וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' כבת הים

מיכל צדיקי

26.2.2007 / 11:26

חידושים, הפתעות והברקות לא היו על השטיח האדום בדרך לאוסקר אתמול. הניוז הכי מסעיר: ג'ניפר לופז התעדנה וריס וויתרספון גולשת לטראש

אם מישהו היה מכבה בטעות את הטלוויזיה בזמן שצפיתי במצעד המתלבשים לטקס האוסקר, קרוב לוודאי שלא הייתי שמה לב בכלל. היו שמלות יפות פה ושם, וראויות לציון הכוכבות שהתאפקו ולא נתנו את הטראשיות האמריקאית בפנים. אבל בגדול, ההברקות נעדרו מהטקס השנה. בזו אחר זו טופפו על השטיח האדום טווסות מגונדרות בשמלות משעממות ונטולות הפתעות. שרדתי את השעתיים מתוך אופטימיות ואמונה, אבל השמלה שהיתה אמורה להצדיק את ההתמדה, בוששה לבוא.

לטינית בהרדמה

פנלופה קרוז היא דוגמא קלאסית לסינדרום הדלילות האופנתית של הטקס. אישה יפיפייה עם נתונים טובים שמצליחה בכל פעם מחדש להפתיע עם בחירות הלבוש הגרועות שלה. הפעם היא לבשה שמלה בצבע בז' של ורסאצ'ה עם שובל נוצתי/פרוותי מחריד. כדי להשלים את המראה הדודתי היא הלכה על שיער אסוף במראה לא מרגש. פשוט החמצה.

אקסית קלאסית1

קמרון דיאז, אם לאזן, בשמלת סטרפלס לבנה, בלי קשקושים מיותרים ועם קיפול קדמי, נראתה טוב. מדובר אמנם היה בבד נוקשה ולא בשמלה סקסית במיוחד אלא יותר ייצוגית, ולא מדובר בצבע שמוציא מדיאז את המקסימום ובכל זאת, הקלאסיות של השמלה שדרגה את השחקנית הקלולסית ועשתה לה טוב. התנועה שלה על השטיח האדום היתה מרשימה מאד והיא בהחלט ניראתה כמו האקסית שעשויה לגרום לתחושת החמצה אצל טימברלייק.

אקסית קלאסית 2

גם ריס ווית'רספון נראתה סופנית עם שמלת שכבות שחורה משיפון של נינה ריצ'י. הבלונד אמנם היה לבן מדי, הפן בשיער היה אמריקאי ומעושה מדי והמראה שלה התקרב בצורה מדאיגה למודל הבימבו האמריקאית, אבל לפחות השמלה היתה אירופאית וטובה וההסתפקות בצמיד אחד כתכשיט בודד, היתה מרשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המלכה האמיתית

בגזרת גיל הזהב זהרה הלן מירן האישה שמתפארת למרות גילה הבשל, באחד המחשופים היפים של הוליווד. מירן היפה נראתה פשוט נפלא עם שמלת תחרה של כריסטיאן לקרואה בצבע בז' ושיער חלק באורך קארה והטיתה סקסית, מושכת ומרשימה יותר מצעירות רבות מסביבה. מרגש. מאד מרגש.

לופז מתעדנת

רייצ'ל וייז לבשה שמלת סטרפלס בצבע שמפניה מסאטן של ורה וונג, וג'ניפר לופז זנחה את המראה הפרחי אותו טיפחה במשך שנים לטובת מראה מאופק ומכובד יותר עם שמלת וינטאג' מלכותית של מרצ'טה עם אבנים נוצצות לאורך המחשוף.

בת הים הבוצית

גווינית' פלאטרו העיזה עם שמלה הדוקת גזרה בגזרת בת-הים הקטנה, של זאק פוזן בגוון חום מרענן ויפה. הליפסטיק האדום מדי והשיער החלק והפזור לקחו את המראה למקום לא מתוחכם מספיק וחבל. קייט בלאנשט האלוהית לבשה לעומתה שמלה א-סימטרית אפורה-כסופה נוצצת של ארמאני וניראתה נהדר.

היישר מאולמי בונבון

ביונסה לקחה את הסרט “DreamGirls” צעד אחד רחוק מדי עם שמלה בהירה של ארמאני שלה רצועה מתוכשטת "א-לה" טקס מלכת היופי, כולל הבייבליס העדין בשיער ושסע קיצוני חושף ירך. פתייני ולא בצורה מכובדת. ג''ניפר הדסון, הסינדרלה התורנית של אמריקה, בשמלה חומה ולא מחמיאה של ארמאני עם עליונית בצבע זהב פשוט צרחה לתשומת לב.

חיוורות אך צולחת את האדום

ברשימת המתלבשות הגרועות אפשר למצוא גם את ג'דה פינקט שנראתה חנוטה בשמלת סטרפלס צהובה של קרולינה הררה ,בעלת חלק עליון בצורת מחוך לא מחמיא בעליל. מזל שיש את ניקול קידמן שתמיד מביאה איתה משב של טעם טוב וסטייל משובח, הפעם עם שמלת קולר (כניראה האישה היחידה שניראת טוב בצווארון קולר) אדומה של בלנסיאגה (כניראה החיוורת היחידה שיוצאת טוב באדום) עם סרט על הכתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully