וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית מקיימברידג': אחר צהריים של מיני סקסי

5.6.2011 / 14:29

קייט מידלטון, או בתוארה הרשמי הדוכסית מקיימברידג', שימחה את הקהל אתמול בשמלת קרם של 'ריס' (Reiss), המותג החביב עליה, והזכירה לנו למי יש את הרגליים הכי יפות בממלכה

קייט מידלטון (הדוכסית מקיימברידג') והנסיך הארי בדרבי הסוסים, אפסום, אנגליה, 4 יוני, 2011. Indigo, GettyImages
קתרין הדוכסית מקיימברידג' והנסיך הארי אתמול/GettyImages, Indigo

הנשואים הטריים קתרין הדוכסית מקיימברידג' (ולשעבר קייט מידלטון) והנסיך וויליאם הגיעו אתמול (שבת, 4 יוני) לדרבי הסוסים באפסום, אנגליה, כדי לתמוך בסוס המלכותי של המלכה. בחירת האופנה של קייט לתחרות עוררה זיכרון לא רחוק של שמלת הכלה המעודנת שלה.

גם הפעם בחרה הנסיכה בשמלה של המותג 'ריס' (Reiss), וזו נלבשה מתחת לז'קט תואם. דגם השמלה מכונה 'פיקוק', כאשר חלקה העליון מורכב מכתפיות רשת ותחרה, ואילו חלקה התחתון חצאית מיני מתנפנפת דקת בד.

מעניין, כי למרות מזג האוויר החמים, הנסיכה בחרה שלא להיראות בכתפיים חשופות. מה שבטוח, המראה החמיא לרגליה הנהדרות והוכיח כי היא ממשיכה לתפקד כאיקון סטייל גם ימים לאחר החתונה המתוקשרת. נעלי עקב, קלאץ' מלבני קטן וכובע אפור מעוגל השלימו לוק אלגנטי וסקסי כאחד. גוון הנעליים והכובע, אגב, תאמו להפליא. כמו כן, בלטה על רקע הגוון הכללי הבהיר של ההופעה טבעת האירוסים של הנסיכה, שכזכור היא משובצת אבן ספיר כחולה.

דגש מיוחד קיבל שיערה. בניגוד להופעותיה האחרונות, הנסיכה בחרה לאסוף את שיערה לפקעת משוחררת ונעימה למראה. ייתכן כי זהו אות לסגנון שצפוי ממנה הקיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם 'פיקוק' של Reiss. שמלת הדוכסית מאתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט, 29, עודדה את הסוס 'סורהאב' שהוריה, מייקל וקרוליין מידלטון, הם בעליו. לדוכסית ובעלה הנסיך ויליאם הצטרף גם הנסיך הארי, 26. שני הנסיכים חבשו, בהתאם למסורת מרוצי הסוסים הבריטית, כובעי צילינדר שהותאמו לחליפות צהריים חגיגיות, הכוללות ז'קט בשוליים מוארכים ווסטים בצבעים בהירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
Britain's Duke and Duchess of Cambridge, left, and Prince Harry wait for the start of the Derby during the Derby Festival at Epsom Downs Racecourse in Epsom, England, Saturday, June 4, 2011. Akira Suemori, AP
סוף שבוע רגוע. הנסיך הארי, הנסיך וויליאם והדוכסית/AP, Akira Suemori

אגב, למרות שהנסיך ווליאם הגיע בחופזה מלונדון לאחר שהיה עסוק אתמול בבוקר בחזרות לטקס יום הולדתה ה-85 של סבתו המלכה, הוא נראה שלו ומחוייך. נראה כי לנוכחותה של רעייתו המצודדת בחליפתה האביבית השפיעה עליו לטובה.

למרבה האכזבה סוס המלכה, 'קרלטון האוס' (מתנה משייח מוחמד נסיך דובאי), הגיע רק למקום ה-3, למרות שהיה מועמד לנצחון. מנגד, בוהק הדוכסית בשמלתה הבהירה וחיוכה הכובש היו נחמה גדולה.

קייט מידלטון (הדוכסית מקיימברידג'), בדרבי הסוסים, אפסום, אנגליה, 4 יוני, 2011. Dave M. Benett, GettyImages
כובע קטנטן ושיער אסוף/GettyImages, Dave M. Benett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully