וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2012: כל אופנת השטיח האדום

27.2.2012 / 9:30

"הערת שוליים" אמנם יצא בידיים ריקות, אבל זכינו לתצוגת שמלות מרהיבה עם הרבה אדום לוהט, לבן מלאכי ואנג'לינה אחת מדהימה שהזכירה לנו מי המלכה בהוליווד היום

יח"צ - חד פעמי

אנג'לינה ג'ולי (36)

אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר 2012. Frazer Harrison, GettyImages
כל העיניים אלי. אני לא רק בימאית, אני גם פצצת על. אנג'לינה ג'ולי בוורסצ'ה אטלייה/GettyImages, Frazer Harrison
נעלי העקב של אנג'לינה ג'ולי בטקס האוסקר 2012 טקס שמלה שמלות שחורות שטיח אדום. Frazer Harrison, GettyImages
עקבי פיפ טואו שחורים ופשוטים של סלווטורה פראגמו/GettyImages, Frazer Harrison

לליווי בראד פיט המועמד על תפקידו ב"מאניבול", בחרה אנג'לינה ג'ולי במראה שאומר משהו כמו: למקרה ששכחתם, רציתי להזכיר לכם מי הכי יפה בהוליווד! וגם סיפקה את רגע ה-OMG אתמול. בשמלת קטיפה שחורה של ורסצ'ה אטלייה היא משכה תשומת לב רבה, בלשון המעטה, ובעיקר היממה את כל סובביה. סטרפלס סקסי ושסע רגל ימין שהגיע כמעט עד המותניים, חשפו עור חרסינה בוהק וגזרה חטובה. קצת שלגייה וקצת המלכה הרעה. עקבי הפיפ טואו שחורים ופשוטים של סלווטורה פראגמו היו בחירה מצוינת עבור השמלה הסקסית. ליפסטיק אדום היה כל מה שצריך להשלים את המראה שכל הנראה יישאר חקוק בתולדות אופנת האוסקר.

הרגל המצייצת של אנג'לינה

בר רפאלי (26)

בר רפאלי באפטר פארטי של טקס האוסקר בהוליווד, 26 פברואר 2012. AP
באפטר פארטי של אלטון ג'ון. בר רפאלי/AP
בר רפאלי באפטר פארטי של טקס האוסקר בהוליווד, 26 פברואר 2012. AP
מחשוף וי עמוק. בר רפאלי מקרוב/AP

היא לא נכחה בטקס עצמו, אבל הוזמנה לאחת ממסיבות האחרי הנוצצות - זאת המבוקשת והצפופה של אלטון ג'ון, שם פגשה את קייטי פרי, הקרדשיאנס, גוון סטפני, היידי קלום, קרולינה קורקובה, קלי אוסבורן, ועוד. בשמלת שנהב וזהב באורך הרצפה ועם מחשוף וי עמוק של רוברטו קוואלי, ידיד קרוב וגם מעסיק מרוצה, היא עשתה רושם של מי שנהנית מכל רגע. עגילי שנדלייר וצמיד דק מוזהבים-תואמים תרמו למראה הזוהר. לא הובחן פה כל תיחכום או שיק מסוג כלשהו, אבל מה זה משנה כשנהנים.

אמה סטון (23)

אמה סטון בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
קצת מניקול קידמן, קצת מג'וליאן מור. אמה סטון לובשת ג'יאמבטיסטה ואלי קוטור/GettyImages, Kevork Djansezian
פרק כף ידה של אמה סטון בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
קלאץ' לואי ויטון מנצנץ וצמיד תואם. אמה סטון/GettyImages, Kevork Djansezian

לא בפעם הראשונה, כוכבת "העזרה" והג'ינג'ית הלוהטת בהוליווד הצעירה היום, אמה סטון, גילתה בטחון רב על השטיח האדום. הפעם, בשמלת "עטיפת מתנה" אדומה מקולקציית אביב 12' של ג'יאמבטיסטה ואלי קוטור עם קשירת צוואר דומיננטית, פלוס קלאץ' מוכסף מרובע ותכשיטי לואי ויטון. היא הזכירה לפעמים את ניקול קידמן ולפעמים את ג'וליאן מור – סימן של הצלחה על השטיח האדום. פס אדום על הקלאץ' המוכסף הפך אותו ליותר מהשלמה מצוינת ללוק, אלא גם לעבודת תחקיר מעמיקה של הסטייליסט.

מישל וויליאמס (31)

מישל וויליאמס בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
קוקטיות פריזאית. מישל וויליאמס בלואי ויטון/GettyImages, Kevork Djansezian
מישל וויליאמס בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
אדום, ורוד וקוקטיות נהדרת. מישל וויליאמס/GettyImages, Kevork Djansezian

בתסרוקת מיה פארו הצעירה הידועה שלה, אבל בגוון שלא מאפיין אותה, מישל וויליאמס המועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה ב"השבוע שלי עם מרילין", בלטה אתמול על השטיח האדום בשיק פריזאי שנראה שעוד נתגעגע אליה בתום עונת הפרסים הנוכחית. שמלת הסטרפלס האדומה של לואי ויטון עם גזרת הפפלום (מעין "חצאית" מיני קצרצרה נוספת מתחת לקו המותניים) עשתה רושם של אדומה ממבט ראשון, אך למעשה מדובר באדום-כתום טרנדי ואביבי. נדרשים אומץ ודמיון לשלב שמלה בגוון הזה עם קלאץ' ורוד, אך ידוע שמישל ניחנה בשני אלה. עיטור הפפיון המוכסף על המותניים בצד ימין, תרם קוקטיות ילדותית במידה וליפסטיק ורוד נבחר בהתאמה עם גוון הקלאץ'.

נטלי פורטמן (31)

נטלי פורטמן בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
וינטג' מנוקד מודל 54'. נטלי פורטמן בשמלת דיור/GettyImages, Kevork Djansezian

הכוכבת "שלנו" באוסקר אתמול וזוכת פרס השחקנית של שנה שעברה, בחרה באחד הגוונים החמים של אוסקר 2012 – אדום, וגם שילבה אותו עם אהבה ידועה שלה – וינטג' קוטור. שמלת הסטרפלס שלה היא מתוצרת ליין הקוטור של דיור 1954, וממש כמו השחקנית עצמה, היא ניחנה בייחוד – דיגום נקודות מפתיע באירועים מן הסוג זה. לק ציפורניים בחום-בורדו השתלב מצוין ותכשיטי הארי ווינסטון תרמו לזוהר ההוליוודי המתבקש.

פנלופה קרוז (36)

פנלופה קרוז בטקס האוסקר 2012. Jason Merritt, GettyImages
הוליווד של פעם. פנלופה קרוז בשמלת ג'ורג'יו ארמני/GettyImages, Jason Merritt

"זאת אחת מן השמלות האהובות עלי מכל מה שלבשתי עדה כה", אמרה פנלופה קרוז, זוכת האוסקר הספרדייה שהגיעה על תקן מגישה אתמול, בשמלת ג'ורג'יו ארמני שלה ארוכת השובל ובגוון איזוביון כהה. בשיער גלי באורך הכתפיים ותכשיטי יהלומים היא הייתה כולה מחווה להוליווד של פעם.

ג'ניפר לופז (42)

ג'ניפר לופז. AP
ארט-דקו. ג'ניפר לופז בשמלת זוהיר מוראד/AP
ג'ניפר לופז בטקס האוסקר 2012. Michael Buckner, GettyImages
קלאץ' ולק ציפורניים תואמים. ג'ניפר לופז/GettyImages, Michael Buckner

המגישה והגרושה הטרייה ג'ניפר לופז, לא נפרדה אתמול מן הסטייל הסקסי-צמוד שלה ובחרה בשמלה בסגנון ארט-דקו נוסח "האמפייר סטייט בילדינג" של זוהיר מוראד, עם מחשוף וי שגילה עור ברונזה טבעי. שיער אסוף גבוה בסגנון הידוע שלה וסנדלי עקב של ג'ימי צ'ו, תרמו למראה פיסולי מחמיא. קלאץ' סלווטורה פראגמו ולק ציפורניים בגוון זהה יצרו קצת חיוורון שהיה מתבטל עם בחירה בגוונים כהים יותר. אבל נוכחותו של מוראד באוסקר אתמול, היא ההוכחה שלא עובר אירוע שטיח אדום הוליוודי בלי מעצב על לבנוני.

ויולה דייויס (48)

ויולה דייויס בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
ירוק-עד של שנה שעברה. ויולה דייויס לובשת ורה וונג/GettyImages, Kevork Djansezian
פרק כף ידה של ויולה דייויס בטקס האוסקר 2012 ירק שמלה שמלות דיוויס דיויס ארנק. Kevork Djansezian, GettyImages
צמיד חפת מוכסף וקלאץ' תואם של ג'ודית לייבר/GettyImages, Kevork Djansezian

מי שהפסידה את פרס השחקנית למריל סטריפ למרות הפגנת משחק בלתי נשכח כעוזרת בית ב"העזרה", גילתה גם אומץ רב אתמול כשצעדה על השטיח האדום בשיערה הטבעי הקצר וללא אף אחת מן הפאות, אשר שימשו אותה רבות בעונת הפרסים הנוכחית. "בעלי עודד אותי להשאיר את הפאות לקריירה", היא הסבירה. שמלת הוורה וונג שלה בירוק עד הייתה קצת שנה שעברה, אבל צמיד חפת מוכסף וקלאץ' תואם של ג'ודית לייבר, כמו גם עגילי שנדלייר, ובעיקר החיוך הנהדר הזה, התגלו כאקססוריז מושלמים.

סטייסי קיבלר (32)

ג'ורג קלוני וסטייסי קיבלר בטקס האוסקר, 26 פברואר 2012. GettyImages
בליגה של הגדולים. סטייסי קיבלר בשמלת מרקזה/GettyImages

זוגתו של ג'ורג' קלוני הפכה להיות העונה מעצם "תפקידה" הזוהר, לאחת המבוקשות להלבשה בקרב מעצבים. מי שהוזמנה כמעט לכל תצוגה בשבוע האופנה של ניו יורק החודש, בחרה בשמלת סטרפלס בזהב נוזלי של מרקזה. שיער אסימטרי שחשף עגילי לוריין שוורץ וקלאץ' גו'דית לייבר השלימו מראה אולטרא-הוליוודי של מי שעד לא מזמן הייתה שחקנית עלומה. לא ברור אם היא תלווה את קלוני גם לטקסי שטיח אדום של שנה הבאה (לפי מבחן המציאות, ייתכן מאוד שהיא תוחלף באחרת), אבל מעונת הפרסים של 2012 נראה שדווקא שמלת גלובוס הזהב השחורה-תחרה היא זאת שתיזכר יותר.

גווינת פאלטרו (39)

גווינת פלאטרו. AP
חיזיון בלבן. גווינת' פאלטרו בטום פורד/AP
רגליה של גווינת' פאלטרו בטקס האוסקר 2012 גווינת פלטרו עקבים. Michael Buckner, GettyImages
גורדי שחקים מוזהבים. העקבים של גווינת'/GettyImages, Michael Buckner

גווינת' פאלטרו, זוכת האוסקר, אשת-רוק לונדונית והאם לשניים שתמיד מוצאת זמן לאירועי שטיח אדום, אבל לא לתפקידים חדשים, גילתה אתמול מאופקות ואלגנטיות אציליים-אירופאיים. סוג של קייט מידלטון בלונדינית. שמלת שכמייה של טום פורד בלבן מלאכי, צמיד חפת וטבעת קוקטייל על יד ימין (בעוד שיש שמאל נותרה בלתי מאובזרת בחוכמה) יצרו ביחד חיזיון מרשים בלבן.

סנדרה בולוק (48)

סנדרה בולוק בטקס האוסקר 2012. Jason Merritt, GettyImages
שחור-לבן-זהב. סנדרה בולוק בשמלת מרקזה/GettyImages, Jason Merritt
סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני בטקס האוסקר 2012 ג'ורג'. Kevin Winter, GettyImages
סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני בטקס האוסקר 2012 ג'ורג'/GettyImages, Kevin Winter

זוכת העבר אשר לא ממש מתרגשת בדרך כלל ממעמדים כאלו, נראתה כדרכה רגועה וקולית. שמלת משי שחורה-לבנה-מוזהבת של מרקזה עם חלק עליון חושף גב, חלק תחתון מחמיא ובאורך הרצפה עם אפליקציית זהב במותניים, התגלתה כאחת הייחודיות על השטיח האדום אתמול. קוקו גבוה חלק שנראה כולו שלה ללא כל תוספות הוסיף שובבות מרעננת וקלאץ' מוזהב התיישב נהדר עם גוון הזהב של מרכז השמלה.

שיילין וודלי (20)

שיילין וודלי. Jason Merritt, GettyImages
בגרות מוקדמת-מוגזמת. שיילין וודלי/GettyImages, Jason Merritt

מי שגילמה את בתו של ג'ורג' קלוני ב"היורשים" ונחשבת היום לאחר ההבטחות המזהירות של הוליווד הצעירה, לא ממש ביטאה באופן מאכזב למדי את גילה הצעיר. בשמלת ולנטינו קוטור מאופקת בלבן – אחד הצבעים הפופולאריים אתמול באוסקר – היא גילתה ללא ספק בגרות, בשלות ואלגנטיות, אבל כל אלו היו יכולים לחכות לאוסקר של עוד רבע מאה לטובת מראה צעיר וקופצני יותר.

מריל סטריפ (61)

מריל סטריפ בטקס האוסקר 2012. Kevork Djansezian, GettyImages
כמו הפסלון שלה. מריל סטריפ בשמלת לנווין מוזהבת/GettyImages, Kevork Djansezian

מריל סטריפ, זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה הבלתי נשכח כראש ממשלת בריטניה לשעבר מרגרט תאצ'ר, בחרה בשמלת קפלים מוזהבת של לנווין. הבחירה התגלתה כסנכרון מושלם עם הפסלון המוזהב, השלישי שלה. לא שמדובר בהצלחת שטיח אדום כלשהי. אם להודות על האמת, מריל אף פעם לא הצטיינה בבחירות אופנה מזהירות. אבל עם הכישרון הזה, למי אכפת מה בדיוק היא לובשת.

רוני מארה (27)

רוני מארה בטקס האוסקר 2012. Michael Buckner, GettyImages
דרמה בשחור-לבן-אדום. רוני מארה בז'יבנשי/GettyImages, Michael Buckner
רוני מארה בטקס האוסקר 2012. Michael Buckner, GettyImages
תיחכום אחורי. רוני מארה/GettyImages, Michael Buckner

נאמנה לסדרת שמלות השחור או לבן שלה העונה, רוני מארה, המועמדת לפרס השחקנית הטובה עבור תפקידה ב"נערה עם קעקוע דרקון", בחרה אתמול בלבן. כמו בבכורה העולמית של הסרט בלונדון, גם אתמול היא הלכה על ז'יבנשי קוטור. השמלה הלבנה, עם משחקי שקיפות במידה הנכונה, יצרה קונטרסט נהדר עם השיער השחור והשפתון האדום. באופן נדיר, מארה הייתה אחת הבודדות שנראתה בשמלה שלה טוב יותר מן הדוגמנית שהציגה אותה על המסלול.

גלן קלוז (64)

גלן קלוז בטקס האוסקר בהוליווד, קליפורניה, 26 פברואר 2012. Michael Buckner, GettyImages
ככה אנחנו רוצים להיראות בגיל 64. גלן קלוז/GettyImages, Michael Buckner

בשמלת זאק פוזן שחורה-ירוקה-אפורה צמודת מותניים בגזרת בת ים מינורית ועם ז'קט תואם נלווה, השחקנית המוכשרת גרמה לנו לחשוב, בעצם לא רק לחשוב – להגיד בנחרצות – ככה אנחנו רוצים להיראות בגיל 64. עם הצלחה כזאת, פוזת הסופרמודל לצלמים הייתה מובנת לחלוטין. קלאץ' גו'דית לייבר חמוד ועגילי בולגרי השלימו לוק זוהר אשר סימן – יש תקווה למי שרוצה להיות סקסית גם הרבה אחרי גיל הפוריות.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully