וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: טיפול שורש

שירלי אכסלרוד

16.8.2012 / 12:43

החום, השמש, הכלור והילדים שמשתינים בבריכה - מדור קוסמטיקה קלה בספיישל מוצרי שיער לקיץ, מצבע שיער שמבטיח להיות לא מסריח ועד שמפו של נסיכות

"אריזה צנועה, הצהרות מתונות – ותוצאות מעולות", התלהבה הנסיינית ש' ממוצרי סדרת repair של אינדולה, המכילים חמאת שיאה ומבטיחים לא פחות ולא יותר מלשקם שיער עייף מפעולות כימיות ומתלאות הקיץ. "לשמפו ולמסיכה ריח חלבי-סבוני-עדין ואפקט מרשים של ריכוך והרגעת שיער עצבני, שממשיך הרבה אחרי החפיפה. שיער כמוש מכלור ושמש חזר לחיים, והסתדר מצויין. יחסית יקר אך משובח".

אינדולה, שמפו שיאה: 80 שקלים; מסכת שיאה: 150 שקלים; להשיג במספרות המורשות, לבירורים 1-800-22-59-22

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינדולה, שמפו שיאה: 80 שקלים; מסכת שיאה: 150 שקלים; להשיג במספרות המורשות, לבירורים 1-800-22-59-22/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד' המתולתלת טוענת שהמיליונר הבא לא יבוא מתחום האפליקציות לסמארטפונים או ממגזר הפיננסים, אלא דווקא מעולם עיצוב השיער, בדגש על מציאת פתרון לבעיה הפיזיקלית האיומה המכונה שיער מחושמל, או בשמה המקובל - פריזים.

מכיוון שעל פעולת החלקה, שגורמת למיטב הנשים להיראות כערוות ענק מדובללות, אין מה לדבר בשנייה שהקיץ מתחיל, מגדלת ד' קן טרמיטים ענק על הראש.

ד' קיוותה שהישועה תגיע מהקרם-סרום של ג'ון פרידה, שמכנה עצמו "הנשק הסודי" ומבטיח לבטל את החשמל הסטטי, להשאיר את השיער בגימור מושלם וגם לא להיות דביק. האמנם? "ככה-ככה. מצד אחד, מדובר במרקם קליל יחסית, נטול תחושת שומן האווזים המאפיינת מוצרי אנטי-פריז אחרים, ובעל ריח בלתי מורגש, שהצליח להחליק פריזים מרגיזים ברמת קופצניות בינונית. מצד שני, יחד עם הפריזים, גם השיער קצת נשכב לרגליו של הקרם, ונראה מעט מלוכלך וגם דהוי. לסיכום: יש גרועים ממנו, יש גם יותר טובים".

ג'ון פרידה, SECRET WEAPON, מחיר: 65 שקלים. להשיג בסופר-פארם ובבתי מרקחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון פרידה, SECRET WEAPON, מחיר: 65 שקלים. להשיג בסופר-פארם ובבתי מרקחת./מערכת וואלה!, צילום מסך

הו, כמה שב' רצתה לאהוב את הסרום של קרסטס. רצתה משורשיה המחושמלים מלחות ועד קצוותיה המפוצלים מיובש. הסרום הוא מוצר הדגל של סדרת FORCE ARCHITECHTE, שמבטיחה לסייע בבנייה מחדש וחיזוק השערה. נ' מרחה אותו על אורכי השיער והקצוות, שטפה אחרי כמה דקות ומדווחת: "הריח נעים, המרקם חלקלק ולא שומני, אבל אחרי השטיפה, האפקט המשיי התפוגג כלא היה. בבוקר קמתי עם שיער יבש, כרגיל, ללא זכר לסרום. האכזבה הראשונה שלי מקרסטס, וזה עושה לי קצת עצוב".

קרסטס, סרום FIBRE ARCHITECTE, מחיר: 199 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרסטס, סרום FIBRE ARCHITECTE, מחיר: 199 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוראות שימוש: איך שבא לך, ומתי שאת רוצה. כאלה אני אוהבת", אמרה ע' שקיבלה את השמן הטיפולי החדש של לוריאל פריז. בסדרה שני שמנים: לכל סוגי השיער, ולשיער צבוע (פקק אדום), והשימוש בהם דומה קצת לזה של הסרום של קרסטס – כטיפול לפני חפיפה, אבל יותר ליברלי. למעשה, הוא משליך את עצמו לרגליך בכל הזדמנות שאפשר להעלות על הדעת: טיפול עמוק עם עיטוף במגבת חמה ולחה, למי שזמנה בידה, מריחת כמה טיפות בלילה שלפני צביעה, לחות לשיער מקורזל אחרי חפיפה, הגנה לפני כניסה לבריכה עתירת כלור ופיפי, ובשאר סיטואציות מעולמה של האישה המודרנית.

ע' המתולתלת ובעלת הגוונים מרחה מהשמן בעל הפקק האדום לפני חפיפה, וגם על שיער יבש, בבוקר ובמהלך היום, וסבורה שמדובר במוצר מנצח: קליל וללא אפקט שמנוני, מכניע פריזים, ומותיר שיער רך ומבריק בטוב טעם. "החיסרון היחיד הוא בקבוק הזכוכית הכבד מדי, שלא מזמין להכניס אותו לתיק".

לוריאל פריז, Extraordinary oil Elvive, מחיר: 50 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פריז, Extraordinary oil Elvive, מחיר: 50 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ד', שמחזיקה הוראת קבע לספר שלה, קיבלה את הסדרה החדשה של ל'אוקסיטן המיועדת לשיער צבוע ומכילה שמנים אתרים כמו גרניום ורוזמרין, ועוד מיני דברים טובים שמגדלים באדנית. "כדרכו של המותג, מדובר במוצרים משובחים מסוגם: השמפו מנקה בעדינות ומבלי לייבש, והמרכך והמסיכה משאירים שיער של נסיכות, ולכל המוצרים יש ריח נעים של בריאות. עם זאת, לא הרגשתי שינוי של ממש בגזרת דהיית הצבע, והגוונים לא השתמרו כמובטח, כך שבגדול, ולאור העלות, מדובר בפינוק יקר".

ל'אוקסיטן, RADIANCE & COLOR CARE, שמפו ומרכך: 90 שקלים ל- 250 מ"ל; מסכה: 179 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, RADIANCE & COLOR CARE, שמפו ומרכך: 90 שקלים ל- 250 מ"ל; מסכה: 179 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלוקיישן: מספרה יוקרתית אי שם במרכז הארץ. המשימה: הנסיינית האמיצה נ' מתנסה באינואה 2 - צבע השיער החדש שלL'ORÉAL PROFESSIONNEL , שמבטיח צבע שיער אחיד, 100% כיסוי שיער לבן, ללא אמוניה וריח, ו- 6 שבועות של לחות, הזנה ושכרון חושים.

נ', שמסתובבת בחוצות עם צבע שיער חום-בינוני מובהר בקצוות ומעט מאוד שיער לבן, בחרה גוון חום בינוני על גבול הפקאן: "המריחה נעימה, גדושת לחות, לא מגרדת ובעיקר נטולת ריח לא נעים. התחושה הכללית המרעננת היא שלא מעורבים פה כימיקלים. גם טפטוף אקראי על עור הפנים והצוואר לא גרם לכתמים שנשארים יומיים, ונעלם מייד לאחר החפיפה. התוצאה הייתה אחידה, אם כי מספר שערות לבנות סוררות לא כוסו במלואן, ונראו, במבט מעמיק, קצת בהירות ביחס לצבע הכללי. השיער לא הרגיש מיובש, כמו שקורה לעתים אחרי צביעה".

יומן הנסיינית, אחרי שלושה ימים: "לאחר חפיפה ביתית, השיער רך פחות, אך עם תוספת סרום מקצועי, הוא הפך שוב מבריק וגמיש. לסיכום - בהחלט מומלץ, אם כי חבל שלא ניתן לרכישה באופן פרטי".

יומן הנסיינית – עדכון אחרי שבועיים: "מאז הצביעה חפפתי בתדירות של פעמיים בשבוע. הצבע דוהה מהר מהמצופה".

אינואה 2, במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל. טלמסר 1800-301-666

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינואה 2, במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח, מוצרי קונפקציה למי שידו אינה משגת נטילת משכנתא: נחמה זולה ניתן למצוא בסדרות פנטן המוכרות שיוצאות במהדורה חדשה, שכוללת גם עיצוב רענן וגם "נוסחאות מיוחדות ומתקדמות שמתבססות על מחקרים בתחום החלל(!)". הנסיינית הספקנית א', שכבר שנים חושדת כי באריזת שמפו לשיער יבש זורם אותו נוזל בדיוק כמו במיכלי המרכך לשיער שמן, סבורה כי גם פנטן בהנהלה החדשה הוא אותו חומר גנרי בדיוק: ריחני, יעיל ונעים, אך לא יותר מזה. כך או כך, גם הסדרה החדשה עושה עבודה סבירה ביותר בניקוי וריכוך, אם לא מצפים ממנה לקסמים.

פנטן החדש, שמפו ומרכך ב-22 שקלים ל-400 מ"ל, 40 שקלים לאריזת חסכון של 750 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנטן החדש, שמפו ומרכך ב-22 שקלים ל-400 מ"ל, 40 שקלים לאריזת חסכון של 750 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully