וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרכיבו לבד

3.5.2010 / 14:05

הדוגמנית סירי טולרוד היא עוד דבר אחד מעוצב וטוב שמגיע מנורבגיה. כך נראים חיי היומיום שלה ואתם מוזמנים לפתוח בוויכוח: רזה או לא רזה מדי?

יש לה את הלוק הצפון אירופאי שמבוקש דרך קבע בתעשייה והיא דומה לכמה מן הדוגמניות המצליחות היום כמו ג'סיקה סתאם או לילי דונלדסון, רק יותר יפה - זמן קצר לאחר שהחלה את דרכה המקצועית, סירי טולרוד (22) הנורבגית הפכה לאחת הדוגמניות הפופולריות בקרב מלהקי תצוגות והפקות אופנה יוקרתיות. במקרים רבים היא מוזמנת מראש לעבודה ללא כל קאסטינג מקדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טולרוד בפרסומת הבושם The World of Harajuku Lovers מבית המותג LAMB של גוון סטפאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא התגלתה בגיל 17 בזמן שערכה קניות חג מולד ב-H&M בעיר הולדתה כריסיאנסנד, בדרום נורבגיה, אבל העדיפה לסיים את הלימודים לפני כל התחייבות מקצועית ארוכת טווח. בקיץ 2007, מיד לאחר סיום התיכון, הוחתמה בסוכנות Trump, עברה לניו יורק ומאז היא שם. מאחוריה עבודות מסלול למיטב בתי האופנה, הפקות אופנה ל'ווג' הבריטי והאיטלקי, 'נומרו', Dazed & Confused, Lula, ו'אל', קמפיינים ל- Guess, MAC, DKNY, אלברטה פראטי, ועוד. אבל בעיקר היא זכורה כפני הבובה ממודעות ופרסומת הבושם The World of Harajuku Lovers מבית המותג LAMB של גוון סטפאני.

סירי טולרוד בתצוגה של מרק ג'ייקובס, ניו יורק (ספטמבר, 2009). GettyImages
בתצוגה של מרק ג'ייקובס. ספטמבר, 2009/GettyImages
(מימין לשמאל) הדוגמניות ברוקלין דקר, אלי סטפני וסירי טולרדו בארוע צדקה למען ילדי אפריקה בניו יורק (מאי, 2009). GettyImages
(מימין לשמאל) הדוגמניות ברוקלין דקר, אלי סטפני וסירי טולרדו בארוע צדקה למען ילדי אפריקה בניו יורק (מאי, 2009)/GettyImages

סירי ידועה בתעשייה כבעלת מוסר עבודה גבוה וכאחת הדוגמניות הנעימות בשטח. לפני עונת תצוגות היא מתכוננת מנטלית לעבודה אינטנסיבית. כשמשהו מכעיס אותה היא נוהגת לספור, לשיר, או לחשוב על משהו אחר. מאז שפצחה בקריירת דוגמנות מקצועית היא מקפידה לעשות שימוש קבוע במסנני שמש ולארוחת בוקר מסתפקת ביוגורט לבן, מוזלי ותפוח. בתיק איפור יש לה תמיד מסקרה, קונסילר, לחות לשפתיים ופודרה. על הכושר היא שומרת באמצעות סקי, הליכה מרובה, ובזמן ביקור מולדת, גם הליכה בהרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שער ווג Nippon, יולי 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

מודעות אקולוגית והגנת הסביבה קרובים לליבה. בין תצוגה לתצוגה בשבועות האופנה היא מתניידת ברכבת תחתית או ברגל וכעיקרון חוסכת במים ובתאורה. היא עדיין קונה ב- H&M, כמו פעם. הקיק האמיתי שלה הוא משקפי שמש. יש לה כמה חברות ילדות טובות, אבל החברה הכי טובה שלה היא אחותה הצעירה סוזן. נכון להיום, היא נהנית מדוגמנות, אבל בעתיד תרצה לעסוק ביחסי ציבור או שיווק. בינתיים אפשר למצוא אותה ב- Souen, מסעדה אורגנית ברחוב 13 בניו-יורק, או בקפה Mud האופנתי באיסט ווילג', למרות שלרוב היא בכלל מעדיפה תה.

סירי טולרוד בתצוגת הוט קוטור של דיור (ינואר, 2009). GettyImages
בתצוגת הוט קוטור של דיור. ינואר, 2009/GettyImages

סטטיסטיקה חיונית. שם פרטי: סירי (Siri). שם משפחה: טולרוד ( tollerød). לאום: נורווגי. צבע שיער: בלונדיני. צבע עיניים: כחול. תאריך לידה: 18 אוגוסט, 1988. מקום לידה: כריסטיאנסנד, נורווגיה. גובה: 178 ס"מ. היקפים: 86.5-61-89. מידת שמלה: 36. מידת נעליים: 39.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין קיץ 2010 של Sportmax/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדוגמנית סירי טולרוד והשחקן קולין אגלספילד בפסטיבל טרייבקה (2009). GettyImages
יחד עם השחקן קולין אגלספילד בפסטיבל טרייבקה, 2009/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפרסומת לבושם Harajuku/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully