וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבה סמירה פוטרה מ"אושידה"

ליה פן

10.11.2009 / 22:00

את המעצבת הראשית של חנות הכלות "אושידה" בתל אביב, אשר צברה מוניטין של מעליבת לקוחות, תחליף לוסי דוד מפרויקט מסלול. סמירה: "תקעו לי סכין בגב"

ריבה סמירה, המעצבת ל"אושידה", פוטרה מתפקידה ותוחלף על ידי צוות מעצבים בראשותה של פיינלסטית "פרויקט מסלול", לוסי דוד. אושידה נפתחה ב-1992 בדיזנגוף תל אביב, ומאז נחשבה לאחד המותגים המובילים בישראל בעיצוב שמלות כלה. סמירה עיצבה בשנותיה כמעצבת הראשית של המותג את שמלות האירוויזיון של שירי מימון, אחינועם ניני ומירה עוואד וכן את שמלת הכלה של יעל בר זוהר ושמלותיה של ריטה, שאף שימשה לו כפרזנטורית בקטלוג האחרון.

במהלך השנים צברה סמירה מוניטין של מעצבת קשוחה, שלא חוששת להגיד לכלות שלה את האמת בפנים ולעתים קרובות הואשמה בגסות רוח. לאחרונה היא נקלעה לקשיים כלכליים והמותג "אושידה" נמכר לאנשי העסקים, גיא אוסי וניר מזור (אחיינה של סמירה).

השניים החליטו להחליפה בצוות מעצבים צעירים, אשר ירחיבו את פעילות המותג בקולקציה חדשה של שמלות ערב ואקססוריז ויקימו קו הלבשה יחודי לאמנים, אשר יכלול פריטי קוטור מיוחדים שיעוצבו על פי דרישה.

בשיחה עם וואלה! אופנה אמרה סמירה כי "קודם כל אני לא עזבתי את אושידה בע"מ, הם העזיבו אותי, ולוסי המקסימה והמדהימה הולכת לעבוד באושידה בע"מ במקומי. אין לי מושג למה זה קרה. אני מאוד מאוד עצובה וממש מתאבלת. עוד לא סיימתי את חודש האבל. נגרם עוול רב לי ולילדיי. ניר הוא אחיין שלי והוא שם לי את הסכין בגב. התוכניות שלי הן קודם כל להבריא ואחר כך נראה מה הלאה".

הבעלים החדשים ניר מזור וגיא אוסי מסרו בתגובה: "אנו שמחים על הדרך החדשה ועל הרחבת בית האופנה אושידה. אנו מאמינים כי לוסי והצוות החדש יביאו איתם רוח צעירה ועדכנית וימשיכו את הקו המפואר והאלגנטי של המותג. אין ספק כי הם האנשים המתאימים עבורנו לבצע את השינויים הרצויים. אנחנו מזמינים את כולם לבוא ולהכיר את ומשפחת אושידה החדשה וליהנות משירות אדיב ומסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully