וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראמי 2012: כל אופנת השטיח האדום

13.2.2012 / 13:29

אדל בשחור הוליוודי מחמיא, ריהאנה הבלונדינית בשחור סקסי מהמם, טיילור סוויפט במראה מפוסל, ועוד מראות מוצלחים ומוצלחים פחות בטקס הגראמי ה-54 אתמול בלוס אנג'לס

אדל (23)

אדל בטקס הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
אדל בטקס הגראמי 2012/GettyImages, Larry Busacca
אדל. Kevork Djansezian, GettyImages
עסק כבד. אדל וכל הפרסים שלה/GettyImages, Kevork Djansezian

מה מתאים יותר לערימת פרסי גראמי מוזהבים? שמלת ארמני שחורה ומנצנצת באורך הרצפה, ליפסטיק אדום הוליוודי, שיער שעבר לטווח גווני הבלונד וכמובן החיוך שכאילו אומר: אני שמנה וטוב לי ולא משנה מה אומרים מעצבי אופנה זקנים שהיו צריכים לצאת לפנסיה מזמן (אם נזכרים באמירתו של קרל לאגרפלד מהשבוע שעבר על היקפיה של הזמרת). ואת כל זה אדל אבזרה עם טבעת קוקטייל של הארי ווינסטון, עגילי דה בירס ועקבי לובוטין.

ריהאנה (23)

ריהאנה בטקס הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
ריהאנה בטקס הגראמי 2012/GettyImages, Larry Busacca
ריהאנה. AP
הבלונדינית החדשה בעיר. ריהאנה/AP

פצצה על השטיח האדום! זה הדבר הראשון שעולה לראש כשרואים את ריהאנה בשמלת הגראמי. יש להודות שהחדשות על עוד צביעה של השיער, והפעם לבלונד, והתמונות שהתפרסמו עד אתמול של הבלונדינית החדשה, עוררו חששות שמדובר בנפילה. אבל ריהאנה, שזופה, חייכנית בשמלת ג'ורג'יו ארמני סקסית עמוקת מחשוף וי, ובעיקר בתלתלי בלונד קליפורני גרמה לנו להיזכר למה אנחנו אוהבים אותה. האבזור - עקבי כריסטיאן לובוטין, קלאץ' ג'ימי צ'ו ותכשיטי ניל ליין מוזהבים הותאמו בחוכמה לעור הברונזה וגוון השיער החדש.

טיילור סוויפט (22)

טיילור סוויפט בטקס הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
מפוסלת. טיילור סוויפט/GettyImages, Larry Busacca

"זאת השמלה הכי יפה שיצא לי ללבוש אי פעם", אמרה זוכת פרס שיר הקאנטרי הטוב היותר על שמלת זוהיר מוראד שלה. השמלה בגווני זהב ולבן ובגזרה המעניקה מראה מפוסל, הצווארון סיני והחריזה בעבודת יד - עבודת קוטור מובהקת - אכן יצרו את אחד המראות המוצלחים אתמול. ומטקס לטקס הוליוודו מתגלה האמת הצרופה - אי אפשר בלי מעצב לבנוני אחד לפחות. להשלמת המראה לא היה צורך בעוד הרבה וטיילור הסתפקה באיפור מינימלי, תסרוקת בלרינה ועגילי ניל ליין צנועים.

קארי אנדרווד (28)

קארי אנדרווד בטקס הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
מיושנת. קארי אנדרווד/GettyImages, Larry Busacca

נכון שזמרות קאנטרי נוטות לא להעיז וללכת בקביעות על הקלאסי והבטוח, אבל לפני גיל 30 אין לחשוש מאדג'יות יצירתית, מה שהיינו מקבלים באהדה ושמחה. אבל קארי, כמו תמיד, בשלה. זוכת "אמריקן איידול" בחרה בשמלה לבנה מנצנצת באורך הרצפה שך גומז גרסייה שכיסתה ללא כל צורך יותר מדי ועשתה קצת רושם של: לבשתי את השמלה של אמא מהדייט השני עם אבא. עגילי טיפה גדולים, קלאץ' שחור לא מרגש וסנדלי עקב של ג'ימי צ'ו לא הצילו את המראה מבנאליות מאכזבת.

פרגי (37)

פרגי בטקס פרסי בגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
פרגי בטקס פרסי בגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012/GettyImages, Jason Merritt
פרגי בטקס פרסי בגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
תחרה כתומה והרבה תעוזה. פרגי/GettyImages, Jason Merritt

בשמלת הוט קוטור מתחרה כתומה של ז'אן פול גוטייה החושפת ביקיני שחור בסגנון רטרו אשר נלבש מתחת, זוכת הגראמי עבור All of the Lights, סימנה אתמול שיק צרפתי והעזה. הגזרה היא אמנם גזרת בת הים הוותיקה כמו הזמן על השטיחים האדומים של הוליווד, אך גוון התפוז הבוהק וכמובן גם הטקסטורה, היו ללא ספק מקוריים-רעננים. צמיד החפת הדומה, אם לא זהה, לזה של ריהאנה, הוא כמובן של ניל ליין.

אלישיה קיז (31)

אלישיה קיז בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jon Kopaloff, GettyImages
מצ'עממת. אלישיה קיז/GettyImages, Jon Kopaloff

פרס צ'יעמום הערב שייך, ללא ספק, לאלישיה קיז. נכון שהמראה שלה היה שונה מאלו של הקולגות שהלכו על שמלות ערב מפוארות באורך הרצפה, אבל מחיר המקוריות והשונות היה גבוה מדי ובעיקר לא משתלם. בשמלה שחורה מרופדת כתפיים באורך קצת מעבר לברך וסנדלי עקב לא מרגשים של לובוטין, זמרת הנשמה והפסנתרנית המוכשרת איכזבה.

ג'סי ג'יי (23)

ג'סי ג'יי בטקס פרסי הגראמי 2012. Larry Busacca, GettyImages
"כמו כדור דיסקוטק". ג'סי ג'יי/GettyImages, Larry Busacca

בשמלת Heavy-Metal של ג'וליאן מקדונלד (שהיא עצמה הריצה בדיחות עליה בנוסח: "זה ממש כמו כדור דיסקוטק"), פלוס פוני "ליסבת' סלאנדר" דומיננטי וקלאץ' "לולו גינס" שחור קטן וחמוד, הזמרת הבריטית גילתה לא רק פטריוטיות עם בחירת המעצב, אלא גם התקדמות בכל הנוגע להופעות השטיח האדום שלה שעד כה היו מוגבלות לסגנון טינאג'רי מובהק. שמחנו גם לראות אותה בקוקו מרענן ובלי פיאת הקארה-קליאופטרה הקבועה שלה.

קייט בקינסייל (38)

קייט בקינסייל בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
קייט בקינסייל בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012/GettyImages, Jason Merritt
קייט בקינסייל בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
קוקטיילית. קייט בקינסייל/GettyImages, Jason Merritt

קצר וסקסי – זאת הייתה באופן תמציתי הצהרת האופנה של השחקנית הבריטית שנראתה נינוחה בשמלת מיני אסימטרית של מוראד, נציגות לא יחידה של המעצב הלבנוני המוכשר אתמול בגראמי. עגילי חישוק דומיננטיים התאימו על רקע פשטות השמלה, אך עקבים קצת יותר מתוחכמים היו משלימים לוק מוצלח יותר, והיו עדיפים על עקבי סירה פשוטים. השיער בגוונו הטבעי – חום כהה – מחמיא יותר ויש לקוות שהיא תשכיל לשוב לשורשים.

גווינת' פאלטרו (39)

גווינת' פאלטרו בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Larry Busacca, GettyImages
גווינת' פאלטרו בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012/GettyImages, Larry Busacca
גווינת' פאלטרו בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Larry Busacca, AP
Rock-Wife? לא בדיוק. גווינת' פאלטרו/AP, Larry Busacca

לא שאי פעם פקפקנו בטעם האלגנטי של הנסיכה ההוליוודית, אבל כ-Rock-Wife מנוסה ציפינו למשהו קצת יותר פרוע ופחות סולידי משמלת נייבי בגזרה נקייה מדי של חברתה הטובה סטלה מקארתני. הצצה דו צידית לסרעפת הדקיקה של הכוכבת וחגורה מוזהבת לא העניקו את הזוהר הנדרש, כמו גם לא השיער האסוף באופן סולידי. סולידיות? בגראמי? ממש אין צורך. לק ציפורניים אדום, אתמול כמו תמיד, התגלה כיותר ממתאים לשמלה כהה.

קייטי פרי (27)

קייטי פרי בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
קייטי פרי בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012/GettyImages, Jason Merritt
קייטי פרי בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
משהו לא עבד. קייטי פרי/GettyImages, Jason Merritt

אפשר לטעות עם אלי סאאב? לצערנו, מסתבר שכן. תוגת המתגרשת? אולי. אבל קייטי פרי של אתמול לא הייתה קייטי פרי שאנחנו אוהבים. נראה שהשמלה התכלכלה, מקסימה כשלעצמה, נבחרה רק כדי ליצור התאמה עם השיער (למרות שלא מדובר באותם גווני כחול). שמלת קוטור עם שובל, שרוולי שלושת-רבעי ואפליקציה מחורזת של המעצב הלבנוני המצליח והמוכר בעולם היום, היא משהו שקשה לשכוח או להסיר ממנו את המבט, אבל משום מה זה לא עבד אתמול.

ניקי מינאז' (30)

ניקי מינאז' בטקס הגראמי 2012. GettyImages
ניקי מינאז' בטקס הגראמי 2012/GettyImages
ניקי מינאז'. AP
לא יותר מגימיק. ניקי מינאז'/AP

נזירה? קרדינל? לא ברור. אבל בטוח שהמטרה פה הייתה גימיק ופחות אופנה. אין לדעת מי אחראי לגלימה המדיביאלית של המוזיקאית הטרינידדית-אמריקאית וגם לא מאיפה היא מצאה את הדייט שדומה כל כך לאפפיור יוחנן פאולוס המנוח, אבל יש להניח שהיא ביקשה להיות שיחת הבוקר שאחרי. לסיכום, נותר רק לומר שהמראה שלה בהופעת המחצית לצד מדונה בסופרבול לפני שבוע היה מוצלח הרבה יותר.

ליידי גאגא (25)

ליידי גאגא ופול מקארתני בטקס פרסי הגראמי ה-54 בלוס אנג'לס, 12 פברואר 2012. Kevin Mazur, GettyImages
עם שרביט ואגדת רוק. ליידי גאגא/GettyImages, Kevin Mazur

היא נעדרה מהשטיח האדום, לא זכתה בכלום (למרות ריבוי מועמדויות) וגם לא הופיעה, אבל איך אפשר בלי גאגא? הליידי שלבשה ורסצ'ה שחור-אבלות-גותי עם רשת פנים שהיא בעצם רשת כל-הגוף, כתפיים מרובעות, מכנסונים צמודים וכמו-מחוך מוזר, לא זכתה כאמור לעלות לבמה, אבל נהנתה למדי מהתעלקויות על סר מקארתני בשורה הראשונה, מה שאולי היא סברה שם אותה בשורה הראשונה של עולם המוזיקה היום. האבזור - פפיון שיער ילדותי, לק ציפורניים מטאלי-מוזהב, טבעת מגש ענקית ושרביט (!) הזכירו של מי השפתיים האדומות שהציצו דרך הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully