניתן להשיג: תל אביב: בעלי המלאכה 3, "סלון סלומה", גורדון 25. רמת השרון: "אמילקה", רח' סוקולוב 63.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully