וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטוריו מיסוני נעדר לאחר היעלמות מטוסו הפרטי

6.1.2013 / 16:26

ויטוריו מיסוני, בנם של מייסדי בית האופנה האיטלקי הוותיק ומנהל השיווק של החברה, נעדר לאחר היעלמות מטוסו בים הקריבי מאז יום שישי. עימו במטוס היו רעייתו וחברים

ויטוריו מיסוני ורעייתו מאוריציה קסטוליאני, מרץ 2005. AP
נעדרים מאז יום שישי. ויטוריו מיסוני ורעייתו/AP

מנהל השיווק בבית האופנה האיטלקי-משפחתי מיסוני,
ויטוריו מיסוני (58), מוכרז כנעדר מיום שישי האחרון לאחר שבמסגרת חופשת ראש השנה עם רעייתו מאוריציה קסטיליוני באי רוקוס בים הקריבי, מטוסו איבד קשר.

המטוס היה אמור לנחות בנמל התעופה הבינלאומי של בירת ונצואלה קראקס, אך לא הגיע לייעדו. הוא המריא מלוס רוקוס בסביבות אחת עשרה בבוקר ונעלם מהמכ"ם חצי שעה מאוחר יותר. בני משפחת האופנאים האיטלקים, שמיהרו אמש לבית המשפחה בסומירגו, צפונית למילאנו, קיוו עד אתמול בערב שהמטוס רק סטה ממסלולו.

שמו של בית האופנה מיסוני עלה לכותרות בישראל לאחרונה, לאחר שדווח על בואו של הצוות הקרייאטיבי בחברה לארץ לטובת הצגת קולקציית קדם סתיו 2013 במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב. כזכור, הביקור בוטל עקב מה שהוגדר כ"סיבות בטחוניות".

במשרד החוץ האיטלקי נמסר אתמול שמתקיימם שיתוף פעולה עם הרשויות בוונצואלה לתיאום חיפושים בים וביבשה אחר המטוס. לפי שר הפנים והמשפטים הוונצואלי נסטור רוורול, המטוס הבריטי מסוג נורמן BN2 נעלם ביום שישי בזמן טיסה מלוס רוקוס, שם בני הזוג מיסוני וחבריהם, איש העסקים האיטלקי גווידו פורסטי ורעייתו אלדה סקלוונצי, בילו את חג המולד ואת ראש השנה.

ארכיפלג לוס רוקוס נודעו בחופים שלווים ובשוניות אלמוגים והם מושכים צוללנים ודייגי ברקודות מכל העולם, כולל סלבריטאים כמו ליאונרדו דיקפריו, שקירה והריסון פורד. האיים מיושבים מעט מאוד, אבל כשבעים אלף תיירים מגיעים אליהם בכל שנה.

מטוסו של ויטוריו מיסוני אשר נעלם ביום שישי, 5 ינואר 2012, לאחר המראה מאיי לוס רוקוס אשר בים הקריבי. AP
מטוסו הפרטי של מיסוני באיי לוס לוקוס בזמן שהייתו באתר הנופש/AP

הוריו של ויטוריו מיסוני, אוטוויו ורוזיטה מיסוני, ייסדו את בית האופנה על שמם ב-1958 והתפרסמו בעולם בזכות ביגוד עם דוגמת אריגה מזוגזגת שנעשתה לסמל מסחרי של החברה, ובזכות סריגים מפוארים בצבעי קליידוסקופ ששילבו שיק היפי עם יוקרה (מה שכונה: hippy luxe).

לחברה, שעדיין בבעלות מלאה של משפחת מיסוני, חנויות בארבעים ארצות בעולם, רשת צומחת של בתי מלון וקו כלי בית. בשנה שעברה החברה דיווחה על מחזור של שבעים מיליון אירו. ויטוריו מיסוני הוא מנהל השיווק בחברה - והוא עובד לצד אחיו לוקה המשמש כמנהל קראטיבי, ואחותו אנג'לה, המעצבת את אופנת הנשים והגברים. מרגריטה מיסוני, בתה הזוהרת של אנג'לה, מועסקת גם היא היום בחברה לאחר תקופת דוגמנות בניו יורק, ומשמשת מעצבת אקססוריז, כמו גם כמוזה עם קשרים ענפים בחוג הסילון והבוהמה. אגב, ביוני בת ה-29 נישאה לנהג המירוצים האיטלקי יוג'יניו אמוס בחתונה בנוסח רומא האימפריאלית בפארק שנמצא בבעלות המשפחה צפונית למילאנו.

"מיסוני, עם משפחתו המורחבת והיפה כל כך, הוא מהות האופנה האיטלקית - הוא המראה שהאיטלקים שואפים להביט בה ולראות את עצמה", כתבה עיתונאית האופנה הידועה סוזי מנקס ב'ניו יורק טיימס' ב-2003 במלאת חמישים שנה לייסוד החברה. לוויטוריו מיסוני שלושה ילדים מרעייתו הראשונה טניה - אטוויו, 26, ג'יאקומו, 24 ומרקו, 22. גם לרעייתו הנוכחית שני ילדים מנישואים קודמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרגריטה מיסוני, אנג'לה מיסוני ו- ויטוירו מיסוני לפני תצוגת מיסוני בשבוע האופנה אאודי של סינגפור, מאי 2011. Lisa Maree Williams, GettyImages
ויטוריו מיסוני, אנג'לה מיסוני אחותו ומרגריטה מיסוני אחייניתו במאי 2011/GettyImages, Lisa Maree Williams
מיסוני קיץ 2011 בשבוע האופנה במילאנו. Luca Bruno, AP
הדפסי הזיגזג היו לסמל מסחרי. תצוגת קיץ 2011 של מיסוני במילאנו/AP, Luca Bruno
קייט מידלטון מבקרת בפארק ורנון, נוטיגהאם, אנגליה, במסגרת חגיגות יובל היהלום. קייט לובשת שמלת מעיל של מיסוני, שמלת זארה, כובע רייצ'ל טרוור מורגן ועונדת את עגילי היהלום של הנסיכה דיאנה, 13 יוני 2012. Chris Jackson, GettyImages
קייט מידלטון לובשת מיסוני/GettyImages, Chris Jackson
  • עוד באותו נושא:
  • מיסוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully