וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית לסופ"ש: שוב הרוסיות לוקחות

29.4.2011 / 8:56

מדור מודל 2011 מתפעל מג'וג'ו איווניוק, דוגמנית רוסיה בת 20, שלא ויתרה על החלום להיות דוגמנית מצליחה גם לאחר התחלה חלשה של הקריירה, וזה השתלם לה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד ג'וג'ו איווניוק באתר סוכנות View/מערכת וואלה!, צילום מסך

העובדה שדוגמניות רבות בתעשיית הדוגמנות הבינלאומית מגיעות מברית המועצות לשעבר, אינה דבר חדש. למעשה, מקומן של "דוגמניות רוסיות" בתעשייה כל כך נרחב שנדמה לפעמים שהתעשייה כולה (צילום ומסלול), נשענת על רגליהן החטובות של יפיפיות ממעצמת העל לשעבר. במסגרת שבועות האופנה המתקיימים בערים השונות, קשה למצוא תצוגות שאינן כוללות לפחות דוגמנית אחת דוברת רוסית.

לרוב מדובר ביפיפיות בעלות הנתונים הנכונים, כלומר, גובה בסביבות 1.80 מטר, עור פנים בריא, עצמות לחיים גבוהות ותווי פנים מעודנים. עיניים ושיער בהירים (מראה שכיח מה בקרב דוגמניות מן האזור הזה), מקדמים אף יותר סיכויי הצלחה בדוגמנות.

הדוגמנית הרוסייה ג'וג'ו איווניוק בתצוגת אביב/קיץ 2011 של דיור הוט קוטור בפריז, ינואר 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
בתצוגת הוט קוטור אביב/קיץ 2011 של דיור בפריז, ינואר 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain

שתיים מהדוגמניות המצליחות והמוכרות בעולם היום הן ילידות רוסיה; סשה פיוורובה, ילידת מוסקבה בת 26, הידועה בעיקר כמי ששימשה פני פראדה במשך שש שנים רצופות ומופיעה בקביעות על שערי מגזיני אופנה מובילים החל מ-2005, ונטשה פולי, ילידת פרם, גם היא בת 26, אשר מיד לאחר השקת קריירה בינלאומית ב-2003, נשכרה להיות פני גוצ'י, הופיע על שער ווג פריז כבר לפני גיל 19 והפכה להיות להיט תצוגות והפקות אדיטוריאליות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון מרץ 2011 של מגזין 'נומרו'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לג'וג'ו איווניוק לקח 6 עונות לפרוץ, אבל לאחר 3 שנים של התעלמות, בת ה-20 ילידת רוסיה אשר גדלה באוקראינה, פתחה את תצוגות סלין ואלכסנדר מקווין במהלך עונת אביב 2011 בפריז. בזמן שבין תצוגות שבוע האופנה, היא צולמה להפקות אדיטוריאליות למגזין 'נומרו' על ידי גרג קאדל ול-Dazed and Confused על ידי הצלם האמנותי טרו את'רידג'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקטלוג אביב/קיץ 2011 של דיויד קומה, ינואר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם שובה לניו יורק, ביקש ממנה מקס עזריה לפתוח ולסגור את התצוגה העונתית של המותג BCBG . הלוק הוורסטילי והנגיש של ג'וגו התקבל יפה גם באירופה וכאן היא דיגמנה עבור פנדי, דיור, איב סן לורן, שאנל ודולצ'ה וגבאנה. לאחרונה היא גם עבדה עם סטייליסטית ווג ארה"ב קמילה ניקולסון ועם הצלם הבריטי הנודע דיויד סימס.

הדוגמנית הרוסייה ג'וג'ו איווניוק בתצוגת סתיו 2011 של ג'יל סטיוארט בניו יורק, פברואר 2011. GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של ג'יל סטיוארט בניו יורק, פברואר 2011/GettyImages

שמה האמיתי של גו'ג'ו, הוא ג'וליה, אך הוא קוצר על ידי סוכנות View המייצגת אותה. היא גדלה עד גיל 5 בעיר הנמל על הים הארקטי פאווק, רוסיה, שם התחילה ללמוד בלט והתעמלות. מאוחר יותר עברה משפחתה לעיר ההיסטורית איוונו-פרנקיוויסט אשר בדרום מערב אוקראינה, שם היא סיימה לימודי מוזיקה בבית ספר.

הדוגמנית הרוסייה ג'וג'ו איווניוק בתצוגת סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק, פברואר 2011. GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של אוסקר דה לה רנטה בניו יורק, פברואר 2011/GettyImages

לדוגמנות היא הגיעה פשוט לאחר שיום אחד ניגשה בעצמה לסוכנות מקומית בעיר מגוריה, כיוון שתמיד חלמה להיות דוגמנית. היא התקבלה והחלה לנסוע לחו"ל, מה שפתח עבורה דלתות רבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון אביב/קיץ 2011 של מגזין Love/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שבוע האופנה האחרון של פריז היא לקחה שבוע חופש למנוחה ואחר כך חזרה במלוא הקצב לעבודה. בריאיון למגזין 'ניו יורק פאשן' מן החודש שעבר היא סיפרה שלמרות התחלה חלשה, היא לא ויתרה על החלום להיות דוגמנית מצליחה, המשיכה לקחת את הקריירה המקצועית שלה ברצינות גמורה וסירבה לוותר.

הדוגמנית הרוסייה ג'וג'ו איווניוק בתצוגת סתיו 2011 של דרק לאם בניו יורק, פברואר 2011. GettyImages
בתצוגת סתיו 2011 של דרק לאם בניו יורק, פברואר 2011/GettyImages

חוויית הדוגמנות הבלתי נשכחת עבורה מעונת סתיו 2011 (הנוכחית) היא תצוגת דיור. האווירה הייתה מתוחה, אך מלאת אנרגיה. כל המעורבים התרגשו מאוד במהלך התצוגה עצמה. לאחר אירועים אינטנסיביים מן הסוג הזה, היא נוהגת לשקוע בספרים ולבלות עם החבר שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במודעת פרסום לליין See by Chloe, אביב/קיץ 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיאטה שלה מבוססת על פירות ודייסות בבוקר, הרבה ירקות, מרקים ופירות ים לארוחת צהריים וערב. כל יום היא מתאמנת כחצי שעה ומתרכזת בעיקר במתיחות. כשמזג האוויר מאפשר, היא נהנית לרוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגיליון מרץ 2010 של מגזין 'נומרו'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדבר הכי קשה בדוגמנות מבחינתה הוא לחיות על מזוודות ולא לישון מספיק. אבל היא מרוצה מההצלחה המאוחרת שלה והדבר היחיד שמדאיג אותה הוא שלפעמים היא בטוחה שמשהו קטסטרופלי יתרחש ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully