וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא בקנזס יותר

7.11.2010 / 13:25

לינדזי וויקסון, עוד לא בת 17 ועם יופי בלתי קונבנציונלי, היא אחת הדוגמניות המבוקשות היום. האם התעשייה נפתחת לסטנדרטים חדשים של יופי?

לינדסי וויקסון. Chris Moore, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של Missoni במילאנו/GettyImages, Chris Moore

יש דוגמניות שהגיעו לצמרת על ידי התמדה, אחרות בזכות אינטואיציה מכוונת לזמן ולמקום הנכונים, ויש כאלו שהצליחו פשוט כי היה להן מזל. ויש מי שפשוט יש להן איכות בלתי ניתנת להגדרה, כזו שהופכת בת עשרה עלומה לכוכבת. לינדסי וויקסון שייכת לקטגוריה האחרונה. תלמידת התיכון האמריקאית אינה דוגמא ליופי קלסי או לוק-אמצע-הדרך, אבל היא הצליחה להפוך מאפיינים יוצאי דופן בתעשייה – שפתיים בצורת לב, אוזניים קצת בולטות, גומת סנטר ופנים עגלגלות למדי – לנכסים יקרים הפועלים לטובתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעת קמפיין בושם Vanitas של ורסצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא לא התגלתה במקרה בחוף הים או בקניון מקומי. למעשה כתושבת וויצ'יטה בקנזס, עיר הנפט והמטוסים הגדולה אך גם מקום בלתי זוהר בעליל, סיכוייה להתגלות במקרה היו קטנים למדי. מאז גיל 12 ועד לפני כשנתיים היא נתקלה בעיקר בסירובים מצד סוכנויות דוגמנות, עד שבסופו של דבר, בתחילת 2009, זכתה בחוזה בסוכנות Vision Models אשר זיהתה את הפוטנציאל של כחולת העיניים הגבוהה (178 סנטימטרים) עם תווי הפנים המיוחדים.

הסוכנות הפועלת בלוס אנג'לס צילמה וידאו שלה ושלחה אותו לסוכנויות אחרות ולאתרי אופנה. הווידאו עשה את הרושם הנכון על Models.com, מאתרי התעשייה הפופולריים ביותר, וביוני 2009 לינדסי נבחרה ל"דוגמנית הרגע". היא הוחתמה בסוכנות מרילין בניו יורק. תמונות פולארויד שלה הגיעו לצלם סטיבן מייזל והוא החליט לצרף אותה לאחת ההפקות שצילם אותו זמן לווג איטליה. בספטמבר 2009 היא החלה את דרכה במסלולי שבוע האופנה במסלולי מילאנו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין Another, גליון סתיו/חורף 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות מיעוט הופעות, היא הצליחה למשוך את תשומת לבה של מיוצ'ה פראדה שמאוחר יותר ליהקה אותה לתצוגת מיו מיו בפריז. בעולם האופנה, התחבבות על פראדה, שוות ערך לברכה מהאפפיור, ותוך פחות מעונה, אפקט מיוצ'ה פעל ולינדסי וויקסון הפכה לשם דבר. כל המגזינים רצו את הנערה החדשה עם הרווח בין השיניים ושפתי הלב. ערך השוק שלה עלה פלאים ובחודשים הבאים היא צולמה להפקות אדיטוריאליות ל-Teen Vogue, Dazed and Confused, W, I-D, City Magazine.

לינדסי וויקסון. Samir Hussein, GettyImages
בהכנות לקראת תצוגת אביב/קיץ 2011 של ג'וליאן מקדונלדס בלונדון/GettyImages, Samir Hussein

התעשייה ידעה הרבה סיפורי תהילת בזק, אבל לא כל סינדרלה הצליחה לעמוד בציפיות גבוהות. לינדזי, כך מסתמן, בדרך הנכונה. לאחר טבילת אש בינלאומית מוצלחת, הקריירה שלה המשיכה להמריא עם בחירתה גם לקמפיין מיו מיו. ככל הנראה, המראה הייחודי שלה היה בחירה טבעית למותג הווינטג'י הצעיר. לעונת אביב/קיץ 2011 היא נשכרה על ידי עשרות בתי אופנה ומותגים, בין היתר לג'ייסון וו, מרק ג'ייקובס, פראדה, ורסצ'ה, שאנל, לואי ויטון, זאק פוזן.

לינדסי וויקסון. Chris Moore, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ג'וליאן מקדונלדס בלונדון/GettyImages, Chris Moore
לינדסי וויקסון. Karl Prouse, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ורסצ'ה במילאנו/GettyImages, Karl Prouse

היא מתגוררת עם ההורים, נוסעת הרבה, אבל לא מפספסת יותר מדי בית ספר. בעמוד הטוויטר שלה היא מעדכנת בקביעות כל מה שקורה לה מקצועית. היא אוהבת לשחות ולבלות עם חברים. כשהיא בניו יורק היא שוהה בדירת דוגמניות עם בנות אחרות, כך שיש לה חברות דוגמניות מברזיל, קוריאה ואנגליה. היא אוהבת לאכול דגני בוקר בכל זמן והמעצב החביב עליה הוא זאק פוזן. אין לה דייט לנשף סיום התיכון שנה הבאה, אבל ג'ייסון וו הבטיח לה אישית שיעצב עבורה שמלה. ביום ו' האחרון היא התלוותה לדונטלה ורסצ'ה שהתארחה בתוכנית הבוקר The View של ABC ודיגמנה כמה מפריטי ורסצ'ה לחורף הקרוב.

לינדסי וויקסון. Lindsay Wixson, GettyImages
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ורסוס במילאנו/GettyImages, Lindsay Wixson

היום, רק שנה לאחר שנחשבה לסימן שאלה, היא אחת המוכרות והמבוקשות בתעשייה. היא שייכת לדור דוגמניות בעלות מראה בלתי קונבנציונלי-קטלוגי המוסיף תמיד ורסטיליות וחדשנות. בניגוד לכמה דוגמניות שהצליחות בשנות ה-80 או ה-90, היא בעלת מראה חסר זמן מוגדר, מה שמאפשר לה להשתלב בכל הפקת נושא, פוטוריסטית או וינטג'ית, מבלי להיראות לא שייכת. ולפי כל הסימנים, לא מדובר בקראש קצר ימים, אלא אלא בסיפור אהבה הצפוי להימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully