וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגיע הסוף למעילי הפרווה בישראל?

ועדת השרים לחקיקה אישרה להרחיב את החוק האוסר לייבא ולייצא פרוות, ולהחיל אותו על כלל בעלי החיים. "אין סיבה שישראל תחזק תעשייה אכזרית זו, ראוי שנהיה אור לגויים"

ועדת השרים לחקיקה אישרה את בקשתו של שר החקלאות, שלום שמחון, להרחיב את החוק האוסר לייבא ולייצר פרוות כך שיחול על פרוות כל בעלי החיים ולא כפי שהיה עד כה, איסור לשימוש בפרוות כלבים וחתולים.

לבקשת שר החקלאות, הרחבת החוק נועדה לאסור הפקה, ייצור, ייבוא, ייצוא ושיווק של פרוות מכל סוגי בעלי החיים. הצעת חוק דומה שהעלתה ח"כ רונית תירוש האוסרת על ייבוא, ייצוא ושיווק של פרוות ומתייחסת לכלבים וחתולים בלבד עברה בקריאה ראשונה בכנסת.

הרחבת החוק שאושרה מכילה את כל סוגי בעלי החיים, למעט פרוות בקר, גמלים וצאן, שייצור הפרווה שלהם הוא פועל יוצא של תעשיית הבשר, כמו כן החוק לא יחול על מוצרי פרווה המשמשים לצרכי מסורת כדוגמת כובעי השטריימל, כדי שלא לפגוע בציבור החרדי הנוהג לחבוש כובעים אלה.

השר שמחון, הממונה על חוק צער בעלי חיים, הסביר בישיבה כי בעקבות החלטת הממשלה בעבר לאסור ייצור, ייבוא ושיווק פרוות של כלבים וחתולים, הרי שראוי להחיל את האיסור על כל בעלי החיים. "חיות הבר סובלות באותה מידה מתעשיית הפרוות, שהיא תעשייה אכזרית שנועדה לייצור מוצרי מותרות. עורם של בעלי החיים נפשט מהם כשהם עדיין בחיים. אין סיבה שמדינת ישראל תמשיך לחזק תעשייה אכזרית זו. בנושא זה ראוי שנהיה אור לגויים", אמר שמחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully