וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ביכורים על הפנים

שירלי אכסלרוד

24.5.2012 / 10:12

ימיך כאפרסק ורדרד ורענן מאחוריך? לרגל שבועות, מדור קוסמטיקה קלה בספיישל מוצרי אנטי אייג'ינג, שנשבעים להפוך אותך לחלק בלתי נפרד מטקס הבאת הביכורים. חלק א'

הגדרה עקרונית: מוצר אנטי אייג'ינג יכלול לפחות שניים משלושת הסעיפים הבאים:
א. מחיר שערורייתי.
ב. רכיב בלעדי ואקזוטי, כדוגמת תמצית עוברים או מולקולה מהונדסת גנטית.
ג. מחקר ופיתוח רבי שנים שהניב תוצאות מעלפות על 92% לפחות מהמשתתפות.

קרם האנטי אייג'ינג האחרון שהוציא בית אסתי לאודר מצטנע, יחסית, בעניין המחיר, אך מפצה על כך ב-Nrf2, שהוא "חלבון המצוי בתאים כדי לשפר את תפקודם", וב"טיפות מים מיקרוסקופיות המאפשרות ספיגה וחדירה מיידית של לחות".

נסיינית המדור ת', בת 30 פלוס פלוס, שסובלת מעור יבש מאד, מדווחת על קרם במרקם ג'ל סמיך מאוד, שמצפה את העור במין חלקלקות נעימה, נספג סבבה, ומפיץ ריח הדרים מושלם ומרגיע. "לא בדיוק קרם הלחות השמן והעשיר שמרווה את העור בכל טוב, אלא דווקא מאלה שמשאירים אחריהם תחושת מתיחה קלה, ולכן מתאים גם לשעות היום. לא הרגשתי שהעור קורן ובוהק במיוחד, אבל הוא בוודאי חלק יותר, כמובטח, גם אם האפקט הזה זמני".

אסתי לאודר, REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING, מחיר: 385 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI-AGING, מחיר: 385 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרם לצוואר של גרלן נשען על סחלבים, שהם הטריק הכי ישן בספר האנטי אייג'ינג, אבל מרביץ במחיר ארבע-ספרתי, כיאה למועדון המוצרים האריסטוקרטי בו הוא חבר.

במחיר של 2,185 שקלים ניתן לשכן חמישה פליטים מחרטום בירת סודן בדירת חדר וחצי בתחנה המרכזית הישנה, או לחילופין, מה שמסתדר יותר באותו רגע, לקבל 75 מ"ל של סחלב אימפריאלי, תמציות גרניום, חלבון סויה ואצות, ארוזים במיכל מלכותי שממש לא נעים להניח ליד סתם משחת שיניים ומריחים כמו שערי גן עדן.

הנסיינית הבשלה פ', בעלת צוואר שטרם חווה צניחה אך בהחלט נמצא בדרך למטה, מדווחת על קרם במרקם אלוהי, שנספג במהירות, ומותיר את עור הצוואר רך, מרוצה ואולי אפילו, כן כן, מהודק יותר. "ובדמיוני יכולתי לשמוע את סיבי הקולגן יוצאים במחול ואת הצוואר מתמצק. לו הייתי יכולה, הייתי מורחת אותו על כל הגוף, גם על האיברים הפנימיים. כמובן שמצחיק לדבר על תמורה ביחס למחיר, אבל הוא יודע לעשות אישה שמחה".

קרם צוואר ומחשוף ORCHIDEE IMPERIALE, גרלן. מחיר: 2,185 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם צוואר ומחשוף ORCHIDEE IMPERIALE, גרלן. מחיר: 2,185 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם שאלת את עצמך לאחרונה היכן נעוריך, מאיב סאן לורן נמסר כי "נעורים הם הרגשה ואינם יכולים להתקיים ללא מדע". במותג אוכלים את הראש עם הסברים מפורטים על גליקוביולוגיה – מחקר מנגנונים ביולוגיים, ששירת את סדרת האנטי אייג'ינג החדשה שלהם, ומכיוון שאנחנו פה בשביל השורה התחתונה, נפשט ונאמר ש"הפורמולה של הסדרה החדשה מכילה מרכיבים שמשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור", כי למה בכוח כשאפשר לדבר.

הנסיינית נ', שמתקרבת ל-40, מספרת סיפור מרגש על עור שהתעורר וחזר לחיים: אני משתמשת בסרום ובקרם העיניים לפני השינה. המרקם נעימי, מחליק את העור ומשאיר אותו עתיר לחות שנשמרת עד הבוקר ומורגשת גם בשטיפת הפנים הראשונה. בבוקר אני משתמשת בו שוב, ממתינה 2-3 דקות לספיגה ואז מתאפרת. אהבתי את הניחוח המינימליסטי, עדין עד לא קיים – יתרון ביחס לכל התכשירים המבושמים. התמכרתי".

Forever Youth Liberator, YSL. מחיר: סרום 550 שקלים ל-30 מ"ל; קרם עיניים 340 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Forever Youth Liberator, YSL. מחיר: סרום 550 שקלים ל-30 מ"ל; קרם עיניים 340 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנצחת הגדולה בקטגוריית הרכיב האקזוטי היא ללא ספק סדרת המוצרים החדשה מבית פול מיטשל, מותג מוצרי השיער המוצלח שנוטה לאתגר את מי שמנסה להשיג אותו בארץ, וחבל.

המוצרים מתבססים על צמח ה- awapuhi שגדל בחווה בהוואי הפועלת על אנרגיה סולארית, ועל חלבון שמופק מצמר כבשים מניו-זילנד, שזוהי כנראה דרכן לפצות על החור באוזון. הסדרה מבטיחה לשקם נזקים שעובר השיער כתוצאה משינויי הגיל, ובעברית – נותנת הזדמנות אחרונה לשיער הזקן שלכן, שעבר שנים של התעללות בפן ובכימיקלים.

להתנסות במוצרים נבחרה הנסיינית כמושת השיער א', שהשיער שלה כבר שכח דברים שאחרים לא ידעו לעולם: "נתחיל בשמפו המשובח, שמצליח גם לנקות את השיער, גם לפתוח ראסטות סוררות, וגם להשאיר אותו רך במיוחד, כמו אחרי טיפול עמוק. מקום של כבוד בהיכל התהילה של השמפויים. גם המסכה מהסדרה היא מהטובות שניסיתי, והצליחה להחזיר לחיים תלתלים על ערש דווי. החיסרון היחיד הוא מחיר מרקיע שחקים והריח המוזר של המוצרים – ספק רפואי, ספק חמצמץ, ספק כבשה ניו זילנדית".

שמפו לחות מקציף נטול מלחים (Moisturizing Lather Shampoo). מחיר: 189 שקלים; מסכת קראטין עמוק (Keratin Intensive Treatment). מחיר: 205 שקלים. ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המורשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו לחות מקציף נטול מלחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully