וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיעה של סתיו: 5 ז'קטים קלילים לעונת המעבר

הילית וולברג

11.9.2012 / 8:24

הבריזה מתקררת והימים מתקצרים - 5 אופציות ב-5 רמות מחיר לז'קטים קלילים, מעיצובי ז'קארד אולטרה-טרנדיים ועד מעיל טרנץ' מפתה משיפון שקוף לחלוטין

עונות הסתיו והחורף הן מאז ומתמיד חגיגה גדולה יותר לארון הבגדים, ולו רק בזכות שלל האופציות איתן ניתן להעשיר את האאוטפיט הרגיל. מאקססוריז חורפיים ועד לג'קטים, לתוספת הצבע והטקסטורה יש תפקיד לא פחות חשוב מההגנה הפונקציונאלית מהקור.

בכל הנוגע לטרנדים החורפיים לעונה, ההיצע הוא רחב. צבעים נייטרליים ובוהקים גם יחד, אורכים שונים ומגוונים, גזרות מחבקות יותר ולצדן גם האוברסייז ודוגמאות לרוב. את כל אלו ניתן בכל זאת לקשור יחדיו תחת הגרנדיוזיות ורוח ההצהרה שמאפיינת השנה את עיצובי הז'קטים. נוצצים יותר, בולטים יותר ומלאים בתעוזה. הנה כמה בחירות שוברות-שגרה בטווחי מחירים לכל כיס -

עד 100: בלייזר פסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'קט הפסים הזה יהיה ללא ספק פריט מפתח במלתחה. הוא משתלב כצפוי עם הגוונים הנייטרליים אבל יבלוט בצורה מרשימה הרבה יותר עם צבע בוהק או עם הדפס צבעוני, מה שהופך את האפשרויות ללבישת הג'קט הזה לאינסופיות. הצווארון המורם שלו מאחורה שובר מעט את גזרת הבויפרנד בלייזר הרגילה, הפסים האנכיים יוצרים תחושה של אורך והבד ממנו הוא עשוי, רייון, אינו מתקמט וסופג זיעה. שימו לב שהצבע של הפסים הוא כחול כהה ולא שחור כפי שנראה בתמונה.

בלייזר פסים, פוראבר 21, 100 שקלים
משלוח: 38 דולר

עד 200: ז'קט פאייטים פתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'קט פאייטים מנצנץ הוא הסיבה שבחורף כיף יותר להתלבש. מספיק ללבוש איתו ג'ינס וחולצה פשוטה כדי לשדרג לגמרי את המראה היומיומי ולהפוך אותו למעט יותר זוהר. למרות זאת, העובדה שאין לו כפתורים והוא נועד להישאר פתוח, מרגיעה מעט מההידור המוגזם שמגיע בדרך כלל עם פאייטים והופכת אותו לפריט שאפשר ללבוש ביום או בלילה. מגיע בזהב ובוורדרד.

ז'קט פאייטים פתוח, She Inside, מחיר: 172 שקלים
משלוח: משתנה בהתאם למחיר ולמשקל

הגרסה הוורודה

עד 300: טרנץ' שיפון חצי שקוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין שלל גזרות הפעמון והאוברסייז, הטרנץ' היה ונשאר בחירה בטוחה עבור החורף הקרב. הז'קט הנוכחי מחנות הפרחות הכי מסוגננת ברשת, הוא בחירה נהדרת לערבים הקרירים של הסתיו. העובדה שהוא עשוי משיפון אולי לא מחממת מדי, אבל היא מעניקה לטרנץ' המסורתי טוויסט מעניין וחשוב מכל, הוא יתאים גם ללוק קז'ואלי וגם לשמלת קוקטייל חגיגית.

טרנץ' שיפון, נאסטי גירל, 272 שקלים
משלוח: 15 דולר

עד 500: בלייזר ז'קרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'קרד הוא אריג המשלב את הדוגמה בתוכו ולא כהדפס, מה שמעניק לבלייזר הזה כובד ואיתו את המלכותיות הבארוקית שכובשת את רשימת הטרנדים לסתיו-חורף השנה. מה שמייחד את הבלייזר הזה בנוסף, היא הגזרה שלו, שחותכת אותו מעל המותן עם כיסים מוגבהים, שפרופורציונאלית מאריכה את החלק התחתון של הגוף. הדוגמא והכבדות של העיצוב הופכת אותו למוקד העניין ולכן רצוי להשאיר את כל מה שמתחתיו פשוט וקלאסי.

בלייזר ז'קרד, אסוס, 440 שקלים
משלוח: חינם

ללא גבולות: ז'קט דמוי נחש ממשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הברקה נוספת מבית האחיות אולסן, שהיא גם רענון מבורך לבויפרנד בלייזר הרגיל של העונות הקודמות. הדפס הנחש מאופק מספיק בשביל לא להוזיל את הג'קט והבחירה במשי מרככת את המראה, כמו גם גוון האפרסק העדין שלו שיוציא אתכן מההרגל המגונה ללבוש צבעים כהים בחורף.

ז'קט דמוי נחש של אליזבת' אנד ג'יימס, 965 שקלים
משלוח+מס: 475 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully