וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיום להמונים

שירלי אכסלרוד

30.1.2011 / 19:00

'קוסמטיקה קלה' מזדהה עם אחיותיה היושבות בקהיר ומציעה להן לבשם את האווירה ולהעלות את המורל עם קרם. שהרי אין בעיה שקצת איפור לא יוכל לפתור

המחיר מרשים מדי

צלליות ורודות תמיד נראו למדור כמי שעלולות לשוות לעיניים מראה של שפן אחרי לילה רווי אלכוהול. הנסיינית ר', שקיבלה את שלישיית הצלליות החדשות של שיסיידו, חשבה אחרת: "שיסיידו חוזרים לצלליות האבן הישנות והטובות, רק שהפעם המרקם שלהן מתוחכם, והן מכילות איזה חומר שהופך אותן לרכות, לחות וקלות למשיחה – וגם עמידות לאורך זמן, ובאופן יחסי גם לא מתנחלות בקפלים בעפעפיים. משתמשות מנוסות יותר ייהנו לשחק בשילובים בין הגוונים המנוגדים, אחד ורוד עמוק וכהה, אחד רך והשלישי ורדרד חיוור. המינוס היחיד הוא המחיר המרשים מדי".

LUMINIZING SATIN EYE COLOR TRIO, שיסיידו - 330 שקלים. להשיג בשבעה שילובי גוונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באופן יחסי לא מתנחלות בקפלים בעפעפיים. הצלליות הוורודות של שיסיידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גמישות של בת יענה?

ההנחה הסמוייה העומדת מאחורי הקרמים של ד"ר דב קליין, היא שהם מכילים גם סכין מנתחים, הרדמה מקומית, ועם קצת מזל – תפקיד קטן בטלנובלה של הוט. הנסיינית הבוגרת ס' לא בנתה על כל אלה, ורק רצתה לחזור הביתה בשלום, עם צוואר קצת יותר מהודק: "קודם כל, אני לא בוגרת! אני בשלה. ניסיתי את הקרם במשך כמה שבועות, והוא היה לי נעים מאוד: נמרח טוב, נספג מהר, ושמר על לחות בלי להכביד או להיות שמנוני. קרם באמת נהדר, אבל בזה בערך העניין נגמר. לא הרגשתי שהצוואר נראה מתוח יותר, או שהפיגמנטציה נעלמה כמובטח – מקסימום העור הרגיש יותר רענן. שכל אחת תחליט אם הרעננות מצדיקה עוד קרם בבית".

קרם צוואר ומחשוף 348 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות שעובדות ע"פ שיטת ד"ר דב קליין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם באמת נהדר, אבל בזה בערך העניין נגמר. קרם צוואר ומחשוף של ד"ר קליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלוהים, תיקח את האישה הזאת מכאן!

האופיום היה הניחוח של שנות ה-70. הוא הלך טוב על נשים עם רעמה בצבע חציל, והתאפיין בריח מתוק, כבד, פרובוקטיבי, יש שיגידו מסריח, יש שיגידו מעורר מיגרנות, יש שיגידו אלוהים, תיקח את האישה הזאת מכאן, וכן באחיזת שטח בלתי מתפשרת: פעם אופיום - תמיד אופיום, או לפחות עד שתתקלחי באצטון.

הבשורות הטובות הן שהבל ד'אופיום החדש לא מזכיר בכלום את הישן – לא בריח ולא בעיצוב הבקבוק הסגלגל והמרשים. לנסיינית א' הוא הזכיר "קטורת אלגנטית, קצת פרחונית, מתקתקה ומרירה במידה שווה, ולא כבדה, כך שאפשר להתבשם בה גם בבוקר וגם בערב, מבלי לפגוע באיזון האקולוגי. כך או כך, הבושם שהותז בבוקר לא האריך ימים, ונעלם עד הצהריים".

BELLE D’OPIUM ב-510 שקלים ל-50 מ"ל; 650 שקלים ל-90 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח של קטורת אלגנטית. בושם BELLE D’OPIUM/מערכת וואלה!, צילום מסך

זקנות סגולות שיער בהיכל התרבות

בהרחה ראשונה הרגיש הבלמיין החדש לנסיינית מ' כמו בושם של זקנות עם שיער סגול ומעילי פרווה, בפואייה של היכל התרבות. אם לוקחים בחשבון שהוא אמור להכיל אמבר אפור, שנחשב למעורר תשוקה ומשיכה – נרשמה אכזבה קלה. בהרחה שנייה ושלישית היא שינתה את דעתה ונפלה בקסמו: "האם השארתי שובל של גברים מעולפי הורמונים מאחורי? לצערי לא. אבל חוץ מהעניין הקטן הזה, מדובר בבושם מצויין, עם ניחוח מעניין ושונה. הוא עמוק וחם, קצת גברי אפילו, והוא משתבח ומתעדן ככל שעוברות השעות. גם הבקבוק חמוד, מין אנדרוגינוס כזה: חלקו התחתון מרובע וגברי, ובחלקו התחתון פקק שנראה כדור מראות ענק מדיסקוטק ברמלה. אהבתי".

BALMAIN Amber Gris ב-490 שקלים ל-100 מ"ל; 350 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשת "אפריל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובחלקו התחתון פקק שנראה כדור מראות ענק מדיסקוטק ברמלה. בושם Amber Gris של בלמיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראסטות נפתחות

הנסיינית ר', שכבר התוודתה במדור על חיבתה למוצרי השיער של דאב, בזכות מחירם השפוי וריחם האגדי - כי בינינו, במציאות אנחנו מחליפות שמפו כי הקודם נגמר, והחדש במבצע, וגם מריח אחלה - קיבלה את הסדרה החדשה המיועדת לטיפול בשיער חלש ושביר, שמבטיחה לשקם את סיב השערה כבר אחרי כמה חפיפות: "גם הפעם דאב לא מאכזבים. השיער המיובש והמצ'וקמק התרכך והתמלא בשמחת חיים, הראסטות נפתחו, והריח –הוי! כמו של מוצרים שנמכרים ב"מספרות מורשות בלבד" ועולים פי שבע. גם אני אשת אוליגרך".

סדרת Dove Damage Therapy - שמפו ומרכך 20-22 שקלים ל- 400 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשערות מצ'וקמקות. סדרת מרככים ושמפו של דאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully