וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לגרום ללק לשרוד את היום

מקרר, לימון, קרח ומברשת שיניים הם רק חלק מהדברים שצריך כדי למרוח לק שיתייבש טוב ויחזיק מעמד לאורך זמן - כל הטיפים יוצאים מהבקבוק

מריחת לק יכולה להיות תהליך ארוך ומייגע, המצריך זמן המתנה ממושך והרבה סבלנות. כדי שלק, על כל שכבותיו, יתייבש ייבוש מלא, צריך לחכות לפחות שלושת רבעי השעה וגם אז עדיף שלא לעשות תנועות חדות עם הידיים, כדי לא להרוס את המניקור. וביננו, כמה זמן הלק מחזיק מעמד? לרוב אחרי ימים ספורים הוא מתחיל להתקלף וגורם לנו להרגיש שהעבודה הקשה נעשתה לשווא.

ייבוש לק. ShutterStock
אילוסטרציה, שאטרסטוק/ShutterStock

איך לגרום ללק להתייבש מהר ולהחזיק מעמד יותר?

מכינים את השטח:

1. משייפים - מקצרים ומשייפים את הציפורניים בצורה המועדפת: עגול, מרובע, מחודד וכו'. נוח יותר לשייף את הציפורניים כשהן יבשות, כך הן לא מתקפלות בזמן השיוף.

2. משרים - לפני שמתחילים במריחה רצוי להשרות את הידיים במים חמימים ולעסות אותן עם פילינג. את השלב הזה אפשר לעשות גם בזמן המקלחת. אפשרות נוספת היא להשרות את הידיים במיץ לימון ל-8 עד 10 דקות - זה יבריק את הציפורניים ויעלים את הצהבהבות מהציפורן. כדאי לשים לב שהציפורניים נקיות וללא שאריות לק מהמריחה הקודמת.

3. מייבשים - משקיעים בייבוש מלא של הידיים. הלק ייתפס טוב על ציפורניים יבשות ולא על ציפורניים לחות.

4. מנקים - אחרי שהציפורניים יבשות יש לעבור עליהן עם צמר גפן טבול במסיר לק. הציפורניים הטבעיות שלנו מפרישות שומן הגורם ללק להתקלף, לכן כדאי להסיר אותו. מסירי לק שונים יעשו את העבודה. טיפ קטן - בזמן שמשרים את הידיים במים חמימים, אפשר להסיר את שאריות השומן בעזרת מברשת לציפורניים או מברשת שיניים.

5. מחספסים - משייפים את פני הציפורן שיוף עדין בעזרת בלוק לבן לציפורניים. הציפורן תהיה מעט מחוספסת והלק יתקבע עליה טוב יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייבש ומחזק של OPI. מחיר: 89 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מריחת הלק:

1. שכבת בסיס שקופה - שכבת הלק הראשונה היא שכבת הבסיס. שכבה זו חשובה משום שהיא מהווה בסיס חלק למריחת הלק הצבעוני. בנוסף היא תגן על הציפורן מפני הצהבה (המגיעה בעיקר אחרי מריחת לק אדום) ותגרום ללק להישאר לאורך זמן. יש למרוח שכבת בסיס דקה ולחכות לייבוש מלא לפני שמורחים את שכבת הלק הבאה.

2. לא מנערים את הבקבוק - כדי שהלק יימרח בצורה טובה, מגלגלים את בקבוק הלק בין הידיים. לא לנער את הבקבוק! זה רק יגרום לכניסה של אוויר וייצור גושים בצבע. טיפ קטן - רצוי לשמור את בקבוקי הלק במקרר, זה יאריך את חיי הלק והמריחה תהיה טובה יותר.

3. הרגע הגדול - מריחת הלק. כשמורחים לק יש לשים את הכמות הרצויה. מעט מדי צבע יגרום למריחה לא שווה ולסימני מברשת, וכמות רבה מדי תיצור שכבה עבה מידי שייקח לה זמן רב להתייבש. הסוד הוא למרוח שכבה דקה ואחידה ולתת לה להתייבש ייבוש מלא. טיפ קטן - המקום הראשון שבו הלק מתקלף הוא קצוות הציפורן. כדי להימנע מכך, אחרי מריחת הציפורן בצורה אנכית, כדאי למרוח את קצה הציפורן במריחה אופקית. במידה והגוון אינו אחיד אפשר למרוח שכבת לק נוספת, אך לא לפני שהשכבה הראשונה התייבשה לגמרי.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

הייבוש
הזמן הממוצע לייבוש בין שכבה לשכבה הוא כ-10 עד 15 דק' ולא כדאי לרמות, אם את רוצים שהמניקור יחזיק מעמד לזמן רב - חשוב לתת לו ייבוש מלא. אם גם אחרי 20 דקות של המתנה השכבה עדיין לא התייבשה, סביר להניח שהשכבה שנמרחה הייתה עבה מידי.

טיפ קטן - שיטה מהירה לייבוש לק: דקה אחרי המריחה להכניס את הידיים למי קרח, להוציא אותן והופ - הלק יבש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספריי מייבש "דה מרט". 60 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שדילג על טיפ מי הקרח, יכול לעבור לשלב הבא ולמרוח לסיום מייבש לק. את מייבש הלק ניתן למצוא בכמה צורות: מייבש נוזלי בבקבוק (נראה כמו בקבוק לק שקוף); מייבש בטיפות או מייבש ספריי. מומלץ להתנסות במוצרים השונים ולבחור את הנוח ביותר לשימוש. המומלץ מכולם הוא מייבש נוזלי בבקבוק, והוא ממש בגדר מוצר חובה. הוא ייבש את הלק במהירות, יעניק לו גלזורה מבריקה, יקנה לו מראה אחיד וישמור על הלק לאורך זמן. הוא גם ימנע את התופעה בה את קמה בבוקר ורואה שהלק שלך קיבל את הטקסטורה של השמיכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Orly מייבש לק בספריי. 60 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיום - פעולות שימור
גם אחרי שהלק התייבש ייבוש מלא, אפשר לשמור על הלק על ידי מריחת מייבש לק מדי יום-יומיים. כמו כן כדי להימנע מקילוף לק מהיר, רצוי למרוח קרם לחות על עור הידיים מדי יום. בנוסף, במגע עם מים, רצוי לשים כפפות ובאופן כללי להשתדל להשתמש בכריות האצבעות ולא בציפורניים כשעובדים עם הידיים.

אם בכל זאת התפקששו לך כמה מהשלבים, אל דאגה, ככל שתתרגלו את מריחת הלק, תגיעו לתוצאות הרצויות.

10 הטרנדים של הלק לחורף

לק בריח ורדים

ציפורניים - אילוסטרציה. ShutterStock
ציפורניים - אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • לק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully