וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מעצבי העיר לא יתקיים העונה

לירוי שופן

13.7.2010 / 15:36

בפעם הראשונה מזה 15 שנים, לא יתקיים העונה אירוע מעצבי העיר. מהפקת האירוע נמסר, שמדובר בביטול זמני והם ישובו בעונה הבאה

העונה, קיץ 2010, זו תהיה הפעם הראשונה בה לא יתקיים אירוע מעצבי העיר הנערך פעמיים בשנה מאז נוסד לפני כ-15 שנים. האירוע, בהפקתו של ים טיראן, נוסד בראשית דרכו כהתארגנות אלטרנטיבית של מעצבים ספורים שהציעו עיצוביהם במחירים מוזלים. עם השנים הוא גדל לכדי יריד ענק של עשרות מותגים ויוצרים, אשר חלק מהם אינו נמנה עם קהילת המעצבים העצמאיים. בעונות האחרונות נערך אירוע מעצבי העיר במרכז הירידים בתל אביב, ובהתאם נמתחה עליו ביקורת, הן מצד המבקרים והן מצד מעצבים שנטשו אותו, כי אופיו השתנה והוא נעשה מסחרי יתר על המידה.

כבר לפני יותר מחודש החלו להיערם שמועות הגורסות כי העונה הוחלט לבטל את אירוע מעצבי העיר עקב קשיים למציאת מקום חלופי מתאים למרכז הירידים, אך הן נהדפו על ידי המארגנים שטענו כי כל המאמצים נעשים על מנת לקיים את היריד כסדרו בתחילת חודש אוגוסט. שיחות שנערכו עם מעצבים המציגים בו דרך קבע העלו, שעד לתחילת השבוע הנוכחי לא נמסרו להם הודעות רשמיות בעניין. מנגד, כל פעילות מקדימה, כמו הדבקת מדבקות האירוע על חנות הראווה של המעצבים המשתתפים בו, לא נעשתה כבעונות הקודמות.

מן הראוי לציין כי הצלחתו של אירוע מעצבי העיר גררה לא מעט ירידים ושווקי אופנה מתחרים. השנה נדמה שנשבר מספר שיא של אירועי אופנה מסוג זה, ואף התקיים במהלך חג השבועות האחרון ה-DressCode, יריד קטן יותר אך בעל מאפיינים דומים, שהציע הנחות כבר בתחילת העונה (בניגוד לאירוע מעצבי העיר, הנערך לקראת סופה).

מהפקת אירוע מעצבי העיר נמסר: "לאחר 15 שנות פעילות הכוללות 2 אירועים בשנה, החלטנו לעשות מתיחת פנים לאירוע הקרוב ולבאים אחריו. הפקת אירוע מעצבי העיר שנחשבת לאחת ההפקות המורכבות העומדות בסטנדרטים גבוהים, תלויה בגורמים חיצוניים רבים המשפיעים לא פחות על התממשות והצלחת האירוע. בשל כשלים טכניים, שהתגלו בימים האחרונים ומתוך האחריות כלפי המשתתפים ו-15,000 המבקרים הפוקדים אותו מדי עונה, הוחלט לבטלו. אנו מתכוננים כבר לפרויקטים עתידיים ומירב המאמצים שהושקעו בתכנון האירוע המדובר, ימונפו לטובת שני אירועים גדולים הצפויים בחורף הקרוב: אירוע האקספוזה, המציג את סנוניות החורף של המעצבים ואירוע מעצבי העיר של חורף 2010 ".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully