וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה בתל אביב - התצוגות המומלצות

לירוי שופן

15.11.2011 / 13:00

19 תצוגות בשלושה ימים יתקיימו במסגרת שבוע האופנה בתל אביב - מי המציגים ואיזה חמש תצוגות מתוכן מסקרנות במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע האופנה בתל אביב, שהתקיים עד סוף שנות השמונים, חוזר. בין התאריכים 21-23 בנובמבר, 18 מעצבי אופנה מקומיים יחד עם אורחים ומעצב-על איטלקי אחד, רוברטו קוואלי, יציגו את הבשורות שלהם לקיץ 2012. מלבד תקשורת האופנה המקומית צפויים להגיע לטובת שבוע האופנה כ-60 עיתונאים ועורכים מחו"ל. בין השמות - עורכת ווג איטליה ומבקרי אופנה מהעיתונות האירופאית.

שבוע האופנה אמנם אינו פתוח לקהל הרחב, אך צוות הכותבים של וואלה! אופנה מלווה את שבוע האופנה מקרוב, עם עשרות קטעי וידאו מהמסלולים ומאחורי הקלעים, פרשנויות און ליין ותצלומים של הדוגמניות והקולקציות החדשות. בעמוד הפייסבוק של וואלה! אופנה אפשר להתעדכן בנעשה מאחורי הקלעים.

עשו LIKE לעמוד הפייסבוק של וואלה! אופנה

מומלץ: חמש תצוגות האופנה המסקרנות

מלבד תצוגת האופנה של קוואלי, שאמורה לשחזר את כל הזוהר והקסם שהוצג במילאנו בחודש ספטמבר האחרון, חמש תצוגות עתידות למשוך תשומת לב גדולות יותר מהשאר, בין אם משום שזוהי תצוגת הבכורה של אותו המעצב או בין אם משלל סיבות אחרות:

יניב פרסי
פרסי, שזכה למשבצת הפתיחה היוקרתית בשבוע האופנה, יעלה את תצוגת האופנה הראשונה שלו בישראל למותג הנושא את שמו, PERSY. המעצב הוא בוגר שנקר, שהציג את שתי הקולקציות האחרונות במילאנו וזכה לתשומת לב בזכות סגנון בוגר ומלוטש.

תצוגת האופנה של יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית סתיו 2011 של יניב פרסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדם ששון
מעצב האופנה, שזכה אף לתפקד כמנטור בעונה הראשונה והאחרונה של תוכנית הריאליטי 'פרוייקט מסלול' בגרסא המקומית, יחזור למסלול אחרי מספר עונות בהן התרחק מעט מתשומת הלב הציבורית ולאחר שהשהה בשנה החולפת את קו הגברים עליו הוא חתום. יצירתו קונספטואלית ומעוררת הערכה וכתב ידו נודע בצלליות אוברסייז ואפיל שבטי-ארצי.

תצגות האופנה של קדם ששון בשבוע האופנה בתל אביב

מתוך תצוגת חורף 2010 של ששון קדם. דייב שחר
חורף 2010 של ששון קדם/דייב שחר
ששון קדם. אביב חופי
מעצב האופנה ששון קדם/אביב חופי

דורית בר אור
השחקנית ואשת הסטייל, שבשנים האחרונות מוכרת את עיצוביה בעיקר ליודעות דבר וסלבריטאיות, תציג קולקציה מלאה בפעם הראשונה במסגרת שבוע האופנה בתל אביב. לאור העובדה שהיא שמרה את כל הפרטים על הקולקציה בסוד, וסירבה לחשוף שום פרט מתוכה, הופכת את האירוע למסקרן פי כמה.

תצוגת האופנה של דורית בר אור בשבוע האופנה בתל אביב

דורית בר אור. שוקה כהן, שוקה כהן
מה היא מכינה? דורית בר אור/שוקה כהן, שוקה כהן

טובל'ה חסין
המעצבת הוותיקה, שפועלת בתל אביב מסוף שנות ה-80 והפכה שם נרדף לסקנדלים ולאמירות שנויות במחלוקת, היא בבחינת ההפתעה של שבוע האופנה. בשלוש השנים האחרונות שמרה על מרחק ניכר מהשיח הציבורי וכמעט נעלמה לחלוטין מהתודעה הציבורית. עיקר העניין שמעוררת תצוגת האופנה שלה נעוץ בשאלה האם יש לחסין בשורה חדשה עבור השוק המקומי?

תצוגת האופנה של טובל'ה בשבוע האופנה בתל אביב

טובל'ה חסין. אביב חופי
טובל'ה חסין/אביב חופי

אלון ליבנה
ליבנה, שחבר בשנה שעברה לקסטרו לטובת קולקציית קפסולה מוצלחת, הוא המסיים הרשמי של שבוע האופנה תל אביב. ידוע בסגנון פרובוקטיבי, המתכתב עם שנות ה-80 ואלמנטים גראפיים בולטים. אמנם לעיתים הוא זוכה לנחת זרועה של הביקורת, אבל ביכולתו גם להנפיק פריטים מעוררי השתאות, כאלה שצפויים לנצל את כוחו של המסלול ולהותיר אפקט וואו מנצח. לפי כל הציפיות, זו אמורה להיות תצוגה מסחררת במלוא מובן המילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית קיץ 2011 של אלון ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully