וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: המתנות הנבחרות לחג

שירלי אכסלרוד

2.4.2012 / 10:30

ריח של אביב ארוז בבקבוקונים מפתים הוא תמיד מתנת חג נחשקת, אלא אם כן דיילות ערמומיות יצליחו לדחוף לכם שטויות אחרות - בשמים מומלצים לחג ואריזות מתנה

ריח פודרתי כבד, חם ומקסים, בקבוק ענוג ועמידות ללא פשרות, מהסוג שפוגשים עוד ימים אחרי, על כל כרית שהצוואר רפרף עליה – כל אלה הופכים אתFlower של קנזו לאחד מהטופ פייב של הריחות המוצדקים ביותר בכל הזמנים. לאחרונה הוא שב לארץ אחרי היעדרות, אז כן, הרשו לנו להתרגש. קלאסיקה.

כל מה שכדאי לדעת לקראת הפסח:
פסח בוואלה! אופנה - כל הכתבות לחג
שמלות לליל הסדר בדקה ה-90
גלידה בשולחן החג: שמלות בצבעי סורבה
טיפים לניקיון בריא לפני הסדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם Flower by Kenzo - E.D.P. מחיר: 550 שקלים; E.D.T ב-493 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל חג החירות החליטו בקלואה להשתחרר משלטון היחיד של ניחוח ערוגות הוורדים ומבקבוקים בצבעי פודרה ענוגה, והלכו על ריח לימוני רענני שיעבוד מצויין מעכשיו ועד הקיץ, ומראה ירקרק. התוצאה משובחת ומשתפרת ככל שחולפות השעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
l'eau de chlo&eacute. מחיר: 50 מ"ל ב-390 שקלים; 75 מ"ל ב-525 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחיר השערורייתי הזה אמנם אפשר לרכוש לפחות שניים-שלושה בשמים משובחים, אבל מאחר שלא מדובר רק בבושם, אלא באביזר רב רושם שייפאר לכם את המדף מעל הכיור במקלחת מעכשיו ועד יציאתכם לגימלאות, תעשו את החשבון לבד. בבקבוק שכולו הוד, הדר ורטרו, מעוטר בסרט שחור וספריי ייחודי, שוכן לבטח בושם נחמד, פרשי ונעים, אם כי לא יוצא דופן, שמזכיר ניחוחות מוכרים שכבר הרחנו קודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריטה פריז - EAU DE PARFUM. מחיר: 700 שקלים וב- 20% הנחה עד סוף אפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיבתו של המדור למוצרים של ל'אוקסיטן אינה מוסתרת. כי מה יש לא לאהוב במוצרים משובחים שארוזים בטוב טעם צרפתושי, ואפילו נושאים תוויות כיתוב בברייל, לרווחת לקויי ראייה? לאחרונה אמנם היו למדור כמה היתקלויות קצת פחות מוצלחות עם המותג וזה בדיוק הזמן הנכון לחזור ולהתרפק על סדרת השיאה הותיקה והמצויינת, שתרכך את האם-אמא של כל איבר בגוף, מכף רגל סדוקה ועד שפתיים חרבות. חלק מהמוצרים מוקטנים עד מזעריים, ובכל זאת.

הצעת הגשה: לקנות כמתנה ולהשאיר לעצמכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן - מארז חמאת שיאה המכיל קרם רחצה, מיני קרם ידיים, קרם רגליים, סבון ושפתון חמאה. מחיר: 199 שקלים במקום 244./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מתנה שיש לרכוש לעצמכן בלבד, ולו מפני שהיא נראית כמו התוספת למנה העיקרית שהעניקה לכם הדיילת בפארם, כפרס על התנהגות טובה ובזבוז הגון. שני מוצרים די קטנים, אפילו מאוד, למעשה, של יונקה: מסכת לחות וג'ל ניקוי, שניהם מוצלחים מאוד, שמגיעים בתיק איפור מעור שמשאיר רושם טוב. היעילות הכלכלית של העסקה הזאת מוטלת בספק, אבל היי, לפעמים (בעיקר) אנחנו פה בשביל הכיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז מתנה של Yonka Paris. מחיר: 219 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית א' שהייתה נוהגת לארגן לעצמה בייבוא אישי מיני תמרוקים מהרשת האמריקנית המופלאה bath and body work בניחוח sea island cotton, שמחה לקבל מארז חדש של Clearly Laline בריח זהה – "ניחוח לבלוב כותנה טבעי ומרענן" - ומיהרה להשוות ביצועים. אז נכון שלבלוב הכותנה המקומי פחות מעודן ומעט יותר מנג'ס מאשר זה שמעבר לים, ונכון שבכל מה שקשור לעיצוב ולאריזות, SABON עדיין מובילים בגדול, אבל המוצרים מוצלחים, האריזות נאות והמחירים שפויים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארזים של ללין, מ-60 עד 160 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברמת קלאסה בינונית מינוס, אך במחיר סביר מאוד וללא התחכמויות בענייני גודל המוצרים, תוכלו לארגן מארז מסדרת ה-white flowers של body shop, שכולל קרם, פילינג גוף וקרם ידיים. על הריח, שנע בין נקי למתקתק מדי, אפשר להתווכח, גם על האריזה שראינו כבר אלגנטיות ממנה. לנמענים שאינם תובעניים מדי, מדובר בפתרון מושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Body shop, מארז WHITE FLOWERS. מחיר: 70 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלוסיבוקס היא קופסת הפתעות שמגיעה לבית המנויה אחת לחודש, ומכילה חמישה תמרוקים שונים ומשונים של מותגי בישום, טיפוח ואיפור, חלקם בהתאמה אישית לפרופיל המנויה, ובגודל מיוחד –"travel size". לרוב מדובר במוצרים חדשים שאך נחתו בחנויות.

אחרי בחינה מדוקדקת של העיסקה, הרגשות מעורבים: מצד אחד, קופסת הפתעות! ורודה ויפה! בלי לצאת מהבית! האמת? פאן לי. מצד שני, "גודל מיוחד" הוא כינויים הערמומי של דוגמאות בגודל איצי-פיצי שאפשר לקבל תמורת השקעת זמן שיחה סביר עם הדיילות בסופר פארם, והמוצרים ברמה לא אחידה ולעתים גם מביכה: מצד אחד, דוגמיות של קלרינס וגרלן, ובחודש העוקב צללית של לייף שאפשר לרכוש ב-15 שקל.

בקיצור, חיובי בסעיף הסיפוק הקטן והמיידי, כישלון בסעיף הכדאיות. מנוי חודשי לגלוסיבוקס, 75 שקלים כולל משלוח דואר שליחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלוסי בוקס, 75 שקלים לחודש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully