וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה

שירלי אכסלרוד

8.11.2009 / 17:39

מדור חדש יספר לכם על שד עדתי בתוך בקבוק, יסביר מהו איפור רמזורים ויגלה לכם בשמים בעלי ריח מטריד - יצאנו לעשות שופינג בפארם

בובליל היה אוהב

"זאת האישיות המזרחית הנערצת עלי בימים אלה", התמוגגה א', פולנייה יבשת שיער, תוך שהיא מוציאה את השד העדתי מהמיכל התכול. "אולי אפילו הנערצת מאז ומעולם. מבחינתי היא עומדת בשורה אחת עם הפנתרים השחורים, ועם השכנה צביה שנהגה להכין בילדותי את הקוסקוס הטעים ביותר שאכלתי".

א', שתשוקתה למוצרי טיפוח שיער מעבירה אותה על דעתה, ואין קרם, מסכה או שמפו שלא עברו תחת קרקפתה המחומצנת, לא מתרצה בקלות. ובכל זאת, רק מלים טובות היו לה לומר על מסכת ההזנה לשיער של "שמן מרוקאי". "זהו ללא ספק אחד המוצרים הטובים ביותר שהשתמשתי בהם אי פעם. המסכה הצליחה לרכך את הראסטות הנחושות ביותר, למרות שהשארתי אותה על השיער 2-3 דקות בלבד, ולא זמן ממושך יותר, כמו שהמליצו בהוראות. השיער שלי, שסובל מיובש וקשרים, היה נוח לסירוק, רך מאוד, ושמר על שמחת החיים גם בבוקר שאחרי – בניגוד למסכות אחרות שהאפקט שלהן נעלם כשהשיער מתייבש. אני לא משתגעת על הריח, אבל הוא סביר בהחלט, וממילא לא מאוד דומיננטי. מרוב התלהבות השתמשתי בה כמה ימים ברצף, והתוצאה היתה קצת שמנונית וכבדה, ולכן לא הייתי ממליצה להשתמש בה יותר מפעמיים בשבוע".

בחברה מסבירים שהפלא "עשיר בחומרים טבעיים ועשירים, וביניהם תמציות פרחים, חמאת שיאה ושמן PEQUI, המופק בכבישה קרה מפירות טרופיים" – כמעט עושה חשק לבלוע ולבדוק את ההשפעה על מערכת העיכול.

את המסכה, במחיר של 180 שקלים, אפשר להשיג במספרות המורשות, ובדיוטי פרי בנתב"ג.

מדד האשליות (עד כמה המוצר מצליח לגרום לך לחוש ולו לרגע כאשת אוליגרך, או שקר כלשהו): 8.5. בזכות האפיל הדרום צרפתי וההבטחות שמתקיימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרכך את הראסטות הנחושות ביותר. מסכת ההזנה לשיער של "שמן מרוקאי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחד בשביל משי חוג'ה

לא בטוח שהחבירה ל"פרויקט מסלול" היתה המהלך השיווקי הכי מבריק שיכלו לחשוב עליו בקרליין. מצד שני, רביעיית הצלליות האפויות שמותגה תחת שם הפיאסקו הטלוויזיוני, דווקא תואמת את עולמה של משי חוג'ה.

הנסיינית מ', אם צעירה ולא בררנית במיוחד, ששיגרת הטיפוח שלה כוללת בעיקר איפור רמזורים ("יש אדום ברמזור - יש איפור, אין - אז אין"), לא התפעלה: "הגוונים – שלישיית חומים וירקרק אחד – נאים ונעימים, מתאימים לכל אחת, וכמעט אי אפשר לטעות איתם. אבל בזה מסתיימים הדברים הנחמדים שיש לי להגיד. נתחיל במברשת שצורפה לרביעייה. היא קטנה מדי, ומאוד לא נוחה לאחיזה. גם האריזה פושטית ולא מזמינה. אבל מילא המברשת והאריזה, עם הליטוף הראשון, הצלליות התפוררו, טינפו את הכיסוי וגם זו את זו. ועל כך אין סליחה ואין מחילה. מבחינת עמידות – אין בשורות. בסיומו של יום עבודה, הצלליות נבלעו בעפעפיים, ולא נשאר מהן אלא זכר".

מדד האשליות: 2. לא משהו שתרצי להיראות איתו בציבור.

40 שקלים ברשתות הפארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלליות התפוררו, טינפו את הכיסוי וגם זו את זו. ועל כך אין סליחה ואין מחילה. צלליות של קרליין ו'פרויקט מסלול'/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד אחד לברלוסקוני

בשמים חדשים: בית האופנה LA PERLA השיק את J'aime la nuit הבקבוק היפה, בגוון מעושן וקווים ישרים, מסתיר נינוח אוריינטלי, עשיר וכבד, שבתחילה נעם לנסיינית, אך בהמשך הוגדר כ"דומיננטי מדי" ו"מטריד". Eau de parfum ב-675 שקלים ל-100 מ"ל; 400 שקלים ל-50 מ"ל.

ועוד בית אופנה שולח ידו בתמרוקיה: Canali האיטלקי השיק את Canali Style לגבר. בהודעה לעיתונות נאמר ש"הבושם החדש מגלם בתוכו את תמצית הנשמה והרוח של סטייל איטלקי קלאסי. זהו ניחוח אלגנטי, השואב את ייחודו משילוב בין מסורת לחדשנות, ומצליח להעביר את קווי אישיותו של הג'נטלמן בן-זמננו, האלגנטי והמתהדר בעידון ייחודי". לנסיין י', שאהב את העיצוב הנקי של הבקבוק האלגנטי אבל פחות את הניחוח, הוא הזכיר בעיקר את סילביו ברלוסקוני, שעל העידון הייחודי שלו אין מחלוקת. 599 שקלים ל-100 מ"ל, 440 שקלים ל- 50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהמשך היום הפך הריח למטריד. בושם J'aime la nuit של לה פרלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזכיר בעיקר את סילביו ברלוסקוני. Canali Style לגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוט השבוע

"המהדורה החדשה בסדרת הבשמים היא הצהרת אהבה לנשיות, סמל לתשוקה ולתאווה. הניחוח המתוחכם והחושני שואב את השראתו מלילות זרועי כוכבים, בהם הלהט נטול גבולות ועכבות... הבושם נוצר עבור מלכות הלילה, אשר בוערת בן התשוקה לרגש. נשים יצריות העוטות מסתורין ופיתוי, כאשר מסך החשיכה יורד".

(מילים שהגיעו יחד עם בקבוק הבושם של J'aime la nuit)

  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully