וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לכם זארה ו-H&M, וכל השאר חרא"

14.3.2011 / 8:31

אחרי שלימדו את הבריטים להתלבש, צמד המלבישות המפורסמות טריני וסוזנה מגיעות לישראל ללמד אינדיאנים ים תיכוניים מאותגרים אופנתית מה לא ללבוש

יח"צ - חד פעמי

צמד הסטייליסטיות הבריטיות שהתפרסמו בעולם כיועצות בענייני אופנה ומגישות טלוויזיה של תוכניות כמו "מה לא ללבוש" ו"טריני וסוזנה מפשיטות את האומה", מגיעות לישראל. בסדרה תיעודית חדשה שתשודר בערוץ 10 החל מיום חמישי הקרוב, השתיים ינסו לסייע בדרכן העוקצנית והביקורתית לישראלים מאותגרים אופנתית ברחבי הארץ.

טריני וודל (46) וסוזנה קונסטנטין (48) משתפות פעולה מזה 16 שנה בתחום סטיילינג. הן החלו את דרכן בכתיבת טור משותף ב'טלגרף' הבריטי, המשיכו לטלוויזיה ובמקביל פירסמו מספר רבי מכר. לכל מקום הן הביאו, לצד האלגנטיות הבריטית, גם טרנדיות, טעם טוב, ובעיקר לשון חדה. לא פעם הן לא היססו להתבטא בישירות, תוך שימוש במילים "ציצים" ו"תחת". כמו כן, הן הופיעו בקביעות בתוכניתה של אופרה ווינפרי כיועצות אופנה, שימשו כפרשניות בעת השידור החי של חתונת הנסיך צ'רלס וקמילה. ב-2006 השיקו ליין הלבשה תחתונה מחטבת על שמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טריני וסוזנה בטבריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הסדרה, טריני וסוזנה יסיירו ברחבי הארץ, בין היתר בטבריה, באר-שבע, ירושלים, נתניה ותל אביב. הן ייפגשו עם ישראלים הזקוקים בדחיפות למייק אובר וישדרגו להם את הלוק והסטייל, בתקווה לשנות את חייהם לאלתר.

התפנית שטריני וסוזנה מציעות, למרות העוקצנות והצחוקים, בסופו של יום באה להיטיב. הן מבססות את עבודתן על התפיסה שכולנו יכולים להיראות טוב ואף אחד לא צריך להתבייש בגופו. הנקודה היא לטשטש מה שלא יפה ולהדגיש מה שכן.

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully