וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה למה אנחנו אוהבים אותה

אלישבע כספי

16.2.2009 / 14:16

בת' דיטו היא מי שמופיעה בעירום על שער מגזין האופנה והאמנות החדש והמבטיח LOVE וגם תעצב ל-Topshop בגדים במידותיה

בת' דיטו, סולנית להקת האינדי ה"גוסיפ" האישה שלא מוכנה לרזות בשביל התקשורת, תעצב קולקציית קפסולה של מידות גדולות עבור טופשופ, שתגיע לחנויות הרשת לקראת יולי. הקולקציה תכלול בגדים, אביזרים ונעליים ותהיה בסגנון אייטיז מובהק. דיטו כבר הודיעה שתוסיף טאץ' של גלאם רוק לסטייל המדי שמרני של הרשת לטעמה.

דיטו גם מופיעה על שער מגזין האופנה והאמנות החדש ומעורר הציפיות LOVE. בסוף השבוע האחרון, חמישה ימים לפני מועד ההפצה העולמי ב-19 לפברואר, חולקו מס' גיליונות של המגזין החדש בלונדון ולפי בלוג אופנה אנגלי הגליון הראשון עומד לגמרי בציפיות ואף למעלה מזה.

יש בו את קייט מוס בחזה חשוף שמבצבץ מצידי הגופיה, את אגנס דיין בפיאה לבנה, מאופרת ולבושה כאליזבת מלכת אנגליה, את לילי אלן, איגי פופ ואיימי ווינאהוס ועוד.
קייטי גארד העורכת הנחשבת של LOVE הבטיחה גיליון ראשון שכולו קימורים, והודיעה שלא תהיה שם אף אחת בעלת מידות לגמרי מושלמות. דיטו מצולמת כאמור לשער הנועז והמהמם ובתוך הגיליון יש תמונה נוספת שלה, פרונטלית, בחזה חשוף כשהיא לבושה רק בחצאית הנוצות הכתומה מהקולקציה האחרונה של לואי ויטון. הצילומים הם של הצמד מרט אלס ומרכוס פיגוט. זאת אמנם לא הפעם הראשונה שדיטו מצטלמת בעירום, אבל זו אחת הפעמים המאד מוצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully