וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחבי הרשת: מישל פאן תהפוך אתכם לאנג'לינה ג'ולי

24.1.2013 / 14:20

מישל פאן, אמריקאית מתוקה ממוצא ויאטנמי, חלמה להיות רופאה, אבל גילתה שאיפור מרגש אותה יותר והשיקה ערוץ יו טיוב לסרטוני הדרכה, שהפך לאחד הפופולריים אי פעם מסוגו

מישל פאן, בלוגרית איפור ובעלת ערוץ יו טיוב לסרטוני הדרכת איפור, באירוע 'פשן נייט אאוט' בחנות ספורה בשדרה ה-5, ניו יורק, ספטמבר 2010. Jeffrey Ufberg, GettyImages
ערוץ יו טיוב פופולארי הפך אותה למותג בערך של 3 מיליון דולר. מישל פאן/GettyImages, Jeffrey Ufberg

הרשת, ובמיוחד אתר שיתוף הווידאו יו טיוב (You Tube), גדושים בסרטוני הדרכת איפור בהפקה עצמית. בדרך כלל נערות או סטודנטיות שמצלמות עצמן מתאפרות לנשף הסיום, לדייט, לראיון עבודה, לליל כל הקדושים, או כמו אנג'לינה, כמו מדונה, וכמו גאגא. הרבה פעמים מדובר בסרטונים טרחניים וארוכים מדי עם פטפטת אינסופית ומייגעת. מישל פאן, מאפרת ומדריכת איפור (25) אוטודידקטית שנעשתה ללהיט ברשת שיתוף הסרטונים, בולטת בין כל אלו בזכות כשרון, פוטוגניות, ובעיקר - מודעות. פאן יודעת מתי לסתום ופשוט לא אוכלת הראש.

עד היום פאן העלתה לערוץ שלה לא פחות מ-200 סרטוני הדרכה, לפעמים תחת שם העט ricebunny (בעברית: שפנפנת האורז). היא נולדה בבוסטון להורים ממוצא וייטנאמי, והיום מתגוררת בטמפה, פלורידה. בילדותה תיכננה להיות רופאה, אך העיסוק של אימה, אותה היא מכנה 'מאמא פאן', כטכנאית ציפורניים, היה עבורה להשראה; היא גילתה שהיא מעדיפה לעצב ציפורניים ופחות לרפא מחלות. לאחר שהצליחה לשכנע את מאמא פאן, היא נרשמה ללימודי איור (ולא רפואה) בקולג' רינגלינג לאמנות ועיצוב במסצ'וסטס. בזמן לימודיה הייתה מלצרית סושי וככל הנראה גם תירגלה עצמאית מיומנויות איפור שהפכו למשתלמות במיוחד מאוחר יותר.

ב-18 יולי 2006 הצטרפה ליו טיוב ועד כה יש לערוץ שלה כ-2.7 מיליון עוקבים, מה שהפך אותו לערוץ היופי הפופולרי ביותר ביו טיוב. היא נודעה בסגנון הווידאו שלה, שמשלב את הקריינות האישית שלה עם מוזיקה ולפעמים אף עם טקסט. הסרטונים שלה נעשים באמצעות יישום iMovie הפשוט לשימוש במחשב האישי שלה - מקבוק פרו.

מבין הסרטונים הנצפים והידועים ביותר של מישל פאן אפשר לציין את 'מראה ולנטיין רומנטי' (Romantic Valentine Look); 'עיניים בוהקות וגדולות יותר' (Brighter Looking Eyes); 'מראה מסכה מיסתורי' (.Mysterious Masquerade Look); או 'ערפד פתייני' (Seductive Vampire). כמו גם מוצלחים במיוחד סרטוני ההדרכה למראה ליידי גאגא בווידאו-קליפ 'פוקר פייס' ואנג'לינה ג'ולי. באחרון, התוצאה, הכוללת גם שימוש עדשות מגע ירוקות, מהפנטת בדמיונה לדבר האמיתי.

החל מ-2009, פאן מוזכרת בקביעות בעיתונות האופנה ולאחרונה אף במגזינים מרכזיים כמו InStyle ו-Nylon. ב-2010 היא נשכרה על ידי חברת לנקום ומאז הסרטונים שלה מציגים מוצרי יופי של המותג. סרטונים אלו אף הועלו לאתר לנקום.

ורק כדי לדעת עליה עוד - למישל גם אתר רשמי בו היא מפרסמת חומרים העוסקים ביופי ולייף סטייל באופן כללי. אגב, על פי פרסום באתר 'סלבריטי נטוורת', שווי הרשת של מישל פאן הוא כשלושה מיליוני דולר.

מישל פאן - איפור 'מראה ולנטיין רומנטי'

מישל פאן - איפור 'עיניים בוהקות וגדולות יותר'

מישל פאן - איפור מסכה מיסתורי

מישל פאן - איפור 'ערפד פתייני'

מישל פאן - איפור ליידי גאגא, Poker Face

מישל פאן - איפור אנג'לינה ג'ולי

מישל פאן: תעודת זהות

שם האתר: ערוץ היו טיוב של מישל פאן
כתובת: https://www.youtube.com/user/MichellePhan
מה בפנים: סרטוני איפור יוצאי דופן
פיצ'רים מיוחדים: טכניקות מעוררות השראה
למה כדאי לחזור לכאן: כי הערוץ מתעדכן ללא הרף ומפתיע ברמת המקוריות והדמיון שלו

עוד מרחבי הרשת בוואלה! אופנה:
החברים ההומואים שאתם חייבים לעצמכם

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully