וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציצי לא מתוחכם

לירוי שופן

2.7.2008 / 12:20

אתה בן 15, התחלת להתחרמן לראשונה? מה דחוף לך להפשיט כל מה שזז. לירוי שופן מתקשה להתלהב מקמפיין טום פורד

הקמפיין הפרובוקטיבי החדש של טום פורד לקיץ 2008, לא מותיר לי ברירה, אלא לחשוב שהוא נמצא בשיא גיל ההתבגרות שלו. מבחינתי זה יכול להיות ההסבר היחיד לצורך הכפייתי והילדותי שלו להפגין בכל רגע אפשרי עירום, ועוד מהסוג הכי משעמם.

במודעות הפרסום החדשות מציגים פורד וצלם העל הקבוע שלו טרי ריצ'רדסון, סדרת תמונות של דוגמנים, לבושים בחליפותיו של פורד, כשאליהם מצורפות דוגמניות ערומות. כל החבר'ה מוצגים במיני פוזיציות, ביניהן אפילו זוג באמצעו של אקט מיני משחרר ודוגמנית ערומה, המצויה בעיצומה של מלאכת גיהוץ, כקריצה על שוביניזם שהופקע ממנו העוקץ.

הקמפיין החדש הוא המשך ישיר לקודמים לו ויסלחו לי הקולגות היקרות מהמערכת, שחשבו גם אז שלהציג בקבוק בושם על שפתי ערווה נשית מטופחת זו הברקה שאין כמוה. אחרי שקיבל את הבאזז המיוחל, רץ פורד לצלם גרסה גברית ובה הבושם תחוב בישבן שעיר של דוגמן. חשבתם שהקהל נרגע? הוא כאן רק כדי לבקש עוד מהטראש.

אני לעומתם באמת קיוויתי שאחרי הקמפיין ההוא, המשחקים ברופא וחולה מבושמת ייגמרו ונתחיל לקבל מגאון האופנה הזה משהו קצת יותר מעניין.

הבעיה בעיניי, במילים פשוטות, היא שקמפיין שעשוי רע מקבל פה על עצמו הילה של קמפיין מבריק במיוחד. ההמון בעיניו הפעורות מטיפשות בטוח שזו אמנות, שזו תעוזה. זה לא. זה, אם אצליח להתנסח בבהירות מספקת, קשקוש מוחלט.

חוץ מלספק יצר מציצני, הקמפיין הזה ריק מתוכן. אם מישהו חושב שדוגמנית ערומה זו פרובוקציה, הוא צריך לבדוק טוב טוב את הידע התרבותי שלו. פורד, אם אתם מתעקשים לדעת, צוחק רק על חשבונכם. תראו כמה קל להפעיל אתכם, דוגמנית שתופסת בביצים, והופ אתם שלו.

לא באמת הברקה מחשבתית. כך מקבלת קולקציה שמרנית למדי הילה חתרנית שאמורה להריץ אל חנות המעצב אנשים שתופסים את עצמם כנורא מתוחכמים.

מה הקשר בין הקולקציה לבין הקמפיין? בעיקר אין קשר. נכון, קמפיין לא חייב להיות קשור לקולקציה, אבל הוא יכול להיות פלטפורמה שמבטאת את עולם היצירה של המעצב, ההשראות או הסגנון שניסה ליצור. לפעמים זו סתם הצגה נאה של הפריטים, לפעמים זו מלאכת מחשבה מורכבת. אצל פורד, צר לאכזב אתכם, זה אפילו לא אחד מהשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully