וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוות אחים: בסטודיו של Muslin Brothers

28.10.2012 / 17:38

סדרת וידאו חדשה תעקוב אחרי מעצבי אופנה ישראלים צעירים ותבדוק איך יוצרים בגדים שלא רואים בכל מקום. הפעם - מותג האופנה Muslin Brothers שמעצב לנשים, גברים ומה שבניהם

צילום: עידו שחם; עריכה: אמיר קוטיגרו

חמושים בהשקפה יצירתית, אמירה אישית וחוש הומור משונן, המעצבים תמר לוית, יען לוי ונדב סווטלוף הקימו לפני כשנה את המותג Muslin Brothers.

השלושה הכירו על ספסל הלימודים בבית הספר לעיצוב שנקר, ולפני כשנה הם החלו לעצב במסגרת המותג המשותף. הסטודיו של 'האחים' ממוקם בתוך דירת השותפים שלהם בדרום תל אביב, בואכה שוק לוינסקי, שם הם גם מקיימים אירועי מכירות מדי יום חמישי.

האווירה האורבנית הסואנת זולגת מהחוץ גם אל שפת העיצוב של השלושה, מה שבא לידי ביטוי בקווים גיאומטריים ושברם, אנדרוגיניות חמקמקה וקווי מתאר רחוקים מהגוף. השלושה מעידים כי לא תמיד הקהל יודע כיצד לעכל את התוצר הסופי, שפונה הן לנשים והן לגברים, אבל מסכימים כי אי אפשר להיוותר אדיש אל מולו.

נטולי סוללת יחסי ציבור וחפים ממניירות, מפלסים השלושה את דרכם בג'ונגל האופנה המקומי באופן עצמאי לחלוטין, החל מעיצוב הבגדים ועד סגנון וצילום הקטלוג.

בין התאריכים 4-9 בנובמבר תוקם חנות פופ-אפ שתמכור את עיצובי Muslin Brothers לצד אלה של מעצב בגדי הגברים אדם גפן. נחלת בנימין 55, תל אביב. למידע נוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully