וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה קלום?

אלישבע כספי

11.5.2008 / 11:04

אודרי טאטו במקום ניקול קידמן ודוגמניות שהפכו עצמן למיתיות במקום אנונימיות של העידן החדש. סלבס חו"ל וקמפיינים חדשים

השחקנית הצרפתייה הצחה אודרי טאטו, נבחרה להיות הפנים החדשות של הבושם שאנל 5 בקפיין שיעלה בשנת 2009. בכך היא נכנסת לנעליה הגדולות של ניקול קידמן, אשר הייתה הפרזנטורית הקודמת של הבושם המפורסם. את סרט הפרסומת הקצר שבו הופיעה קידמן, ביים במאי הסרט "מולאן רוז'" - באז לורמן. את סרטון הפרסומת בו תופיע טאטו, יביים הבמאי ז'אן פייר ז'ונט, שביים את טאטו בסרט "אמילי" שהביא לה את מירב פרסומה. לטאטו המעודנת יש מראה טבעי והיא מקרינה שיק צרפתי שנראה כבחירה הולמת גם אם אולי פחות זוהרת מהגב' קידמן.

חזקה ופריכה

נעמי ווטס היא הפנים החדשות של הבושם "אנג'ל", שכבר הפך לקלאסיקה מבית המעצב טריי מוגלר. בנוסף לסדרת מודעות פרסומת זוהרות אשר יושקו במגזינים החשובים בסביבות חודש אוקטובר, הצטלמה ווטס גם לסרט פרסומת שצולם כיאה וכיאות, בעיר המלאכים - לוס אנג'לס. הבמאי הוא ביל קונדון במאי הסרט "נערות החלומות" וזהו כנראה הטרנד הנוכחי – קודם תביים פיצ'ר מצליח ואז תמצא ראוי לביים סרטון פרסומת קצרצר ויוקרתי.

ווטס מספרת שההסכמה לשמש כפרזנטורית של הבושם באה לה בקלות. עבורה האישה המלאכית היא דמות מורכבת בעלת צדדים שונים באישיותה, שאיננה פוחדת להביע אותם ולהיות מי שהיא. "היא גם פגיעה, גם חזקה וגם פלרטטנית..." מתפלספת ווטס ומנסה לעשות הקבלה בין הפילוסופיה הזאת ובין ריחו של הבושם שהוא לדבריה גם עדין, גם רך, גם חזק וגם נשאר איתך לאורך זמן.

כשרוצים באז

הדוגמנית הוותיקה לינדה אוונג'ליסטה, אשר שייכת לגוורדיית דוגמניות העל האלוהיות של סוף שנות השמונים תחילת התשעים (ביניהן כריסטי טרילינגטון, קלאודיה שיפר, סידני קרופורד, נעמי קמפבל ועוד), נבחרה להוביל את קמפיין הסתיו הקרוב של פראדה.

אוונג'ליסטה שהתפרסמה בזמנו בשל מנהגה לשנות לעיתים קרובות מאוד את צבע שיערה מברונטי, לבלונד פלטינה, לאדום לוהט וחוזר חלילה (בכל הצבעים היא נראתה נהדר) ושהמשפט המפורסם " בשביל פחות מעשרת אלפים דולר, אני לא יוצאת מהמיטה בבוקר" חקוק על שמה, עדיין מדגמנת בגיל 43 והיא יפה וורסטילית כשהיתה.

היא עשתה וכאמור עדיין עושה קמפיינים מכובדים לוורסצ'ה,לוריאל, אן טיילור ועוד. את קמפיין פראדה הנוכחי יצלם ככל הנראה הצלם הנודע סטיבן מייזל.

ליב פותחת גאפ

ליב טיילור היפיפייה והמקסימה, היא חלק מקבוצת הידוענים החדשה שתופיע במודעות הפרסומת של GAP בעונת הסתיו הקרוב. גאפ ידועים בסדרת מודעות הפרסומת שלהם בהם מככבים קבוצות אקלקטיות אך איכותיות של ידוענים מתחומים שונים. טיילור כבר דגמנה בעבר לגאפ וכנראה שאהבו שם את התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אישה עם שוט

הדוגמנית היידי קלום ממשיכה בשיתוף הפעולה עם חברת ג'ורדאש: בקיץ שעבר, פחות משנה לאחר לידת תינוקה השלישי, היא הופיעה בקמפיין לג'ינס של ג'ורדאש מפגינה גב חטוב וישבן מוצק ובכלל גוף מדהים לאמא לשלושה ילדים, כשהיא לבושה רק בג'ינס של ג'ורדאש ושוט בידה.

עכשיו נמשך שיתוף הפעולה הזה. הפעם היידי משיקה קולקציה בעיצובה תחת קורת הגג של חברת ג''ורדאש: "Heidi Klum for jordach . בשבוע שעבר היא השיקה את הקולקציה החדשה בסניף של בלומינגדייל בבוורלי הילס. הקולקציה בעיצובה כוללת 20 פריטים שונים, כולל חולצות ושמלות בין השאר, אך הדגש הוא על פרימיום ג'ינס. "בראש ובראשונה רציתי לעצב ג'ינס לביש ונוח שיש להם גזרה נהדרת אבל לא יותר מידי מסובכת" היא מספרת. "ג'ינס כזה שאתה בוחר כלאחר יד מהארון כי אתה פשוט יודע שהוא מתאים, מחמיא וסקסי". בנוסף היא מספרת שהיה לה חשוב לתת את המגע האישי שלה. כך למשל על כל הכפתורים מוטבע סמל התלתן שמזוהה עם קו התכשיטים בצורת תלתן שהיא מעצבת מזה חמש שנים. הקולקציה תימכר אקסקלוסיבית בכל סניפי בלומינגדייל בארה"ב במחירים של 298$-140$ לחתיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully