וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: אינדי שיק

טל דרורי

28.8.2012 / 11:21

תיקים מעור חבוט ומיושן, נרתיקי משקפיים מנצנצים וצמידים עם ניטים הם רק חלק מיצירות הפאר שמדור 'חולצת רשת' מגלה באתר של אומנית ניו יורקית, שמעצבת הכל לפי בקשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטוף, מבוקע וכאילו משומש. עיצובי העור של טרייסי טאנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Tracey Tanner

לוקיישן: http://www.traceytanner.com

ז'אנר: אקססוריז עכשוויים בעבודת יד.

טריילר: טרייסי טאנר היא מעצבת אקססוריז שעושה ומוכרת פריטים יפיפיים, כולם בעבודת יד, מהסטודיו שלה בברוקלין. טאנר מכוונת לסטנדרט הגבוה ביותר, עם אביזרים שהרגש ותשומת הלב ניכרת בכל אלמנט בהם.

האקססוריז בעיצובה כוללים תיקים מסוגים שונים, צמידים ומחזיקי מפתחות והם עשויים מעור איטלקי משובח. חלקם מוצגים בצבעי עור טבעי, שעובר טיפול ההופך אותו למרוכך ומיושן , או כמכונה בלעז Distressed Leather, היוצר לוק משומש ובוהמייני. טכניקת החיתוך בה משתמשת המעצבת מבטיחה כי אין שני דגמים זהים, מה שהופך אותה לנדירה בנוף הייצור ההמוני, שבדרך כלל חסר כל נגיעה של ייחודיות.

למרות מראה הווינטג' הפושה במרבית הקולקציה, גם לחובבי הגלאם צפויים שלל ממתקי עיניים. בעונה הנוכחית יש מקום גם לפריטים הכוללים מוטיבים זוהרים ונוצצים העשויים מערב רב של חומרים, חלקם נוצצים ומטאליים.

בהיותה בעלת מודעות אקולוגית, טאנר אומרת שלעיתים היא מרגישה קונפליקט הנובע מהעובדה שהיא מייצרת עוד 'Stuff'. לכן, היא מנסה לכוון להפך הגמור מאופנה מהירה על ידי ייצור של אביזרים שמיועדים להחזיק לשנים רבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הפריטים שלה היא מוכרת במספר חנויות בניו יורק אבל עכשיו, תודות לאתר שלה, אפשר לשטוף את העיניים בקולקציות אונליין וגם לקנות אם רוצים.

על אף ההתרחבות הקולקציה שלה, ועל אף הנוכחות שלה על גבי הרשת, טאנר חפצה לשמר את הייחוד שלה אותו היא מגדירה Hand Made In New York ("מיוצר בעבודת יד בניו יורק").

מה בפנים: האתר הוא החנות המקוונת של טאנר. הקטגוריה הראשה כוללת אוסף של תיקי נשיאה בגדלים ובסגנונות שונים. כל פריט בקולקציית התיקים נעשה לפי הזמנה, וכולל קטלוג של לא פחות מ-20 סוגי עור, אשר מתוכם אפשר לבחור.

אגב, זוהי גם הקטגוריה היקרה ביותר, עם פריטים שנעים בממוצע מסביב ל-400 דולרים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה בוהמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זולה יותר היא קטגוריית הפאוצ'ים. זו כוללת אובייקטים שקשה לעמוד בפניהם וגם המחירים שלהם, 50 דולר בממוצע, לא מהווים מכשול בל יעבור. יש שם תיקי איפור יפיפיים, נרתיקי משקפיים וארנקים למטבעות,כשהפעם קשת סוגי העור האפשריים לבחירה עומד על קרוב ל-60.

קטגוריה נוספת מוקדשת לארנקים, ובה אפשר לראות עבודות יפות של שיבוץ מתכות על עור. לצידה, קוקלציית הצמידים מוכיחה כיצד ניטים יכולים להשתלב בעור ולהיראות לוקסוסים מבלי לאבד דבר מהרוק-שיק שלהם. אחרונים, אך לא פחות חביבים, הם מחזיקי מפתחות שיהפכו כל צרור מפתחות למלא סטייל.

יונת דואר: יש ועלותה 35 דולרים. בכל הזמנה מעל 150 דולרים, המשלוח חינם אין כסף.

עוד שופינג ברשת:
אוקסבלאד - הצבע הרותח של חורף 2012-13
האתר הספרדי שמאפשר לעצב תיקים לבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפריטים נעשים לפי הזמנה. מתוך האתר של טרייסי טאנר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן לבחור יותר מ-60 סוגי עורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully