וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת ממליצה: אתר תיקים היסטרי

טל דרורי

8.11.2011 / 9:24

מדור חולצת רשת מבקר באתר של מותג תיקים שהופך בדים ישנים לממתק היפסטרי קל לנשיאה. לצערכם הם עושים משלוחים לכל העולם ויעלו לכם ביוקר

שם: http://www.forestbound.com/

ז'אנר: מותג מבוסטון שמייצר תיקים מטקסטיל ישן נושן, שנותן להם בדיוק את הלוק הנכון.

טריילר: הלייבל המשובח הזה שבראשו המעצבת אליס סונדרס, מייצר תיקי נשיאה מופלאים דרך תהליך יצירה ייחודי. במקום ללכת על החדש והמצוי, משקיעה סונדרס שעות מרובות באיתור טקסטילים ומתכות ישנים ועיבודם לתיקים עכשוויים. המאמץ המרוכז הזה הופך כל אחד מהתיקים ליחיד במינו. בדי הווינטג' בהם משתמשת סונדרס נושאים איתם חתיכת היסטוריה, וכוללים פיסות מקוריות מתיקי הצי האמריקאי בתקופת מלחמת העולם השנייה, קנבסים משנות ה-50 ובדי כותנה שהולכים אחורה עד העשור הראשון של תחילת המאה הקודמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק העשוי אריג משנות ה-30. אמנם אזל מהמלאי, אבל עדיין מהמם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לעובדה שבתהליך המיחזור מקדם המותג אג'נדה ירוקה, הצד האסתטי לא נותר חייב, עם תיקים בעלי מראה משופשף ומלא אדג', שלא היה יכול להתקבל מעבודת אינסטנט.

ההתרחבות האחרונה של הלייבל הוא לתחום תיקי עור וגם שם ניכרת איכות העבודה והחומרים. העור הוא 100% ממוחזר ובעל טקסטורה רכה ומעט מקומטת. לכל אחד מהתיקים מתלווה מפתח ממתכת בראס, החתום בעבודת יד. מחירם של התיקים הוא בטווח שבין 100-300 דולר ומכוון למי שמוכן להשקיע כסף בסטייל שלא צועק בלינג, אבל אומר איכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם Ashcroft Leather Carryall. מחיר באתר: 280 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר הוא המקום הקל ביותר למצוא את דגמי הנותג, שעדיין נמצא בשלבי פריצה (החנויות שמוכרות את דגמי המותג נמצאות בעיקר באמריקה, עם זליגה קלה לקנדה ויפן).

תחת תגית הקולקציות ניתן להעיף מבט בכל הקולקציות המאוחרות. האחרונה שבהן מוקדשת לגברים בלבד. התיקים החתיכיים בקולקציה מדיפים גבריות ושיק בעת ובעונה אחת - קומבינציה מנצחת ולמרבה הצער נדירה למדי.

בנוסף אפשר למצוא שם את הקולקציה המיוצרת במהדורה מיוחדת עבור אנתרופולוג'י - אחד ממותגי אופנת הקז'ואל השווים ביותר על ההיי סטריט כיום (שכזכור גם קאפל אוף זכו לקחת בו חלק).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה הזו נשית עם טאצ' רומנטי וכוללת תיקי שק מבד קנבס, שאם להאמין לתמונות נוחים לנסיעה באופניים. אם חפצתם ביותר משטיפת עיניים, כל הדגמים מוצעים למכירה באתר, תחת תגית ה-shop.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקולקציה לאנתרופולג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: משלוחים מגיעים לכל העולם, נעשים דרך שירות שליחים ומגיעים לכל יעד תוך 48 שעות, בתוספת כמה עשרות דולרים לעלות התיק. מי שמעדיף את שירותי הדואר יוכל לבחור באופציה הזולה יותר אך בטוחה מעט פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית תיקי הגברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully